4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Και επίσημα πλέον το Ford Fiesta ST για το 2018 παρουσιάστηκε.
Νέο Ford Fiesta ST 2018
20.481 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2017)
Και επίσημα αποκαλύφθηκε η νέα έκδοση του Ford Fiesta ST, η οποία είναι εξοπλισμένη με νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων με Turbo και απενεργοποίηση κυλίνδρων.
Μόλις πριν λίγα λεπτά, η Ford παρουσίασε την νέα γενιά του Fiesta ST. Οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου υπενθυμίζουμε πως αποκαλύφθηκαν λίγο νωρίτερα μέσω μιας «διαρροής» από video, εν τούτοις οι εικόνες που βλέπετε τώρα είναι «και με τη βούλα» οι πρώτες για το «καυτό» μικρό μοντέλο της Ford.
Αισθητικά, το Fiesta ST έχει αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Κατ` αρχάς τα βλέμματα τραβούν η νέα κυψελοειδής γρίλια που φιλοξενεί το λογότυπο ST στο κάτω μέρος της, όπως επίσης και οι εντονότερες νευρώσεις στο σύνολο του αμαξώματος. Έπειτα, αλλαγμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, στο κάτω μέρος του οποίου εδράζει η διπλή απόληξη της εξάτμισης που πλαισιώνεται από τον αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ το σπορ σύνολο ολοκληρώνεται με την αεροτομή που εκτός από εμφάνιση, προσθέτει και ουσία για την καλύτερη αεροδυναμική του μοντέλου.
Σχεδιαστικές γραμμές που αναφέρονται στο μεγαλύτερο "αδερφάκι" Focus.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αισθητικά, το Fiesta ST έχει αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Κατ` αρχάς τα βλέμματα τραβούν η νέα κυψελοειδής γρίλια που φιλοξενεί το λογότυπο ST στο κάτω μέρος της, όπως επίσης και οι εντονότερες νευρώσεις στο σύνολο του αμαξώματος. Έπειτα, αλλαγμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, στο κάτω μέρος του οποίου εδράζει η διπλή απόληξη της εξάτμισης που πλαισιώνεται από τον αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ το σπορ σύνολο ολοκληρώνεται με την αεροτομή που εκτός από εμφάνιση, προσθέτει και ουσία για την καλύτερη αεροδυναμική του μοντέλου.
Περνώντας στο μηχανοστάσιο του Fiesta ST, κάτω από το καπό του θα βρίσκεται ένας τρικύλινδρος Ecoboost κινητήρας, ο οποίος με την βοήθεια turbo θα αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνεται από τη φίρμα είναι στα 6,7 δευτερόλεπτα, μια επίδοση καλύτερη κατά 0,2 δλ. από το απερχόμενο μοντέλο.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως ο κινητήρας θα έχει 3 driving modes: Normal, Sport και Track, τα οποία θα μεταβάλλουν μεταξύ άλλων την λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης και ελέγχου ευστάθειας. Ακόμη, η Ford ανακοινώνει την χρήση συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων για πρώτη φορά σε 3κύλινδρο μοτέρ, για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
Το τωρινο μοντελο ειναι πιο ομορφο και πιο σπορ. Vwγκενιτιδια επαθαν εκει στη Ford? Σιγουρα μπορουν καλυτερα οι Αμερικανοι γιατι αυτο δειχνει σαν ξεχασμενο σχεδιο προπερασμενης δεκαετιας που βρηκαν σε καποιο συρταρι στο σχεδιαστηριο...
Τρεις λαλουν και δυο χορευουν....μοιαζει με το focus προ facelift.....μπερδεμενη η ford σχεδιαστικα...γιατι κατα τα αλλα ειναι κορυφη...μονοδρομος...
Το πιο εντυπωσιακό fiesta st που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford! !! Με τεχνολογία από το μέλλον και επιδόσεις φωτιά για την κατηγορία του! !!! Όχι σαν τα ξενέρωτα ιαπωνικά και κυρίως Toyota που μόνο υβριδικες πανάκριβες κατασκευές ξέρουν να βγάζουν όπως το νέο μοντέλο της πού μοιάζει σαν να είναι τρακαρισμένο και έχει 40000€ μα αν είχα τόσα λεφτά για αμάξι δεν θα με ενδιέφερε η οικονομία στη κατανάλωση. ... λίγο μυαλό όχι πολύ! !!!
Ωρε θα τους γαζωσει παλι το νεο Polo GTI με τον 2λιτρο 4κυλινδρο TSi και το νεο αστραπιαιο DSG!!Θα μετρανε κολωνες λεμε!
Πανέμορφο και hot είναι άξιον ST! Με 200 ίππους ειδικά θα φυσάει όπως το υπάρχον ST200. Έχει τις γραμμές του υπάρχοντος πιο εξελιγμένες. Πολύ ωραίο το θέλω σε κανένα κόκκινο χρώμα που του πάει!
ΩΡΙΜΟ !!μα γιατι ορισμενοι δεν μπορουν να δεχτουν οτι η τεχνολογια - εξελιξη προχωραει στα παντα κ δεν μπορουμε να ειμαστε κολλημενοι με το παρελθον? παντου σε ολα.αντε να ερθει να το τσεκαρουμε-τεσταρουμε..δεν wvιζει πουθενα.εχουν τελειως διαφορετικη αντιληψη απο τους ανταγωνιστες τους..οσο για κολονες που αναφερει καποιος,μετρα καλυτερη τις επισκευψεις στο συνεργειο του ενος μοντελου και του αλλου ( τα τωρινα ) , δες κοστος χρησης,συντηρησης, κλπ και μετα τα υπολοιπα!!
Το μόνο αρνητικό σημείο του ο κυλινδρισμός του και τα κυβικά του... μπορούσε να είναι τετρακύλινδρο με 1600 κυβικά ή και λίγο παραπάνω π.χ. 1650...