Η πλατφόρμα EVRh διαθέτει σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, είναι ελαφριά και προσφέρει όλα τα εχέγγυα στους κατασκευαστές για να βασίσουν πάνω της πράσινα supercars που θα είναι σε θέση να κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα.
Νέα πλατφόρμα υδρογόνου
Ακριβώς ένα χρόνο μετά την αποκάλυψη της πλήρως ηλεκτρικής της πλατφόρμας EVR, η WAE Technologies (παλαιότερα γνωστή ως Williams Advanced Engineering) αποκαλύπτει την εναλλακτική λύση κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Το όνομά της είναι EVRh και σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν είναι έτοιμη να βασίσει ακόμα και supercars αφού θα τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα.
Η νέα πλατφόρμα βασίζεται στην EVR, αλλά αντικαθιστά την μπαταρία των 85 kWh με ένα σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η ισχύς θα αποθηκευτεί σε μια υγρόψυκτη μπαταρία, ενώ η ισχύς που μπορεί να προσφέρει είναι 485 άλογα. Το ρεζερβουάρ και το σύστημα μπαταρίας βρίσκονται στο κέντρο του αυτοκινήτου για βέλτιστη κατανομή βάρους, ενώ η αυτονομία ανέρχεται στα 600 χιλιόμετρα.
0-100 χλμ./ώρα όσο η Lamborghini Revuelto
Η WAE Technologies ισχυρίζεται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θα χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που θα ζυγίζει λιγότερο από 1.900 κιλά και θα μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα τόσο γρήγορα όσο η επερχόμενη Lamborghini Revuelto. Επίσης, επισημαίνει πως τα οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα EVRh θα μπορούν να ολοκληρώσουν έναν γύρο του Nürburgring σε μόλις 7:20.
Για μοντέλα πίστας και δρόμου
Να σημειωθεί πως η νέα υδρογονοκίνητη πλατφόρμα δεν βασίζει μόνο αυτοκίνητα για πίστα αλλά και μοντέλα δρόμου, ενώ η WAE προτείνει ότι η πλατφόρμα είναι ιδανική για αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να κατασκευάσουν περιορισμένο αριθμό μονάδων σε μικρό χρονικό διάστημα.