Νέο Honda CR-V: Πιο τετραγωνισμένο, υβριδικό και ίσως ηλεκτρικό
To επόμενο CR-V βρίσκεται προ των πυλών με ολοκαίνουρια σχεδίαση που θα το κάνει να μοιάζει στο HR-V ενώ αναμένεται να προσφερθεί μόνο με υβριδικό κινητήριο σύνολο, πριν φτάσει η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.
Έτσι θα μοιάζει το επόμενο Honda CR-V
Το έκτης γενιάς CR-V αναπτύσσει η Honda και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το ντεμπούτο του δεν θα αργήσει να γίνει. Παίρνοντας ως βάση μια εικόνα πατέντας που ήρθε στο φως πριν από περίπου ένα μήνα, το TopElectricSUV.com παρουσίασε την πρότασή του για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το νέο CR-V, το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πρόκειται για το best seller της μάρκας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με σχεδίαση στα πρότυπα του νέου HR-V
Το επόμενης γενιάς CR-V θα διαφοροποιηθεί σημαντικά από το τωρινό αφού θα υιοθετήσει κάποια από τα boxy χαρακτηριστικά που είδαμε στο νέο HR-V. Τα φωτιστικά σώματα είναι τώρα μεγάλα και πλατιά, ενώνονται μεταξύ τους με μία φάσα από χρώμιο και από κάτω βρίσκεται μια αρκετά μεγάλη μαύρη κυψελωτή γρίλια που φέρει πάνω της το έμβλημα της μάρκας. Εικόνα για το πίσω μέρος δεν υπάρχει, ωστόσο στην εικόνα, το νέο CR-V φαίνεται πως θα έχει αεροτομή στο τέλος της οροφής και κάθετα φώτα.
Μόνο με ηλεκτροκίνητα σύνολα το πιθανότερο
Πληροφορίες σχετικά με τα κινητήρια σύνολα του νέου Honda CR-V δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή. Πιθανότατα θα δανειστεί το e:HEV υβριδικό σύνολο του HR-V που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής, ενώ υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας. Πιθανός είναι και ο ερχομός μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, που έχει προγραμματιστεί να κάνει ντεμπούτο αργότερα κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του μοντέλου.
Συνέχεια του άρθρου >>>