Από το 2019: Η επόμενη GLA θα είναι πιο πρακτική, πιο ευρύχωρη και πιο ψηλή. Η σχεδίαση θα επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το πρωτότυπο της Μercedes για την A-Class από την πρόσφατη έκθεση της Σαγκάης.
Nέες Mercedes GLA & GLA Coupe
Στη δεύτερη γενιά της GLA, η Mercedes σπάει στα δύο την αρχική ιδέα με στόχο να καλύψει όσο το δυνατόν καλύτερα την αγορά των μικρομεσαίων crossover.
- Α-Class πεντάθυρη, Απρίλιος 2018
- Α-Class σεντάν, Οκτώβριος 2018
- Β-Class, Φεβρουάριος 2019
- CLA, Aπρίλιος 2019
- CLA Shooting Brake, Iούλιος 2019
- GLB, Σεπτέμβριος 2019
- GLA, Aπρίλιος 2019
- GLA Coupe, 2020
Από το 2020: Η GLA Coupe θα είναι πιο κοντά στη σημερινή GLA και θα έχει ως στόχο να μη χαθεί το lifestyle κοινό της αγοράς, το οποίο δίνει μικρότερη σημασία σε θέματα χώρων κλπ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από πλευράς κινητήρων, όσο κι αν κερδίζει πόντους η ηλεκτροκίνηση, η GLA και η σπορ αδελφή της θα βασίζονται εκ νέου πάνω σε κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Με κυβισμό από 1,2 έως 1,4 λίτρα και τετρακύλινδρα μπλοκ η γκάμα της βενζίνης με προέλευση τη Γαλλία, θα καλύπτει αρχικά ένα εύρος ισχύος από 109 έως 163 ίππους. Η γκάμα των ντίζελ θα ξεκινά από 1,6 λίτρα με απόδοση 116 ίππων και θα συνεχίζει με πιο μεγάλα σύνολα 150 και 190 ίππων αντί 136 και 177 που είναι σήμερα. Μια διαφορά ανάμεσα σε GLA και GLA Coupe είναι ότι η δεύτερη δε θα διαθέτει το βασικό μοτέρ της πρώτης, αλλά θα ξεκινά από το επόμενο. Μία δίλιτρη βενζίνη με 231 ίππους αλλά και μια εκδοχή με απόδοση από 310 έως 340 ίππους θα δίνουν επιπλέον επιλογές. Η δεύτερη θα λέγεται GLA 40 και θα έχει ως στόχο να γεφυρώνει τις εκδόσεις μέχρι την AMG η οποία όχι μόνο θα συνεχίσει να υπάρχει αλλά θα αποκτήσει και ισχύ αρκετά πάνω από τους 400 ίππους, όπως έχουμε ήδη πει για όλη τη γκάμα της A-Class συνολικά. Λέγεται μάλιστα ότι στη μεν GLA η ισχύ ίσως είναι στους 408 ίππους και στην κουπέ στους 420! Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει mild-hybrid βοήθεια για όλες τις εκδόσεις με μοτέρ 15 kW (20 ίππων) και έξτρα ροπή 70 Nm. Στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης και κατόπιν μια ελάχιστη ηλεκτρική αυτονομία. Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση δεν είναι εκτός σχεδίου για τη γκάμα της A-Class αλλά θα στηριχτεί από μοντέλο της υποδιεύθυνσης ΕQ. To όχημα θα έχει crossover αμάξωμα (επειδή βολεύει η τοποθέτηση των μπαταριών) και θα λέγεται EQA. To μοτέρ θα αποδίδει 150 kW (204 ίπποι), η μπαταρία θα αποθηκεύει 60 kWh και θα δίνει αυτονομία 400 χλμ. περίπου.