Tο σκληροπυρηνικό CUPRA Leon είναι πλέον γεγονός σε hatchback και wagon τύπους αμαξώματος για μια ακόμη φορά. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το νέας γενιάς hot hatch!
Ο «βασιλιάς των λεόντων». Με αυτό τον χαρακτηρισμό υποδέχτηκε η CUPRA το νέας γενιάς Leon λίγες εβδομάδες πριν το φέρει μαζί της στο περίπτερο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Σε σχέση με το «απλό» Leon, η έκδοση υψηλών επιδόσεων ξεχωρίζει στον πρόβολο χάρη στον νέο προφυλακτήρα που κοσμείται πλέον από τρεις αεραγωγούς (αντί για έναν ολόκληρο) την ίδια στιγμή που η γρίλια, αν και έχει το ίδιο ακριβώς σχήμα, το μοτίβο των κυψελών της έχει τώρα νέο σχήμα που θα λέγαμε πως ταιριάζει πολύ όμορφα με το έμβλημα της CUPRA που βρίσκεται στο κέντρο. Στο πλάι, το μάτι ακόμα και του πιο αδαή θα πέσει πάνω στις πολύ όμορφες ζάντες αλουμινίου ενώ στο πίσω μέρος, το σύστημα εξάτμισης με τις τέσσερις απολήξεις και ο σπορ διαχύτης θα πληροφορούν αυτούς που ακουλουθούν πως δεν πρόκειται για ένα Leon… αλλά για πραγματικό λιοντάρι.
Το μαύρο φινίρισμα με τις μπρούτζινες λεπτομέρειες εκτός από το εξωτερικό, κυριαρχεί και στην καμπίνα, η οποία εξοπλίζεται επίσης από τιμόνι με επίπεδη βάση, πολύ σπορ καθίσματα, σπορ πενταλ, 10,25 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα infotainment με οθόνη 10 ιντσών συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay κ.α.
Ακολουθώντας το κλίμα της εποχής, για πρώτη φορά, το CUPRA Leon θα διατίθεται σε plug-in υβριδική έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο TSI των 1,4 λίτρων να συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ φέρνοντας την συνολική απόδοση στα 245 άλογα και τα 400 Nm ροπής, με ηλεκτρική αυτονομία 60 χιλιομέτρων.
Το CUPRA Leon με τον γνώριμο 2λιτρο TSI θα είναι το πιο οικονομικά προσιτό αλλά, εάν και θα έχει την ίδια ισχύ με την plug-in υβριδική έκδοση, θα προσφέρει 30 Νm ροπής λιγότερα. Δεν τελειώσαμε όμως εδώ, καθώς η CUPRA ανακοινώνει πως το ίδιο μοτέρ θα διατίθεται και σε έκδοση 300 ίππων και 400 Nm ροπής με τις εμπροσθιοκίνητες εκδόσεις να εξοπλίζονται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για καλύτερη διαχείρηση της ισχύος. Στην κορυφή της γκάμας, μόνο για την Sportstourer wagon έκδοση, θα διατίθεται το σύστημα τετρακίνησης 4Motion με την ισχύ από το ίδιο 2λιτρο μοτέρ να φτάνει τα 310 άλογα.
Επιδόσεις για τις πρώτες δύο επιλογές (την υβριδική και αυτήν με τον 2λιτρο στα 245 άλογα) δεν έχουν αποκαλυφθεί, αλλά γίνεται γνωστό πως η κορυφαία έκδοση θα κάνει το 0-100 σε 4,8 δευτερόλεπτα. Όλα τα κινητήρια σύνολα θα συνδυάζοναι αποκλειστικά με το DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (6 ή 7 σχέσεων) του VW Group.
Το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει στο τέταρτο τρίμηνο του 2020.