Η νέα γενιά του C-RV έρχεται με ένα μόνο μοτέρ 1.500 κυβικών με τούρμπο και κοντά 200 άλογα. Είναι όμως αυτή η φορολογικά έξυπνη κίνηση, η κίνηση που θα ξαναβάλει το μεσαίο SUV της Honda και πάλι στα πράγματα;
Το CR-V ήταν πάντοτε το μοντέλο που θα ήθελες να αγοράσεις αλλά δεν αγόραζες γιατί κάτι έβρισκες στραβό. Με πρώτο πρόβλημα, ανέκαθεν, τον κυβισμό, αφού τα 2λιτρα είναι απαγορευμένος, ή μάλλον πολύ ακριβός καρπός στην Ελλάδα, από κει και πέρα οι «φήμες» ότι δεν είναι ικανό εκτός δρόμου αναχαίτισαν λίγο την εμπορικότητα του μοντέλου. Τουλάχιστον μέχρι να το πάρουμε απόφαση πως η τετρακίνηση στα SUV δεν είναι απαραίτητη.
Η Honda ήταν μπροστά και σε αυτό το κομμάτι. Με έμφαση στην αποδοτικότητα και την ποιότητα μετακίνησης, τα μοτέρ της ήταν ήσυχα, δυνατά και οικονομικά, η τετρακίνηση υπαρκτή αλλά όχι ενεργοβόρα (και άρα όχι ιδιαίτερα ικανή στα δύσκολα) και οι χώροι απίστευτοι.
Το νέο CR-V δεν διαφέρει σε αυτούς τους τομείς. Κάνει μερικές παραχωρήσεις σε χώρους για να μπει λίγο πιο κάτω σε διαστάσεις και παρότι χάνει ελάχιστα σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, δεν μιλάμε για τεράστια διαφορά.
Από κει και πέρα η σχεδίαση είναι εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς, πιο όμορφη, πιο λειτουργική και πιο «αμερικανική», ενώ η έμφαση παραμένει στην ποιότητα μετακίνησης, με μια απολαυστική ανάρτηση, άψογη κύλιση και μια καμπίνα στο άνω άκρο της κατηγορίας σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών και κατασκευής.
Το ζουμί όμως είναι το μοτέρ. Το ντίζελ πέθανε, και έτσι η Honda πάει μόνο με έναν βενζινοκινητήρα τούρμπο, σε 2 εκδόσεις με 173 (χειροκίνητο) και 193 (αυτόματο) άλογα από 1.500 κυβικά, ενώ αργότερα θα έρθει και ένα υβριδικό σύνολο. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το μοτέρ δένει καλά, κάνει το CR-V σβέλτο και ήσυχο, και με την κίνηση μόνο εμπρός θα το βάλει για τα καλά στη μάχη της αγοράς, με την τιμή του να ξεκινά από 33.650 ευρώ στην βασική έκδοση.
Βλέπεις ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός, τόσο από τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά και τα άλλα 7θέσια (όπως και το ίδιο) όπως το X-Trail ή το 5008, αλλά και τα λίγο μικρότερα, όπως το Qashqai, Karoq και το 3008.
Εσείς τι λέτε; Θα επιστρέψετε στη Honda τώρα που τα κυβικά είναι επιτέλους φορολογικά βιώσιμα; Πως βλέπετε το νέο CR-V και τι είναι αυτό που σας αρέσει περισσότερο και τι μπορεί να σας κρατάει πίσω; Τι λέτε;
Δυστυχώς η Ελληνική φορολογία το τιμωρεί (και αυτό): 33.650€ για το Comfort, ενώ στην Ισπανία, Γερμανία 28.500€ και στην Ιταλία 28.900€. Αν συγκρίνετε και το βιοτικό επίπεδο αυτών των χωρών, βάζετε τα κλάματα...
Δυστυχώς η Ελληνική φορολογία το τιμωρεί (και αυτό): 33.650€ για το Comfort, ενώ στην Ισπανία, Γερμανία 28.500€ και στην Ιταλία 28.900€. Αν συγκρίνετε και το βιοτικό επίπεδο αυτών των χωρών, βάζετε τα κλάματα...
Ναι πέθανε το diesel...με καινούργιο diesel κινητήρα της HONDA με 93 Co2.
teleia θα το αγορασω ετσι