Περνώντας κατευθείαν στο κυρίως θέμα, αυτοί που θα επιλέξουν το πακέτο Lightweight θα δουν το μοντέλο να στερείται τα πίσω καθίσματα, αλλά και ένα μέρος της ηχομόνωσης, ενώ τα δύο bucket καθίσματα στην καμπίνα θα έχουν μικρότερο βάρος από τα στάνταρ. Παράλληλα το εν λόγω πακέτο περιλαμβάνει το σύστημα ανάρτησης PASM Sport Suspension, αλλά και το σύστημα εξάτμισης Sport Exhaust με δύο οβάλ απολήξεις να παίρνουν τη θέση των τεσσάρων που διαθέτουν η τυπικές Turbo S. Από αυτές τις αλλαγές η κουπέ 911 Turbo S λέγεται πως επωφελείται με μείωση βάρους 30 κιλών.
Από τη μεριά του το πακέτο Sport Design προσφέρει ένα νέο αεροδυναμικό χείλος, βαμμένο πίσω διαχύτη και μία νέα αεροτομή, καθώς από τις εικόνες φαίνεται πως το επάνω μέρος είναι αλλαγμένο. Από κει και πέρα μικρότερης σημασίας αλλά υπαρκτές είναι οι διακριτικές πλευρικές ποδιές, ενώ σημαντικό είναι να αναφερθεί πως οι κουπέ 911 Turbo S που είναι εξοπλισμένες με το πακέτο Sport φέρουν επίσης οροφή από ανθρακονήματα.
Μέχρι αυτή τη στιγμή η Porsche δεν έχει φέρει στην παραγωγή αμφότερα τα πακέτα, ως εκ τούτου άγνωστο παραμένει το επιπλέον κόστος.