Μετά την έντονη κριτική για το πόσο βολικό και ασφαλές είναι στην οδήγηση, το τιμόνι «yoke» φέρεται να αντιμετωπίζει νέα προβλήματα-τροφή για παραπάνω κριτική.
Το τιμόνι «yoke» με το οποίο εξοπλίζονται τα τελευταία χρόνια τα Model S και Model X της Tesla, έχει δεχθεί έντονη κριτική. Η σχεδίαση α λα μονοθέσιο της Formula1, μπορεί να εντυπωσίαζε σαν ιδέα, όμως στην πράξη πολλοί οδηγοί το βρίσκουν άβολο σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, καθώς δυσκολεύει στις μανούβρες και στο τέρμα στρίψιμο του τιμονιού. Κάποιοι μάλιστα έθεσαν ακόμα και ζήτημα ασφαλείας.
Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε πως όταν η αμερικανική φίρμα έφερε την επιλογή αλλαγής του τιμονιού με ένα κλασικό στρογγυλό, σαν aftermarket αξεσουάρ και παρόλο που αυτό κόστιζε 700 δολάρια, σε λίγες μόλις μέρες εξαντλήθηκαν όλα τα διαθέσιμα κομμάτια.
Το φούσκωμα εμφανίζεται στο κάλυμμα του αερόσακου ανάμεσα από τα γράμματα "L" και "A".
Μετά την κριτική για τη σχεδίαση όμως, τώρα φαίνεται πως προκύπτουν νέα προβλήματα για το ιδιαίτερο τιμόνι της Tesla. Πιο συγκεκριμένα, τον τελευταίο καιρό κάνουν την εμφάνισή τους αναφορές ιδιοκτητών για ένα φούσκωμα που εμφανίζεται στο κάλυμμα του αερόσακου, πάνω στο τιμόνι. Οι χρήστες το ονόμασαν «Tesla Worm» και πρόκειται για ένα φούσκωμα στο κάλυμμα του αερόσακου του τιμονιού, σε σχήμα σκουληκιού (εξ ου και η ονομασία), το οποίο εμφανίζεται ανάμεσα στα δύο τελευταία γράμματα του ονόματος της φίρμας.
Το πρόβλημα όπως φαίνεται δεν είναι μεμονωμένο, καθώς σε όλες τις αναφορές το φούσκωμα βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς σημείο, κάτι που δείχνει πως μάλλον σχετίζεται με τη χάραξη της δερματίνης, για το άνοιγμα του αερόσακου. Πάντως σύμφωνα πάντα με αναφορά ιδιοκτήτη, αντιπρόσωπος της εταιρείας παραδέχτηκε την ύπαρξη του φαινομένου, ωστόσο δεν πρόκειται να γίνει αλλαγή του τιμονιού, μιας και δεν υπάρχει ζήτημα ασφάλειας.
Αξίζει να αναφέρουμε πως προ μερικών μηνών υπήρχαν προβλήματα με σπασίματα, ξεφλούδισμα και αποχρωματισμό του συνθετικού δέρματος του συγκεκριμένου τιμονιού (εμφανίζονταν μετά από 10-15.000 χλμ.), που οδήγησε σε αντικατάσταση της προηγούμενης version F, με μια νεότερη (Version H).
Και παρόλο που τα παραπάνω προβλήματα φαίνεται πως αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία, τώρα έχουμε ένα νέο «θεματάκι», που μπορεί να μην επιφέρει οποιοδήποτε κίνδυνο, ωστόσο αποτελεί τροφή για κριτική, εφόσον μιλάμε για οχήματα που κοστίζουν πάνω από 100.000 δολάρια και στοχεύουν να ανταγωνιστούν πιο… premium κατασκευές.