Το Q7 σε σχέση με τον προκάτοχό του, υιοθετεί νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν προαιρετικά τεχνολογία HD Matrix LED, ελαφρώς διαφοροποιημένη γρίλια και διαφορετικής σχεδίασης αεραγωγούς. Στο πλάι, το μοντέλο λαμβάνει τώρα μεγαλύτερα προστατευτικά ενώ στο πίσω, τα φώτα υιοθετούν τώρα νέα σχεδίαση και ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας ράβδου από χρώμιο. Το μήκος του Q7 έχει αυξηθεί κατά 11 χιλιοστά στα 5.063 χλστ, το πλάτος του είναι 1.970 χλστ και το ύψος του μετράται στα 1.741 χλστ. Ανάλογα την θέση των πίσω καθισμάτων ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 865 ή στα 2.050 λίτρα.
Σε αντίθεση με το Q7 e-tron που εξοπλίζεται με έναν V6 turbodiesel κινητήρα, το 60 TFSI e χρησιμοποιεί έναν 3λιτρο V6 βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 105kW και μια μπαταρία χωρητικότητας 17,3kWh. Η συνολική ισχύς υπολογίζεται στα 456 άλογα και τα 700 Nm ροπής και διαχέεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόνο 5,3 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Το υβριδικό Q7 μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για 40 χιλιόμετρα, ενώ, με τον οικιακό φορτιστή, η μπαταρία χρειάζεται 2,5 ώρες για να αποθηκεύσει την χαμένη της ενέργεια.
Το Q7 προσφέρει τρία modes για την παραμετροποίηση της απόδοσης της μπαταρίας με ονομασία Hybrid, EV και Charge Hold. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγάλος και περιλαμβάνει φυσικά και το Virtual Cockpit πίνακα οργάνων.
Η τιμή του Q7 60 TFSI e ξεκινά στο Ηνωμένο Βασίλειο από 75.000 λίρες (84.300 ευρώ). Διαθέσιμη είναι και η λιγότερο ισχυρή 55 ΤFSI e έκδοση που προσφέρεται με το ίδιο κινητήριο σύνολο αλλά με ισχύ στα 381 άλογα και τιμή από 75.300 ευρώ.