Δύο μοναδικά μοντέλα, με θρυλικά ονόματα, που μοιράζονται κοινά μηχανικά μέρη. Νέα Z4 ή νέα Supra; Εσύ ποιο διαλέγεις;
Πως σας φαίνεται η ολοκαίνουργια Ζ4; Είναι το γνήσιο ρόουντστερ που προσφέρει τη μοναδική εμπειρία οδήγησης που περιμένετε από μία BMW; Ή μήπως η μοναδικότητά του χάνεται στη μοιρασιά με την Toyota Supra που έρχεται, αφού τα αυτοκίνητα μοιράζονται τα μηχανικά τους;
Με πρώτη ματιά η νέα Ζ4 είναι εκπληκτική. Πισωκίνητη, με την καμπίνα σχεδόν πάνω στον πίσω άξονα, πιο φαρδιά από ποτέ (όπως όλες οι BMW τελευταία), με διπλά ψαλίδια εμπρός (σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τα γόνατα του μοντέλου που αλλάζει) και μειωμένο βάρος χάρη στην αντικατάσταση της σκληρής οροφής με πάνινη.
Η σχεδίαση αν και όμορφη, δεν ξεχωρίζει, παρότι η BMW έχει δείξει πολύ ωραία αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια. Θα περίμενε κανείς κάτι πιο ξεχωριστό. Ας είναι όμως, το αυτοκίνητο κερδίζει στα μηχανικά μέρη που μοιράζεται με τις άλλες BMW, όπως το τρίλιτρο εξακύλινδρο τούρμπο μοτέρ κάτω από το μακρύ καπό της Μ40i, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και τα τετρακύλινδρα δίλιτρα τούρμπο από 150 μέχρι 260 άλογα. Κάπως προβλέψιμο.
Το πρόβλημα όμως για την Ζ4 δεν έχει να κάνει με το τι είναι η ίδια, αλλά με το τι είναι το «δίδυμο» μοντέλο που ακολουθεί. Η Supra είναι η εκδοχή της Toyota πάνω στα ίδια μηχανικά μέρη, και θα παράγεται μαζί με την Ζ4 στο εργοστάσιο της Magna στην Αυστρία.
Η Supra αναμένεται πιο όμορφη, πιο εκρηκτική και πιο φθηνή. Αυτό που για μία BMW είναι προβλέψιμο, για ένα Toyota είναι εκπληκτικό. Αυτό που για μία BMW το βρίσκεις σε όλη τη γκάμα, για ένα Toyota είναι μοναδικό.
Φυσικά η κάθε μάρκα θα έχει το κοινό της, και οι φανατικοί της BMW δεν θα κοιτάξουν παραέξω. Όλοι οι άλλοι όμως θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο μοντέλα που μοιάζουν και διαφέρουν ταυτόχρονα.
Εσείς ποιο θα διαλέξετε; Μία καταπληκτική BMW όπως και οι άλλες, ή ένα Toyota απολύτως μοναδικό; Τι λέτε;
Toyota toyota και παλι toyota γιατι στο ολο προτζεκτ οσο και να υπαρχει συνεργασια μεταξυ των δυο ο ιαπωνας κολοσσος ειναι αρχηγος και ξερει να λυνει καθε προβλημα και να παρουσιαζει το απιθανο σε καθε του αυτοκινητο κατι που οι γερμανοι δεν μπορουν οσο και να προσπαθουν να πετυχουν.Περα φυσικα του οτι ειναι πανεμορφη σπορ και κουβαλαει...εστω και με οχι ολοκληρωμενα ιαπωνικα γονιδια...την ιστορια της supra που το γερμανικο αντιγραφο της δεν θα φτασει ποτε!!
Supra δαγκωτό, εκτός του ότι δεν είμαι fun των soft tops το supra είναι μακράν πιο όμορφο αμάξι. Δε μπορώ να σκεφτώ για την ακρίβεια κάτι περισσότερο όμορφο που έχει φτιάξει η Toyota.
Είχα στην κατοχή μου το supra. Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Και ίδια μοτέρ να φοράνε το ένα θα είναι αγωνιστικό και το άλλο βόλτας. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ένα συπρα που κόστιζε 100000 ευρώ τα τότε χρονια στην Ελλάδα και 65000 ευρώ στην Γερμανία θα είναι φθηνότερο από την z4. Και μην ξεκινήσετε κουβέντες να συγκρίνεται το αυτοκίνητο με m3 και χαζομάρες. Πρώτα οδηγηστε τα και μετά πέστε. Τόσο ηχηρό όνομα να συγκρίνεται με κουβάδες. Τι να πω. Κρίμα την toyota που αυτοκίνητα κατηγορίας honda nsx ,mirsubishi gto , nissan zx 300 να τα χαντακωνουν έτσι. Είδατε το νέο nsx έτσι έπρεπε να το πρωμοταρει. Αλλά για να είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία κάτι παραπάνω θα ξερει
...προσωπικά επιθυμώ 'κόντρα' σε οποιαδήποτε πίστα για να δούμε χρόνους... τα οχήματα να είναι εκθεσιακά εργοστασιακά και όχι μετατροπής του οποιουδήποτε είδους... ώστε να βγουν συμπεράσματα... η z4 πάντως είδα ότι κάνει σε σχέση με coupe μοντέλα της ίδιας μάρκας, καλύτερους χρόνους... όσο για την supra προσωπικά δεν τη θεωρώ πραγματικό αντικαταστάτη της παλιάς... απλά ένα σύγχρονο για λόγους κόστος κακέκτυπο της παλιάς... η honda με το nsx ναί, η nissan ναί, ας δούμε και από mitsubishi μεριά...
Toyota toyota και παλι toyota γιατι στο ολο προτζεκτ οσο και να υπαρχει συνεργασια μεταξυ των δυο ο ιαπωνας κολοσσος ειναι αρχηγος και ξερει να λυνει καθε προβλημα και να παρουσιαζει το απιθανο σε καθε του αυτοκινητο κατι που οι γερμανοι δεν μπορουν οσο και να προσπαθουν να πετυχουν.Περα φυσικα του οτι ειναι πανεμορφη σπορ και κουβαλαει...εστω και με οχι ολοκληρωμενα ιαπωνικα γονιδια...την ιστορια της supra που το γερμανικο αντιγραφο της δεν θα φτασει ποτε!!
Supra δαγκωτή γιατί είναι πιο ωραία, έχει το θρυλικό όνομα και επιτέλους επιστρέφει!
Supra δαγκωτό, εκτός του ότι δεν είμαι fun των soft tops το supra είναι μακράν πιο όμορφο αμάξι. Δε μπορώ να σκεφτώ για την ακρίβεια κάτι περισσότερο όμορφο που έχει φτιάξει η Toyota.
Είχα στην κατοχή μου το supra. Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Και ίδια μοτέρ να φοράνε το ένα θα είναι αγωνιστικό και το άλλο βόλτας. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ένα συπρα που κόστιζε 100000 ευρώ τα τότε χρονια στην Ελλάδα και 65000 ευρώ στην Γερμανία θα είναι φθηνότερο από την z4. Και μην ξεκινήσετε κουβέντες να συγκρίνεται το αυτοκίνητο με m3 και χαζομάρες. Πρώτα οδηγηστε τα και μετά πέστε. Τόσο ηχηρό όνομα να συγκρίνεται με κουβάδες. Τι να πω. Κρίμα την toyota που αυτοκίνητα κατηγορίας honda nsx ,mirsubishi gto , nissan zx 300 να τα χαντακωνουν έτσι. Είδατε το νέο nsx έτσι έπρεπε να το πρωμοταρει. Αλλά για να είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία κάτι παραπάνω θα ξερει
...προσωπικά επιθυμώ 'κόντρα' σε οποιαδήποτε πίστα για να δούμε χρόνους... τα οχήματα να είναι εκθεσιακά εργοστασιακά και όχι μετατροπής του οποιουδήποτε είδους... ώστε να βγουν συμπεράσματα... η z4 πάντως είδα ότι κάνει σε σχέση με coupe μοντέλα της ίδιας μάρκας, καλύτερους χρόνους... όσο για την supra προσωπικά δεν τη θεωρώ πραγματικό αντικαταστάτη της παλιάς... απλά ένα σύγχρονο για λόγους κόστος κακέκτυπο της παλιάς... η honda με το nsx ναί, η nissan ναί, ας δούμε και από mitsubishi μεριά...