• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο πρωτότυπο Yaris Hybrid-R θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, ενώ οι πρώτες φωτογραφίες απεικονίζουν το πρωτότυπο μοντέλο σε δοκιμαστικές βόλτες εντός πίστας.

Το βενζινοκίνητο μοτέρ στο πρωτότυπο Yaris Hybrid-R θα μεταφέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες θα δίνουν ώθηση στους πίσω τροχούς.

Το νέο πρωτότυπο Yaris Hybrid-R θα εξοπλίζεται και μ ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας (μέσω ενός πυκνωτή που θα λειτουργεί ως γεννήτρια κατά την πέδηση, όπως στο TS030 Hybrid).

Νέες εικόνες για το Toyota Yaris Hybrid-R

8.183 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2013

H Toyota δημοσιοποίησε φωτογραφίες του νέου υβριδικού Yaris σε πίστα δοκιμών, λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του στη Φρανκφούρτη, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη των 420 ίππων.

 
Το νέο πρωτότυπο Yaris Hybrid-R θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης και θα είναι βασισμένο στο 3θυρο ιαπωνικό μοντέλο, ενώ οι πρώτες φωτογραφίες απεικονίζουν το πρωτότυπο μοντέλο σε δοκιμαστικές βόλτες εντός πίστας.

Ειδικότερα, το εν λόγω πρωτότυπο θα εφοδιάζεται από έναν 4κύλινδρο 1600άρη βενζινοκινητήρα (Global Race Engine), που θα παράγει 300 ίππους και θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 60 ίππων, όπως το πρωτότυπο TS030 Hybrid. Το βενζινοκίνητο μοτέρ θα μεταφέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες θα δίνουν ώθηση στους πίσω τροχούς, αποδίδοντας μια συνολική ισχύ 420 ίππων.

Επίσης, θα υπάρχουν και δύο επιλογές κίνησης, όπου στη λειτουργία «road» οι ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδουν 40 ίππους, ενώ στη λειτουργία «track» θα παράγονται 60 άλογα από τα ηλεκτρικά μοτέρ.

Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμο κι ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας (μέσω ενός πυκνωτή που θα λειτουργεί ως γεννήτρια κατά την πέδηση, όπως στο TS030 Hybrid). Με αυτόν τον τρόπο, θα υπάρχει αισθητή ελάττωση βάρους, αφού δεν θα χρησιμοποιείται η κλασική μπαταρία, ενώ η απόδοση του πυκνωτή θα είναι πολύ καλύτερη.

Τέλος, το εν λόγω μοντέλο θα εξοπλίζεται και μ ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ, που θα τοποθετηθεί μεταξύ του κινητήρα και του 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου, το οποίο θα δρα ενισχυτικά, τόσο για την επαναφόρτιση του πυκνωτή κατά την επιβράδυνση, όσο και για την ενδυνάμωση των δύο ηλεκτροκινητήρων.

Tags: TOYOTA YARIS