ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Φτιάχνεις ένα παλιό «σαν καινούργιο» ή πας εξ`αρχής σε πιο καινούργιο;

1.475 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2024)
Φτιάχνεις ένα παλιό «σαν καινούργιο» ή πας εξ`αρχής σε πιο καινούργιο;

Φτιάχνεις ένα παλιό «σαν καινούργιο» ή πας εξ`αρχής σε πιο καινούργιο;

- Μεγάλη η διαφορά ενός μεταχειρισμένου 10 με ένα 20 ετών, σε τεχνολογία, κατανάλωση, ασφάλεια & τιμή
- Το φθηνότερο παλιό, θα θέλει να του «ρίξεις» λεφτά σε επισκευές
- Από την άλλη τα πιο καινούργια, χωρίς καλή συντήρηση θα θέλουν ένα σωρό «μαζέματα»
- Ένα παλιό «σαν καινούργιο» κερδίζει «πόντους» γιατί είναι πλέον και λίγο… «vintage»

Μεγάλη η διαφορά ενός μεταχειρισμένου 10 με ένα 20 ετών, σε τεχνολογία, κατανάλωση, ασφάλεια & τιμή

Αν πας για παλιό μεταχειρισμένο, μήπως να κοιτάξεις ένα ακόμη παλιότερο και με τη διαφορά να το ξανακάνεις σαν καινούργιο; Ή είναι πεταμένα λεφτά; Για κάποιους η ημι-κλασσική εικόνα ενός μεταχειρισμένου 20+ ετών σε άψογη κατάσταση κερδίζει πόντους, αλλά χάνει σε βασικές τεχνολογίες, οικονομία και ασφάλεια. Τι κάνεις;
 
Η διαφορά μεταξύ ενός μοντέλου 10-14 ετών και ενός 20-24 ετών είναι μεγάλη. Τα επιπλέον 10-14 χρόνια αλλάζουν όλα τα δεδομένα στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα υποσυστήματα, ενώ προσθέτουν και ένα «σκασμό» επιπλέον χιλιόμετρα, που μεταφράζονται σε φθορά. Αν όμως με τη διαφορά στα λεφτά μπορείς αυτό το πολύ παλιό μεταχειρισμένο να το φτιάξεις καινούργιο, ενώ το νεότερο θα το κρατήσεις ως έχει, μήπως το πράγμα αλλάζει;

Το φθηνότερο παλιό, θα θέλει να του «ρίξεις» λεφτά σε επισκευές

Το να φτιάξεις ένα παλιό σαν καινούργιο δεν είναι απλή υπόθεση. Προϋποθέτει να έχεις πρόσβαση σε ανταλλακτικά, ενώ η φανοποιία και το σαλόνι μπορεί να κοστίσουν πολύ, τόσο που να ξεχειλώνουν το μπάτζετ επικίνδυνα. Το σημαντικότερο όμως είναι πως όσα λεφτά και να ρίξεις σε ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο, ακόμη και αν γίνει σα να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, θα υστερεί πολύ σε σχέση με ένα 10-15 χρόνια νεότερο. Η τεχνολογική διαφορά είναι τεράστια, η οικονομία, απόδοση, επιδόσεις και η ασφάλεια δεν έχουν καμία σχέση.

Από την άλλη τα πιο καινούργια, χωρίς καλή συντήρηση θα θέλουν ένα σωρό «μαζέματα»

Το πρόβλημα βέβαια από την άλλη πλευρά είναι πως και ένα μοντέλο 10-15 ετών είναι και αυτό παλιό. Που σημαίνει πως μπορεί να έχει καλύτερη τεχνολογία σε κάθε επίπεδο, αλλά με τη σειρά του θα θέλει τα δικά του μαζέματα. Μια πόρτα που ανοίγει μόνο απΆέξω, ένα παράθυρο που δεν κατεβαίνει, βάσεις μηχανής που θέλουν αλλαγή, ένας κουρασμένος συμπλέκτης και η λίστα συνεχίζεται. Με τέτοια «θεματάκια» η εμπειρία του φρεσκοαγορασμένου σου αυτοκινήτου δε θα είναι ιδανική.

Ένα παλιό «σαν καινούργιο» κερδίζει «πόντους» γιατί είναι πλέον και λίγο… «vintage»

Την ίδια στιγμή τα μοντέλα του 2000 έχουν αρχίσει να δείχνουν λίγο vintage, ειδικά όταν είναι σε άψογη κατάσταση. Δείχνουν άποψη στην αυτοκίνηση, όχι απλά ανάγκη για «φτηνό» αυτοκίνητο. Γενικά η εικόνα που εκπέμπει ένα παλιό αμάξι σε άψογη κατάσταση είναι τελείως διαφορετική, και για αρκετούς αυτό μετράει περισσότερο από ένα πιό καινούργιο μοντέλο. Για κάποιους άλλους, και ειδικά με κάποια μοντέλα, το να φτιάξεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο σαν καινούργιο είναι πιθανώς καλύτερη επένδυση, με πιθανώς καλύτερη αξία μεταπώλησης.

Εσύ θα έδινες τα ίδια λεφτά για να φτιάξεις ένα παλιότερο μεταχειρισμένο; Ή θα πήγαινες σε ένα νεότερο μοντέλο, με περισσότερες τεχνολογικές ανέσεις, καλύτερη κατανάλωση και ασφάλεια, και ας ήταν όπως είναι; Τι λες; Σου μιλάει το «vintage» ή προτιμάς κάτι πιο καινούργιο;

FORD
SEAT LYSEIS