ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα Σειρά 1, παλιά Σειρά 1, A3 ή A-Class;

4.121 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2019)

Τώρα που την είδατε τη νέα, προσθιοκίνητη Σειρά 1, θα την προτιμήσετε; Ή θα σπεύσετε να προλάβετε να αγοράσετε την τελευταία πισωκίνητη; Ή μήπως θα πάτε καρφί στην Audi για ένα Α3 ή στη Mercedes για την Α-Class;


Γιατί να αγοράσεις μία BMW αν είναι προσθιοκίνητη, όταν έχεις, για λίγο, την επιλογή να αποκτήσεις την παλιά, την τελευταία πισωκίνητη Σειρά 1, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά αυτοκίνητα στην αγορά;

Οι ντίλερ πάντως περιμένουν η νέα Σειρά 1 να τους κάνει τρελό τζίρο. Από τη μία το κοινό της Σειράς 1 ήταν ήδη ώριμο για την προσθιοκίνητη έκδοση, και με τους μεγαλύτερους χώρους και πρακτικότητα, το πιο «εύπεπτο» σχήμα με τις «νορμάλ» αναλογίες, και φυσικά με τον αέρα του καινούργιου, η νέα Σειρά 1 πιστεύουν πως θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί.

Όμως οι ντίλερ τρίβουν τα χέρια τους και για άλλο λόγο. Για όλες αυτές τις πισωκίνητες που θα γεμίσουν τις μάντρες των μεταχειρισμένων στις αντιπροσωπίες μετά από τις ανταλλαγές. Γιατί η πισωκίνητη Σειρά 1 θα πουλήσει και αυτή σαν ζεστό ψωμί στο δεύτερο χέρι, και μάλιστα σε πολύ ψηλή τιμή.

Υπάρχει βέβαια και ο ανταγωνισμός. Η BMW στα πρώτα μοντέλα που λανσάρει έχει στάνταρ τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex όταν τα άλογα «τσιμπάνε» σε αριθμό. Γιατί όμως τότε να πάρεις BMW και όχι ένα Α3. Στο κάτω κάτω το Audi είναι γνωστό τετρακίνητο, και πλέον δεν έχει κάτι να ζηλέψει από τη Σειρά 1.

Ή ακόμη καλύτερα, αφού η νέα A-Class είναι φρέσκια από το λανσάρισμά της, μήπως αντί για τον νέο «`Ασσο», το μικρομεσαίο της Mercedes είναι προτιμότερο;

Όπως και να έχει, η νέα Σειρά 1 φέρνει πολλές αλλαγές στην κατηγορία των μικρομεσαίων premium. Η BMW έχει πλέον μια μεγάλη προσθιοκίνητη γκάμα, που σύντομα σε νούμερα παραγωγής θα ξεπερνάει τα πισωκίνητα μοντέλα. Ειδικότερα το τρίπτυχο Σειρα 1, Σειρά 2 Αctive Tourer και Χ2 πέφτει ακριβώς πάνω στο αντίστοιχο της Mercedes με την A-Class, B-Class και GLA ρίχνοντας το γάντι στην Audi που δεν διαθέτει τόση γκάμα.

Εσείς όμως τι λέτε; Θα περιμένετε την καινούργια; Θα προλάβετε την πισωκίνητη ή θα πάτε στην Audi και τη Mercedes αφού πλέον δεν υπάρχει πλεονέκτημα από την πλευρά της BMW;

Mercedes
Citroen