Στοιχείο-κλειδί στο σχεδιασμό της καμπίνας του HR-V e:HEV είναι η επίδραση του φωτός και του αέρα στην ευεξία των επιβατών.
Θέλοντας να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που να αντικατοπτρίζει τις αξίες, να ικανοποιεί τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και την ίδια στιγμή να είναι επιθυμητό και πρακτικό, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Honda επινόησαν μια νέα πρόταση για το εσωτερικό του υβριδικού HR-V επόμενης γενιάς. Ενσωματώνοντας έξυπνα τις τελευταίες δομικές τεχνολογίες της Honda και μία φιλοσοφία σχεδιασμού που επικεντρώνεται στις έννοιες του φωτός και του ανέμου, το νέο μοντέλο επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact B-SUV.
Το χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στο συνολικό περιβάλλον της καμπίνας για τους επιβάτες είναι επίσης το πιο ‘διακριτικό'. Το μοναδικό σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System ) εισάγει μια νέα ιδέα στον τομέα του κλιματισμού. Όταν επιλέγεται το Air Diffusion System, μια διακριτική και ήπια ροή αέρα κατευθύνεται προς τα πλευρικά παράθυρα, ‘χαϊδεύοντας' τα μάγουλα των εμπρός επιβατών. Ο αέρας ταξιδεύει επίσης προς την οροφή, δημιουργώντας μια απαλή δίνη που δεν επηρεάζει άμεσα τους επιβάτες. Η θερμότητα που εκπέμπεται από τα πλαϊνά παράθυρα το καλοκαίρι εμποδίζεται από μια κουρτίνα αέρα που σχηματίζεται γύρω από τους επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων, όπως και ο κρύος αέρας κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος θα επωφεληθούν επίσης μέσω των πίσω αεραγωγών. Ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών διασφαλίζει τη διατήρηση μιας σταθερής εσωτερικής θερμοκρασίας, σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Το εσωτερικό της νέας γενιάς.
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού του HR-V επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ επιβάτη και αυτοκινήτου, ώστε να ενσωματώνεται πλήρως στην καθημερινή του ζωή. Κάθε χαρακτηριστικό του εσωτερικού σχεδιασμού στη δομή του cockpit εστιάζει στην επίτευξη μιας αίσθησης ευρυχωρίας και ευελιξίας που συνδέει τους επιβάτες με τον έξω κόσμο. Αυτό ξεκινά με τα παράθυρα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν την είσοδο όσο το δυνατόν περισσότερου φωτός, με την εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω να υποστηρίζεται περαιτέρω από την επίπεδη γραμμή του καπό και την απρόσκοπτη ορατότητα που καθιστούν εύκολο τον ακριβή προσδιορισμό της θέσης του οχήματος στο δρόμο.
Το Air Diffusion System κάνει πιο ευχάριστη την καμπίνα του νέου HR-V.
Πρέπει να σημειωθεί πως οι μηχανικοί της Honda συγκέντρωσαν όλα τα υβριδικά εξαρτήματα μετάδοσης της κίνησης μέσα στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα και τοποθέτησαν το ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Η προέλευση αυτής της προσέγγισης βρίσκεται στην αρχή εξέλιξης «Man-Maximum, Machine-Minimum» (M / M) της Honda, η οποία βασίζεται στην πεποίθηση ότι ο σκοπός της τεχνολογίας και του σχεδιασμού είναι να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών.
Στο πλαίσιο αυτό, τα νέα πίσω καθίσματα είναι τοποθετημένα 30mm πιο πίσω, ενώ συγχρόνως να διαθέτουν μεγαλύτερη κατά δύο μοίρες κλίση σε σύγκριση με της προηγούμενης γενιάς του HR-V. Ενώ ο χώρος για το κεφάλι είναι συγκρίσιμος με τα πρότυπα της κατηγορίας, η θέση των καθισμάτων στο HR-V, που μοιάζει με εκείνη ενός sedan, προσφέρει επιπλέον χώρο 35mm για τα πόδια και τους ώμους σε σύγκριση με τα SUV της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Για να βελτιστοποιήσει ακόμα περισσότερο την άνεση των εμπρός επιβατών, το ολοκαίνουργιο HR-V εισάγει καθίσματα που σταθεροποιούν το σώμα και διαθέτουν νέα δομή, αντικαθιστώντας την προηγούμενη διάταξη με ελατήρια. Αυτό βοηθά στην αποφυγή της κόπωσης που εμφανίζεται σε μεγάλα ταξίδια, αυξάνοντας συγχρόνως την άνεση στην καθημερινή χρήση.
Το νέο HR-V e:HEV θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021.
Δεδομένου ότι το Jazz έφτασε 25000 (με ζάντες αλουμινίου και οθόνη) το HRV πόσο ; Δεν θελουν να πουλανε Honda ; Δεν βλεπουν το yaris cross που αν και υβριδικο και μεγαλυτερο από το jazz ξεκιναει από τα 20.000 ;
Δεδομένου ότι το Jazz έφτασε 25000 (με ζάντες αλουμινίου και οθόνη) το HRV πόσο ; Δεν θελουν να πουλανε Honda ; Δεν βλεπουν το yaris cross που αν και υβριδικο και μεγαλυτερο από το jazz ξεκιναει από τα 20.000 ;