Νέα Porsche Panamera: Ήρθε με τρεις οθόνες και 4 E-Hybrid κινητήρες
- Εξωτερικό: Οικεία και φρεσκαρισμένη σχεδίαση.
- Εσωτερικό: Πιο ψηφιακό από ποτέ με τρεις οθόνες.
- Κινητήρες: 4 ηλεκτροκίνητες επιλογές και ένας V6 turbo.
- Υπερσύγχρονη ανάρτηση Active Ride για μεγαλύτερη άνεση.
Εξωτερικό: Οικεία και φρεσκαρισμένη σχεδίαση
Η νέα Porsche Panamera έκανε το ντεμπούτο της στην τρίτη της γενιά, υιοθετώντας φρεσκαρισμένη σχεδίαση, διευρυμένη γκάμα τεσσάρων κινητήρων E-Hybrid, καμπίνα με τρείς οθόνες και την προαιρετική ανάρτηση Porsche Active Ride από την Cayenne.
Μπαίνοντας απ' ευθείας στο κυρίως θέμα, η σχεδίαση της νέας Panamera μοιάζει περισσότερο με ανανέωση και λιγότερο ως νέο μοντέλο. Οι πιο σημαντικές αλλαγές είναι στο μπροστινό μέρος, εκεί όπου οι σχεδιαστές έχουν εγκαταστήσει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και στάνταρ προβολείς LED Matrix με νέα σχεδίαση. Η Porsche παρουσίασε νέα σχέδια τροχών, συμπεριλαμβανομένων προαιρετικών ζαντών ενός μπουλονιού 21 ιντσών, εμπνευσμένες από την 911 GT3. Στο πίσω μέρος, η Panamera διατηρεί την κεκλιμένη γραμμή οροφής, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα με τη μορφή ενιαίας μπάρας είναι πλέον πιο λεπτά. Όσον αφορά τις διαστάσεις, η νέα Panamera έχει μήκος 5.052 χιλιοστά, πλάτος 1.938 χιλιοστά και ύψος 1.422 χιλιοστά.
Εσωτερικό: Πιο ψηφιακό από ποτέ με τρεις οθόνες
Στο εσωτερικό, η σημαντικότερη αναβάθμιση είναι οι τρεις οθόνες που μπορούν να βρεθούν στο ταμπλό. Μια προαιρετική οθόνη 10,9 ιντσών μπορεί να τοποθετηθεί μπροστά από τον οδηγό και να συνδυαστεί με την οθόνης αφής του infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγέθους 12,6 ιντσών. Από κει και μετά, ο επιλογέας των προφίλ οδήγησης είναι στο τιμόνι, ενώ στα δεξιά του τιμονιού βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων. Αξίζει να σημειωθεί πως από το τιμόνι μπορεί να γίνει ο χειρισμός και του προαιρετικού head-up display. Στο πίσω μέρος, η Porsche έχει εγκαταστήσει μια άλλη οθόνη αφής που επιτρέπει στους επιβάτες των πίσω θέσεων να έχουν πρόσβαση σε διάφορες ρυθμίσεις, όπως αυτές των πολυμέσων, της πλοήγησης και του φωτισμού περιβάλλοντος. Η γερμανική φίρμα υπογραμμίζει πως για πρώτη φορά, υπάρχει μια νέα επιλογή ταπετσαρίας χωρίς δέρμα, που συνδυάζει ύφασμα Race-Tex και Pepita.
Κινητήρες: 4 ηλεκτροκίνητες επιλογές και ένας V6 turbo
Στους κινητήρες, οι επιλογές της νέας Panamera αναλύονται σε τέσσερις ηλεκτροκίνητες επιλογές E-Hybrid, αλλά και μία με V6 turbo μοτέρ. Όλες προσφέρουν αυξημένη ισχύ, βελτιωμένη απόδοση και αυτονομία, σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Ωστόσο, η Porsche δεν δημοσιεύει τα στοιχεία απόδοσης, παρά μόνο για την Turbo E-Hybrid. Η Panamera Turbo E-Hybrid εξοπλίζεται με κινητήρα V8 twin-turbo 4,0 λίτρων σε συνδυασμό με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο ενημερωμένο κιβώτιο ταχυτήτων PDK διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και μια μεγαλύτερη μπαταρία 25,9 kWh. Η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και τα 930 Nm ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 314 χλμ./ώρα. Αναφορικά με την ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται στα 91 χιλιόμετρα. Ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε 2 ώρες και 39 λεπτά.
Από τα υπόλοιπα τρία E-Hybrid κινητήρια σύνολα της Porsche Panamera αναμένουμε ένα πιο ισχυρό από αυτό των 680 ίππων και δύο λιγότερο ισχυρά.
Στις μη ηλεκτροκίνητες επιλογές, οι Panamera και Panamera 4 διαθέτουν πλέον μια βελτιωμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V6 2,9 λίτρων. Ως αποτέλεσμα προσφέρει 353 ίππους και 500 Nm ροπής, δηλαδή 23 ίππους και 50 Nm ροπής περισσότερα σε σχέση με πριν. Ως αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,1 δευτερόλεπτά, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 272 χλμ./ώρα στην Panamera. Η τετρακίνητη Panamera 4 χρειάζεται 4,8 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Υπερσύγχρονη ανάρτηση Active Ride για μεγαλύτερη άνεση
Η Porsche υπερηφανεύεται για τη νέα της προαιρετική ανάρτηση Active Ride, διαθέσιμη στα μοντέλα Panamera E-Hybrid, όπου κρατάει το αμάξωμα σε σταθερή απόσταση από τον δρόμο, μειώνοντας τις κλίσεις. Η ανάρτηση Active Ride εκτός από μεγαλύτερη άνεση κατά τη διάρκεια των διαδρομών, προσαρμόζει επίσης αυτόματα την απόσταση από το έδαφος ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, με τη λειτουργία «comfort access» να ανυψώνει το όχημα κατά 5,5 εκατοστά, διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την είσοδο και την έξοδο. Η Panamera έχει στάνταρ με αερανάρτηση δύο θαλάμων, δύο βαλβίδων, ενώ η τετραδιεύθυνση είναι προαιρετική.
Συνέχεια του άρθρου >>>