ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλύτερο, ακριβότερο μα πιο πετυχημένο το νέο Dacia Sandero;

11.334 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2021)

Καλύτερο αλλά ακριβότερο; Τι θέλετε να δείτε στο νέο Dacia Sandero; Μήπως μια απόλυτη αναβάθμιση στα χνάρια του νέου Clio θα σας κάνει να το δείτε με άλλο μάτι;


Παρότι τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα παραμένουν πανάκριβα, τα φθηνά καινούργια δεν φαίνεται να κάνουν τις πωλήσεις που κάνουν έξω. Και ενώ εσύ κυνηγάς να αγοράσεις Corsa τρεις γενιές πίσω, η υπόλοιπη Ευρώπη αγοράζει καινούργιο Sandero. Αν ακριβύνει, μήπως σε πείσει;

Η Dacia είναι η εταιρεία θαύμα του ομίλου Renault. Θαύμα όχι γιατί τα μοντέλα της ξεχωρίζουν για την ποιότητα και την τεχνολογία τους, αλλά για τις πωλήσεις που κάνει σε όλη την Ευρώπη, με αυτοκίνητα που προσφέρουν πολλά για τα λεφτά τους.

Στην Ελλάδα όμως η Dacia φαίνεται να πουλάει μόνο Duster. Και όχι άδικα, αφού το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό και σε χαμηλή τιμή. Όμως το πραγματικό κελεπούρι της Dacia είναι το Sandero, που ετοιμάζεται να μπει στην επόμενη γενιά του.

Η Dacia όμως έχει ένα πρόβλημα. Το Sandero από το 2002 που λανσαρίστηκε πρώτη φορά, πατάει στην πλατφόρμα του Clio ΙΙΙ, που είναι πλέον τρεις γενιές πίσω. Η πλατφόρμα αυτή επέτρεψε στο Sandero να έχει χώρους, άνεση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Του επέτρεψε επίσης να είναι φθηνό. Όμως φαίνεται πως με το πάτωμα αυτό, η Renault δεν έχει τα ίδια οφέλη όσο πριν, αφού θα χρειαστεί σίγουρα μία αναβάθμιση, ενώ θα κρατήσει και ακόμη μία πλατφόρμα στην παραγωγή, μειώνοντας έτσι την οικονομία κλίμακας.

Η λύση είναι απλή: Να φέρει το Sandero στην πλατφόρμα του τρέχοντος Clio, σε μια απλουστευμένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας CMF-B δηλαδήτης συμμαχίας Renault-Nissan. Και οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες δείχνουν ένα αυτοκίνητο μάλλον μεγαλύτερο, οπότε και αυτή  η αναβάθμιση είναι πολύ πιθανή. Όμως η νέα πλατφόρμα είναι και πολύ τεχνολογικά προηγμένη, και άρα όχι φθηνή.

Έτσι, αν το Sandero τελικά πατήσει στο νέο πάτωμα, θα πρέπει να μείνει σίγουρα χωρίς τα υβριδικά σύνολα της Renault, και να κρατήσει την συμβατική γκάμα κινητήρων, δηλαδή ατμοσφαιρικό 1.000άρη στο κάτω άκρο, και τον 1,3 τούρμπο στο πάνω.

Ακόμη και έτσι όμως, η αναβάθμιση θα είναι αισθητή σε άνεση, θόρυβο, χώρους και ποιότητα κύλισης. Επιπλέον, βελτιώσεις αναμένονται και στην καμπίνα, αν λάβουμε υπόψιν το ποιοτικό «άλμα» της πιο πρόσφατης γενιάς του Duster σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.. Θα έχει όμως και το αντίστοιχο τίμημα, κάνοντας το Sandero μάλλον ακριβότερο.

Μήπως όμως έτσι θα μπορέσει να μπει στο ραντάρ και των Ελλήνων αγοραστών; Μήπως αν είναι σημαντικά καλύτερο, και παρότι θα είναι ακριβότερο, θα το προτιμήσετε; Τι λέτε; Μήπως ένα καλύτερο αλλά ακριβότερο Sandero θα κάνει και στην Ελλάδα την επιτυχία που κάνει εκτός συνόρων; Τι λέτε;

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL