Ως μέρος της προσπάθειας της Mazda να κάνει το ΜΧ-5 να απευθύνεται σε ολοένα και ευρύτερο κοινό, η ιαπωνική φίρμα δημιούργησε μια νέα ειδική έκδοση του μοντέλου, η οποία απευθύνεται σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα. Το μοντέλο αφορά αρχικά την τοπική ιαπωνική αγορά.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία, το ειδικό ΜΧ-5 για άτομα που πάσχουν από σωματική αναπηρία, θα πωλείται τόσο με την τυπική υφασμάτινη οροφή, όσο και με την προδιαγραφή RF σε στιλ targa. Κάνοντας μία αναφορά στις αλλαγές που έχουν σημειωθεί, η σημαντικότερη βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα εκεί όπου έχει τοποθετηθεί ένας μοχλός που αντικαθιστά τα πεντάλ γκαζιού και φρένων. Ο οδηγός το τραβάει για να επιταχύνει και το σπρώχνει για να επιβραδύνει. Επιπλέον, ένα προαιρετικό «μπράτσο» είναι τοποθετημένο στο τιμόνι για να επιτρέπει τον χειρισμό του τιμονιού με το ένα χέρι.
Στη θέση του συνοδηγού φυλάσσεται το καροτσάκι
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να αποθηκεύσουν το αναπηρικό καροτσάκι στη θέση του συνοδηγού. Διατίθεται κάλυμμα για αυτό, καθώς και πλευρική στήριξη για ευκολότερη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο. Όπως είναι φυσικό, το MX-5 πωλείται αποκλειστικά με το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Όπως προαναφέραμε η ειδική έκδοση του ΜΧ-5 διατίθενται στην Ιαπωνία ως Roadster και Roadster RF, με το κόστος των πρόσθετων για την έκδοση αυτή να υπολογίζεται περίπου στα 2.500 ευρώ.
Σωστή η Mazda!
- Γκάζι και φρένο στο χέρι με μοχλό.
- Στη θέση του συνοδηγού φυλάσσεται το καροτσάκι.
- «Μπράτσο» στο τιμόνι για να στρίβει εύκολα με το ένα χέρι.
- Αρχικά για την Ιαπωνία.
Θα πρέπει να υπάρχουν ανάλογες εκδόσεις για όλα τα αυτοκίνητα;