Ντεμπούτο για τις δύο AMG εκδόσεις της Mercedes-AMG GLC
Στην παρουσίαση των AMG εκδόσεων της GLC προχώρησε η Mercedes λίγο χρονικό διάστημα μετά τον ερχομό των νέων GLC και GLC Coupe. Στην βάση της υψηλών επιδόσεων γκάμας βρίσκεται η AMG GLC 43 και στην κορυφή βρίσκεται η AMG GLC 63 S E Performance. Αμφότερες αποτελούν τις δύο πιο ισχυρές εκδόσεις της GLC στην ιστορία.
Ήπια υβριδική με 421+14 PS για τη «μικρή» AMG GLC 43
H AMG GLC 43 σταματάει πλέον να τροφοδοτείται από έναν τουρμπάτο και ήπια υβριδικό V6 κινητήρα και αντί αυτού, λαμβάνει έναν τετρακύλινδρο 2λιτρο κινητήρα ξανά με ηλεκτρική βοήθεια, ο οποίος αποδίδει 421+14 άλογα. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων, το οποίο στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου (4MATIC). H AMG GLC 43 εξοπλίζεται επίσης με τετραδιεύθυνση, αερανάρτηση στον στάνταρ εξοπλισμό και προσαρμοζόμενη ανάρτηση ως μέρος του συστήματος AMG Ride Control.
Plug-in υβριδική με 680 άλογα η AMG GLC 63 S E Performance
Η κορυφαία AMG GLC 63 S E Performance είναι Plug-in υβριδική και τροφοδοτείται επίσης από έναν τετρακύλινδρο 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 476 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα απόδοσης 204 ίππων, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 680 άλογα και 1.020 Nm ροπής και να δίνει την δυνατότητα στο SUV να πετυχαίνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα. Όπως και σε άλλες Plug-in υβριδικές AMG, η μπαταρία του ηλεκτρικού συνόλου (έχει χωρητικότητα 6,1 kWh σε αυτή την περίπτωση) δεν είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μεγάλη αυτονομία αλλά είναι τοποθετημένη εκεί για να ενισχύει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Για αυτό τον λόγο, η υποσχόμενη αυτονομία των 12 χιλιομέτρων είναι αντικειμενικά αρκετά μικρή. Η AMG GLC 63 S E Performance λαμβάνει το ίδιο κιβώτιο με την AMG GLC 43 και το ίδιο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC αλλά σε αντίθεση με την GLC 43, μπορεί να στείλει όλη την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Με AMG εμφάνιση μέσα-έξω
Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, οι πανίσχυρες AMG διαφοροποιούνται σχεδιαστικά καθώς λαμβάνουν μοναδική AMG γρίλια, μεγαλύτερους αεραγωγούς με λεπτομέρειες χρωμίου στο μπροστινό μέρος και δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης, στρογγυλές στην περίπτωση της GLC 43 και τραπεζοειδείς σε αυτή της AMG GLC 63 S E Performance. Στο εσωτερικό θα βρούμε σπορ καθίσματα με νέα επένδυση και εμβλήματα AMG, το σύστημα infotainment MBUX, το οποίο όμως λαμβάνει μοναδικές AMG λειτουργίες, όπως συμβαίνει και με τον πίνακα οργάνων και το Head-Up display.
H Mercedes δεν έχει αποκαλύψει τις τιμές των δύο αυτών εκδόσεων αλλά ούτε και πότε θα γίνει το εμπορικό τους λανσάρισμα. Πηγές από το στρατόπεδο της φίρμας λένε πως αυτό θα συμβεί προς τα τέλη του 2023.