5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μπορεί το πρωτοεμφανιζόμενο Toyota CH-R να εκθρονίσει το Nissan Qashqai;
Νέο C-HR Vs Qashqai
(12/12/2016)
Μπορεί το πρωτοεμφανιζόμενο Toyota CH-R να εκθρονίσει το Nissan Qashqai; Η Toyota τοποθετεί το άκρως εντυπωσιακό C-HR ακριβώς απέναντι από το best seller Nissan Qashqai, τον ιδρυτή ουσιαστικά της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover.
Τα ατού του Toyota C-HR
- Ηigh-tech προφίλ
- Και υβριδικό
Τα ατού του Nissan Qashqai
- Είναι best seller
- Χώροι-πρακτικότητα
- Τετρακίνηση
Την απουσία της Toyota στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover έρχεται να καλύψει το CH-R, που έχει μήκος 4.360 χλστ (μεταξόνιο 2.640 χλστ.) και θα σταθεί ακριβώς απέναντι από τον ιδρυτή της κατηγορίας και best seller Nissan Qashqai, το οποίο έχει μήκος 4.377 χλστ. (μεταξόνιο 2.646 χλστ.). Χωρίς αμφιβολία το νέο crossover της Toyota διαθέτει ιδιαίτερα αιχμηρή σχεδίαση με coupe αισθητική. Το Nissan Qashqai, που δείχνει και είναι ψηλότερο, διαθέτει λιγότερο ριζοσπαστική σχεδίαση, που δείχνει πιο «εύπεπτη».
Εσωτερικά-Xώροι: Πιο μοντέρνο το C-HR, πιο άνετο το Qashqai
Η καμπίνα του Toyota CH-R ακολουθεί την μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος. Ξεχωρίζει το ασύμμετρο και στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με τη λιτή διάταξη και τους ελάχιστους διακόπτες, μιας και οι βασικές λειτουργίες επιτελούνται μέσω της μεγάλης οθόνης αφής 8 ιντσών. Όπως διαπιστώσαμε μπαίνοντας στην καμπίνα του, το φινίρισμα έχει γίνει με πολύ προσοχή, ενώ υπάρχει υψηλή απτή ποιότητα και εξαιρετική συναρμογή. Οι χώροι είναι άνετοι, αλλά οι πίσω επιβάτες λόγω σχεδιασμού οροφής και παραθύρων νιώθουν «πιεσμένοι». Αντίθετα το Nissan Qashqai είναι πιο ευρύχωρο, με μπόλικο «αέρα» για τους πίσω, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (430 λτ., έναντι 377 λτ. του C-HR). H καμπίνα διαθέτει σαφώς πιο συγκρατημένη σχεδίαση, με πιο συμβατικές γραμμές και πιο μουντό διάκοσμο. Ποιοτικά πάντως πείθει ανάλογα, όπως έχουμε δει και στις δοκιμές μας.
Best Car 2017: Ψήφισε & Kερδίστε 1 Audi Q2, 1 Citroen C3, 1 Nissan Micra, για μια ολόκληρη χρονιά και 1 Ford Edge, 1 Peugeot 3008, 1 Fiat Tipo για μια βδομάδα μαζί με ένα μαγευτικό τριήμερο και δεκάδες άλλα δώρα!
To CH-R θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Εντυπωσιακή σχεδίαση- Ηigh-tech προφίλ
- Και υβριδικό
Τα ατού του Nissan Qashqai
- Είναι best seller
- Χώροι-πρακτικότητα
- Τετρακίνηση
Την απουσία της Toyota στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover έρχεται να καλύψει το CH-R, που έχει μήκος 4.360 χλστ (μεταξόνιο 2.640 χλστ.) και θα σταθεί ακριβώς απέναντι από τον ιδρυτή της κατηγορίας και best seller Nissan Qashqai, το οποίο έχει μήκος 4.377 χλστ. (μεταξόνιο 2.646 χλστ.). Χωρίς αμφιβολία το νέο crossover της Toyota διαθέτει ιδιαίτερα αιχμηρή σχεδίαση με coupe αισθητική. Το Nissan Qashqai, που δείχνει και είναι ψηλότερο, διαθέτει λιγότερο ριζοσπαστική σχεδίαση, που δείχνει πιο «εύπεπτη».
Εσωτερικά-Xώροι: Πιο μοντέρνο το C-HR, πιο άνετο το Qashqai
Η καμπίνα του Toyota CH-R ακολουθεί την μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος. Ξεχωρίζει το ασύμμετρο και στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με τη λιτή διάταξη και τους ελάχιστους διακόπτες, μιας και οι βασικές λειτουργίες επιτελούνται μέσω της μεγάλης οθόνης αφής 8 ιντσών. Όπως διαπιστώσαμε μπαίνοντας στην καμπίνα του, το φινίρισμα έχει γίνει με πολύ προσοχή, ενώ υπάρχει υψηλή απτή ποιότητα και εξαιρετική συναρμογή. Οι χώροι είναι άνετοι, αλλά οι πίσω επιβάτες λόγω σχεδιασμού οροφής και παραθύρων νιώθουν «πιεσμένοι». Αντίθετα το Nissan Qashqai είναι πιο ευρύχωρο, με μπόλικο «αέρα» για τους πίσω, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (430 λτ., έναντι 377 λτ. του C-HR). H καμπίνα διαθέτει σαφώς πιο συγκρατημένη σχεδίαση, με πιο συμβατικές γραμμές και πιο μουντό διάκοσμο. Ποιοτικά πάντως πείθει ανάλογα, όπως έχουμε δει και στις δοκιμές μας.
Best Car 2017: Ψήφισε & Kερδίστε 1 Audi Q2, 1 Citroen C3, 1 Nissan Micra, για μια ολόκληρη χρονιά και 1 Ford Edge, 1 Peugeot 3008, 1 Fiat Tipo για μια βδομάδα μαζί με ένα μαγευτικό τριήμερο και δεκάδες άλλα δώρα!
Κινητήρες: Χωρίς diesel το CH-R
Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, να υπενθυμίσουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, την οποία φέρει και το νέο Prius. Δε θα έχει κινητήρα diesel, παρά υβριδική έκδοση (καρδιά του συστήματος είναι 1.800άρης κινητήρας με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ.) και με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα 115 ίππων, που γνωρίσαμε στο Auris. Σε κάποιες αγορές θα είναι διαθέσιμο και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης 144 ίππων. Το Nissan Qashqai προσφέρει turbo επιλογές στα 1,2 & 1,6 λτ. βενζίνης, καθώς και 1,5 & 1,6 λτ. πετρελαίου. Σημαντικό στοιχείο είναι και η προσφορά συστήματος ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη.
Συμπέρασμα
Το Toyota CH-R έχει άκρως εντυπωσιακά στοιχεία, ειδικά στη σχεδίαση και στην τεχνολογία. Ωστόσο δεν έχει κινητήρα diesel, ενώ η τετρακίνηση είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σε αντίθεση με το Nissan Qashqai, που προσφέρει αυτές τις επιλογές και το οποίο δεν είναι άλλωστε τυχαία το best seller στην κατηγορία…
Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, να υπενθυμίσουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, την οποία φέρει και το νέο Prius. Δε θα έχει κινητήρα diesel, παρά υβριδική έκδοση (καρδιά του συστήματος είναι 1.800άρης κινητήρας με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ.) και με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα 115 ίππων, που γνωρίσαμε στο Auris. Σε κάποιες αγορές θα είναι διαθέσιμο και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης 144 ίππων. Το Nissan Qashqai προσφέρει turbo επιλογές στα 1,2 & 1,6 λτ. βενζίνης, καθώς και 1,5 & 1,6 λτ. πετρελαίου. Σημαντικό στοιχείο είναι και η προσφορά συστήματος ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη.
Συμπέρασμα
Το Toyota CH-R έχει άκρως εντυπωσιακά στοιχεία, ειδικά στη σχεδίαση και στην τεχνολογία. Ωστόσο δεν έχει κινητήρα diesel, ενώ η τετρακίνηση είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σε αντίθεση με το Nissan Qashqai, που προσφέρει αυτές τις επιλογές και το οποίο δεν είναι άλλωστε τυχαία το best seller στην κατηγορία…
Χωρις αμφιβολια ειναι και θα παραμεινει αξια ισχυρη το qashqai και οχι αδικα φυσικα,μονο που η δυναμικη που εχει ηδη δημιουργησει απο την πρωτη στιγμη το c-hr δεν αφηνει κανενα ερωτηματικο οτι θα ξεπερασει καθε αντιπαλο γιατι σχεδιαστικα βρισκεται σε δικο του επιπεδο οπως βεβαια ειναι εξοπλισμενο με καθε νεα μορφη τεχνολογιας που θα του επιτρεψει να γινει μπεστ-σελερ. Πιστευω το nissan βρηκε τον πλεον δυσκολο αντιπαλο και θα δουμε ομηρικες μαχες μεταξυ τους....εγω παντως κλεινω ξεκαθαρα υπερ του toyota γιατι απλα ειναι πανεμορφο!
Με υβριδική τεχνολογία το CR-H είναι ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του, συν την πολύ καλή σχεδίαση, θα αποτελεί έναν πολύ δυνατό παίχτη. Από τιμή τι θα λέει?? Για λιγότερο από 32000€ δεν το βλέπω!!!!
Απάντηση: Μπορείτε να δείτε τις τιμές του νέου Toyota C-HR στο παρακάτω link: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oi-times-toy-neoy-Toyota-C-HR_139304.asp
Το που συναρμολογουνται τα αυτοκινητα ποιος το κοιταει; Δηλαδη τα γερμανικα κουτια νομιζετε οτι συναρμολογουνται ολα στη γερμανια; Μην ειστε ολοι κολλημενοι με στερεοτυπα του 1821! Οσο για το θεμα το CHR θα διωξει πολλα κουτια απο τις θεσεις τους!
Νομίζω πως το CHR ήρθε για να καλύψει το κενό της Toyota σε αυτή τη κατηγορία και το κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.. Όσον αφορά την έλλειψη diesel στο CHR, δεν είναι τυχαία καθώς το μέλλον των κινητήρων diesel φαίνεται αβέβαιο. Υ.Γ. προβλέπεται ότι το CHR θα ξεπεράσει το δήθεν ιαπωνικό( γαλλικό),αλλά τίμιο Nissan..
Οπως εχω ξαναγραψει, θεωρω οτι το ΤΟΥΟΤΑ απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο (μικρες ηλικιες η μονογενεικες οικογενειες) λογω σχεδιασης κ περιρισμενων χωρων.Θα πουλησει καλα λογω brand με οτι συνεπαγεται αλλα η εκκεντρικοτητα του, νομιζω θα κουρασει κ δεν θα αντεξει στο χρονο. Κατα τα αλλα πανεμορφο και ΤΟΥΟΤΑ.
@VAL --------Ενώ όλοι εμείς που έχουμε SUV πατάμε κάθε μέρα χώμα εεεεεεε???????
Είδα το Toyota CH-R στην Καστοριά προχτές παρκαρισμένο. Πολύ ωραίο εξωτερικά και πολύ ωραίος σχεδιασμός. Γράφει και το hybrid κοντά στο φτερό. Πιστεύω η κόντρα με Qashqai ( πολύ καλό και αυτό), υστερεί λίγο επειδή δεν βγαίνει και σε πετρέλαιο το Toyota.
άμα δε πατάει χώμα το αμάξι, τι να το κάνουμε ολάκερο φορτηγό??
Εμφανιση και after sales μπορουν να κανουν την διαφορα...
Πήγα στην αντιπροσωπία της Τουοτα και το είδα από κοντά πραγματικά όμορφο πλην όμως μην σου τύχει να κάθεσαι πίσω μόνο οδηγός ή συνοδηγός Η έκδοση που είχε ήταν η enter1.2τουρμπο και μου είπε ο υπάλληλος 24000 και παράδοση μέσα στο μήνα