ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τομέα των κινητήρων της Mitsubishi, Don Swearingen, το τετραετές σχέδιο της εταιρίας μέχρι το 2020 κρίνεται «δημιουργικό».

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τομέα των κινητήρων της Mitsubishi, Don Swearingen, το τετραετές σχέδιο της εταιρίας μέχρι το 2020 κρίνεται «δημιουργικό».

Νέο Evo από την Mitsubishi;

5.733 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2016)

Η Mitsubishi βρίσκεται σε φάση αναδημιουργίας και πλάνων για το μέλλον, με μοντέλα της να αλλάζουν, να τροποποιούνται, να αντικαθίστανται αλλά και να προσθέτουν νέα, με τεχνολογίες αιχμής. Θα παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του Evolution;

Η Mitsubishi το φθινόπωρο, έβγαλε την τελευταία επετειακή έκδοση των Lancer Evolution σε περιορισμένο αριθμό, επισφραγίζοντας την λήξη και επίσημα της παραγωγής της σειράς Evo.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τομέα των κινητήρων της Mitsubishi, Don Swearingen, το τετραετές σχέδιο της εταιρίας μέχρι το 2020 κρίνεται «δημιουργικό».
Στα πλάνα της Mitsubishi ήδη βρίσκεται η αντικατάσταση του γνωστού ASX, με κάτι λίγο μικρότερό του σε μέγεθος με σκοπό να λανσαριστεί το αργότερο εντός του 2017, ενώ το «μεσαίο» SUV της  Outlander, να μεγαλώνει και να βγαίνει στο φως κοντά στο 2018.
Μέσα στο μυαλό της εταιρίας, είναι καθένα από αυτά τα μοντέλα της, να έχουν και την δυνατότητα αμιγώς ηλεκτροκίνητων ή και υβριδικών, πέραν των ντιζελοκίνητων ή βενζινοκίνητων εκδόσεων, στην νοοτροπία σχεδιασμού των XR-PHEV II και eX concept της. Χωρίς όμως να μην πάει και η σκέψη της στην δημιουργία μοντέλων επιδόσεων αντίστοιχα των Tesla.
Δεν έχει επιβεβαιωθεί βέβαια αν κάποιο από τα μοντέλα της θα έχει το σηματάκι Evolution, αλλά «φλερτάρει» πολύ με την ιδέα δημιουργίας γρήγορων επιβατικών ή και crossover-SUV με ηλεκτρική υποβοήθηση κατά την επιτάχυνση, εκτοξεύοντας τις επιδόσεις τους.
 Ήδη στο eX concept της, εφοδιάζονταν με δυο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 188 ίππων, με την μετάδοση της κίνησης να γίνεται μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης με το όνομα  «Twin Motor 4WD». Το XR-PHEV II αντίθετα, ήταν η υβριδική πρόταση της Mitsubishi, με βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 160 ίππων, με συνδυασμένη λειτουργία όπως την έχουμε γνωρίσει και από άλλα υβριδικά μοντέλα εταιριών.
Η αλήθεια είναι ότι συμφωνούμε για το «δημιουργικό» μέλλον των μοντέλων της. Η εταιρία, παρόλο που δεν επιβεβαιώνει την δημιουργία μιας αρκετά γρήγορης έκδοσης αλά Evo,  αν κοιτάξει κανείς το παρελθόν της, δεν άφησε ποτέ παραπονεμένο το κοινό της που αναζητούσε μια Extreme έκδοση 4κίνητου street-legal αυτοκινήτου. Μάλλον θα πρέπει να περιμένουν λίγο καιρό οι φανατικοί του «είδους» λίγο ακόμα, για μια αρκετά τροποποιημένη σε νοοτροπία και εκτέλεση εφαρμογή με το βαρυσήμαντο διακριτικό «Evolution».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
POIO BRIDGESTONE