Η Mercedes-AMG παρουσίασε τη νέα A 35 που έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της επερχόμενης ισχυρότερης Α 45 και των απλούστερων εκδόσεων της A-Class.
Το big thing της Mercedes-AMG, όσον αφορά στη γκάμα της A-Class, θα είναι η Α 45 την οποία και αναμένουμε εντός του 2019, ωστόσο η γερμανική premium φίρμα κάνει την αρχή για τις ισχυρές εκδόσεις του μικρότερου μοντέλου της με τη νέα A 35. Η κορυφαία, προς το παρόν, έκδοση της A-Class εφοδιάζεται με μια εξελιγμένη έκδοση του M 260 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 306 ίππους από τις 5.800-6.000 σ.α.λ. και 400 Nm από τις 3.000-4.000 σ.α.λ.. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (AMG Speedshift DCT 7G) που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς (με κατανομή 50:50) μέσω του συστήματος AMG Performance 4MATIC.
Στο πεδίο των επιδόσεων η Mercedes-AMG υπόσχεται καταιγιστικές επιταχύνσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,7 δλ. και την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Σημειώνεται πως, σε ό,τι αφορά το πλαίσιο έχουν γίνει οι απαραίτητες βελτιωτικές παρεμβάσεις προκειμένου να αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία, ενώ κάποια σημεία έχουν αντικατασταθεί με αλουμίνιο ούτως ώστε να μειωθεί το βάρος της A 35.
Πέραν αυτών, αρωγός για την σπορ οδική συμπεριφορά της νέας Mercedes-AMG A 35 είναι το σύστημα ρυθμιζόμενης ανάρτησης AMG Ride Control η οποία αλλάζει ύφος ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ μεταξύ των Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Στο εμπρός μέρος γίνεται χρήση της διάταξης με γόνατα McPherson, ενώ πίσω εφοδιάζεται με πολλαπλούς συνδέσμους τεσσάρων σημείων. Όσον αφορά στην πέδηση της ισχυρής A-Class, υπεύθυνες για αυτή είναι οι τετραπίστονες monoblock δαγκάνες με δίσκους 350 χλστ. εμπρός και οι μονοπίστονες με δίσκους 330 χλστ. πίσω.
Τέλος, η ισχυρή A 35 ξεχωρίζει εμφανισιακά με τους νέους σπορ προφυλακτήρες, τους μυώδεις ώμους, την αεροτομή και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης που πλαισιώνουν τον αεροδυναμικό διαχύτη, αλλά και τις πολυάκτινες ζάντες 18 ιντσών της Mercedes-AMG. Στο εσωτερικό, από την άλλη, τονίζονται οι σπορ καταβολές του μοντέλου με τα bucket καθίσματα της AMG Performance, τα πεντάλ αλουμινίου και το flat bottomed τιμόνι που κοσμείται από το λογότυπο της AMG στο κάτω μέρος. Για ακόμη μια φορά τα βλέμματα τραβάει το σύστημα MBUX της premium μάρκας με το μεγάλο πάνελ που περικλείει δύο οθόνες 10,25 ιντσών (σ.σ. μία παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων και μια χρησιμοποιείται για το infotainment) το οποίο δεσπόζει στο ταμπλό.
Η νέα Mercedes-AMG θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ενώ το πέρασμά της στις αγορές της Ευρώπης θα γίνει αργότερα μέσα στο 2018.
Θα έχουμε και Α45 S ??