Η πέμπτη γενιά Corsa συνεχίζει μία επιτυχημένη ιστορία 32 χρόνων και πλέον προσφέρει μία σειρά από τεχνολογίες και καινοτομίες εναρμονισμένες με τη νέα εποχή και τα νέα δεδομένα που αυτή έφερε.
Το Corsa έχει κορυφαία συνδεσιμότητα με το σύστημα IntelliLink που ενσωματώνει λειτουργίες smartphone, ενώ φέρει καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού προστατεύουν τους επιβάτες.
Το Opel Corsa είναι πλέον ένα καθιερωμένο bestseller: με τέσσερις γενιές στην 32χρονη ιστορία του, απαριθμεί πάνω από 12,5 εκ πωλήσεις, ενώ μαζί με το Astra, είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της Opel, με αναλογία πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεων της εταιρίας κάθε χρόνο.
Η Opel τον μήνα αυτό ξεκινάει δυνατό πρόγραμμα προώθησης του Corsa με έμφαση στην πολύ ελκυστική τιμή έναρξης των 10,490 ευρώ «ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ»! Πρόκειται για την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων με τους 70 ίππους.
Αναρωτιεμαι ποιος εχει ορεξη να πληρωσει τοσα χρηματα και μετα να τρεχει συνεχεια στα συνεργεια!! Απο γνωστους που εχουν opel εχω ακουσει για συχνες και αδικαιολογητες βλαβες.
Αφου παει απατο.Αλλες προσδοκιες ειχανε αλλα τελικα δεν επιασε τις πωλησεις του προηγουμενου μοντελου που ηταν και πιο ομορφο μεσα εξω.Φοβαμαι οτι με το 1000 κινητηρα 19 χιλιαρικα και το ΑΣΤΡΑ ΘΑ ΤΟΥς ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕς ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ
Αυτή η τιμή είναι για το τρίπορτο, με αστείο επίπεδο εξοπλισμού και ποιότητας πλαστικών και με ένα κινητήρα πιο αργό και από τον θάνατο... Δηλαδή πανάκριβο. Πάνω από 9 χιλιάρικα δεν θα έπρεπε να πωλείται.
Είναι ακριβό.
Αναρωτιεμαι ποιος εχει ορεξη να πληρωσει τοσα χρηματα και μετα να τρεχει συνεχεια στα συνεργεια!! Απο γνωστους που εχουν opel εχω ακουσει για συχνες και αδικαιολογητες βλαβες.
Αφου παει απατο.Αλλες προσδοκιες ειχανε αλλα τελικα δεν επιασε τις πωλησεις του προηγουμενου μοντελου που ηταν και πιο ομορφο μεσα εξω.Φοβαμαι οτι με το 1000 κινητηρα 19 χιλιαρικα και το ΑΣΤΡΑ ΘΑ ΤΟΥς ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕς ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ
Και το 1300άρι Swift που έχει πολύ καλύτερη σχέση ισχύος/βάρους, και το 1200άρι Ibiza ξεκινάνε χαμηλότερα, αλλά τέτοιο τίτλο δεν αξιώθηκαν...
Αυτή η τιμή είναι για το τρίπορτο, με αστείο επίπεδο εξοπλισμού και ποιότητας πλαστικών και με ένα κινητήρα πιο αργό και από τον θάνατο... Δηλαδή πανάκριβο. Πάνω από 9 χιλιάρικα δεν θα έπρεπε να πωλείται.
Τέτοια ιπποδύναμη έχουν τα σκούτερ.