Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα μερικές λεπτομέρειες για το πολυαναμενόμενο, πρώτο SUV των Ιταλών. Σε τι πάτωμα θα βασιστεί και τι κινητήρες θα έχει στη φαρέτρα του;
Οι πληροφορίες για την Purosangue, το πρώτο SUV της Ferrari, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας δια στόματος του Michael Leiters, τεχνικού διευθυντή της ιταλικής εταιρείας. Σύμφωνα με όσα είπε σε βρετανικά Μέσα ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος της Ferrari, το όχημα ελεύθερου χρόνου, που στους διαδρόμους της εταιρείας ακούει στο κωδικό όνομα 175, είναι ένα από τα 15 μοντέλα που πρόκειται να λανσαριστούν πριν το 2023.
Αυτή η προϊοντική επίθεση των Ιταλών περιλαμβάνει ως βάση δύο πλατφόρμες, πάνω στις οποίες θα πατήσουν τα 15 μοντέλα. Μία θα υποστηρίξει κεντρομήχανα supercars, όπως η F8 Tributo, ενώ η δεύτερη θα είναι το θεμέλιο για GT και παρεμφερή σουλούπια με τον κινητήρα τοποθετημένο είτε στο κέντρο ή μπροστά. Στην τελευταία περίπτωση ανήκει και η Purosangue, που στα ιταλικά μεταφράζεται ως «καθαρόαιμη».
Όσον αφορά στο ντιζάιν, οι πληροφορίες που έρχονται από το εξωτερικό αναφέρουν πως υπάρχουν οι σχετικές εγκρίσεις από υψηλόβαθμα στελέχη, ως εκ τούτου οι Ιταλοί έχουν ήδη κατασταλάξει στο πως θα μοιάζει το πρώτο του SUV. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως το ιταλικό SUV θα είναι τετραθέσιο και θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος χάρη και στην ρυθμιζόμενη καθ΄ύψος ανάρτηση, που θα του επιτρέπει κάποιες εκτός δρόμους αναζητήσεις, ωστόσο κύριο πεδίο δραστηριότητας αναμένεται να είναι η άσφαλτος, όπως σε κάθε Ferrari.
Στο σημαντικότερο κομμάτι τώρα, η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα χτιστεί η Purosangue, όπως και η έτερη για κεντρομήχανα supercars, μπορεί να υποστηρίξει εξακύλινδρους, οκτακύλινδρους και δωδεκακύλινδρους κινητήρες σε διάταξη V, με ή χωρίς υβριδική τεχνολογία. Επιπλέον, το πάτωμα είναι κατάλληλο για να χτιστούν πάνω του διάφορα στιλ αμαξώματος, ενώ υπάρχουν και αρκετές επιλογές για την μετάδοση, καθώς επίσης και την έδρα του κιβωτίου ταχυτήτων.
Κλείνοντας, διαρροές κάνουν λόγο πως η ισχύς του SUV θα πηγάζει από έναν V8 κινητήρα με δύο υπερτροφοδότες σε συνδυασμό με κάποιο υβριδικό σύστημα. Η ηλεκτρική τεχνολογία λέγεται πως θα είναι το σημείο κλειδί για να μπορέσει το μοντέλο να ξεπεράσει τα 650 άλογα που αποδίδει η Lamborghini Urus μέσω του δικού της V8 twin-turbo κινητήρα των 4,0 λίτρων.