ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο διέφερε το πρώτο Α1 από τα υπόλοιπα Audi; Και πόσο μοιάζει το καινούργιο;

Νέο Audi A1: Το θες άγριο ή χαριτωμένο;

6.569 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2018)

Γιατί η πρώτη γενιά Α1 ξεχώριζε τόσο από άλλα Audi, ενώ το νέο μοντέλο όχι;

Πόσο διέφερε το πρώτο Α1 από τα υπόλοιπα Audi; Και πόσο μοιάζει το καινούργιο; Γιατί ήταν τόση η διαφορά στην αρχή, τι ήθελε να πετύχει η Audi και γιατί θεωρεί ότι το πέτυχε, τόσο ώστε να αλλάξει το μικρό της μοντέλο και να το κάνει λίγο πιο ίδιο με τα άλλα;

Ότι και να λένε οι κακές γλώσσες, το νέο Α1 είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Η Audi κάνει λόγο για έμπνευση από το πρωτότυπο Sport Quattro που με τη σειρά του αντλεί από το κλασσικό «θηρίο» των ράλι της δεκαετίας του 80. Το βασικό σχήμα δεν είναι καμία έκπληξη, όμως οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, ακόμη κι αν δεν έχουν καμία χρησιμότητα, όπως τα ανοίγματα πάνω από τη μάσκα που δίνουν μια αγριάδα στο Α1.

Μια αγριάδα που αποτελεί ένα εντελώς καινούργιο στοιχείο για το μοντέλο, που στην πρώτη του γενιά ήταν βασικά χαριτωμένο και «γλυκούλι». Η λογική του πρώτου Α1 ήταν πιο κοντά σε αυτή του Mini, που βασικά κλήθηκε να ανταγωνιστεί, με καμπύλες και «στρογγυλό» σχήμα, κάτι που ήταν κοινό σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας, όπως το DS3 αλλά και η Mito, όταν λανσαρίστηκε.

Και η σχεδίαση του Α1 το έκανε πετυχημένο. Με 100.000 πωλήσεις στα οκτώ χρόνια του, το πρώτο Α1 ήταν από τα πιο επικερδή μοντέλα της Audi, χάρη στα υψηλότερα περιθώρια κέρδους, αφού μηχανικά είναι πιο κοντά στα αδέλφια του (Polo, Ibiza, Fabia) απ` ότι είναι για παράδειγμα το Α3 με τα δικά του (Golf, Leon), και έτσι το κόστος του συμπιέζεται περισσότερο.

Για τη νέα γενιά η Audi χρησιμοποιεί την ίδια τακτική, δηλαδή μηχανικά το αυτοκίνητο δεν διαφέρει σε κάτι σημαντικό σε σχέση με τα μικρά της VW, Seat και Skoda, πατάει στην ίδια πλατφόρμα και έχει τα ίδια ακριβώς μοτέρ.

Εκεί που διαφέρει, και διαφέρει σημαντικά, είναι η καμπίνα. Βλέπεις το νέο Α1 δεν χρειάζεται να τραβήξει το βλέμμα τόσο πολύ. Εδραιώθηκε. Δεν έχει ανάγκη να ξεχωρίζει σχεδιαστικά, αφού έφερε το νέο κοινό στην Audi, και τώρα «παίζει» με τους πιστούς της μάρκας. ¶ρα πρέπει να είναι πιο «εταιρικό» πιο κοντά στην υπόλοιπη γκάμα. Πρέπει όμως να είναι και πιο κοντά σε ποιότητα, αφού οι απαιτήσεις τώρα είναι υψηλότερες. Και η νέα καμπίνα κάνει αυτή τη διαφορά. Με οθόνη στο καντράν από τη βασική έκδοση, και ποιότητα που κανένα από τα «αδελφάκια» δεν πλησιάζει.

Είναι όμως πιο όμορφο από το πρώτο; Του ταιριάζει η «αγριάδα»; Ή μήπως ήταν καλύτερα χαριτωμένο όπως πριν; Τι λέτε;

Mercedes
fiat