Λίγες μόλις μέρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του, το νέο VW ID.4, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας, είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα. Δείτε πόσο κοστίζει, πριν και μετά την κρατική επιδότηση.
Μετά το ID.3, το οποίο διατίθεται για παραγγελία ήδη από το καλοκαίρι και αναμένεται στη χώρα μας τον Οκτώβριο, το ID.4, το δεύτερο μοντέλο στην οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ID και πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, είναι επίσης άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας.
Πανευρωπαϊκά, το ID.4 ξεκινά την εμπορική του καριέρα με το λανσάρισμα των ID.4 1st και ID.4 1st Max, δύο ειδικών εκδόσεων με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία που τους προσδίδουν μία μοναδική ταυτότητα. Στόχος της Volkswagen, οι δύο ιδιαίτερες εκδόσεις του ID.4 να σηματοδοτήσουν το λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV και πρώτου παγκόσμιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της μάρκας.
Όπως όλα τα ID. μοντέλα, τα ιδιαίτερα αεροδυναμικά (Cd 0,28), μήκους 4,58 μέτρων ID.4 1st και ID.4 1st Max έχουν τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Για την περίσταση, αυτός αποδίδει ισχύ 150 kW (204 PS), με τη ροπή των 310 Nm άμεσα διαθέσιμη από 0 σ.α.λ., χαρίζοντας στο αυτοκίνητο καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα). Τα ID.4 1st και ID.4 1st Max χρησιμοποιούν μπαταρία χωρητικότητας 77kWh, η οποία ζυγίζει 493 κιλά και υπόσχεται αυτονομία έως 520 χλμ.
Τα ID.4 1st και ID.4 1st Max είναι διαθέσιμα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα: Blue Dusk Metallic, Glacier White Metallic, Honey Yellow Metallic και Manganese Grey Metallic. Το πακέτο Exterior Style προσθέτει μια σειρά από ελκυστικά εξωτερικά χαρακτηριστικά: η οροφή και οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι βαμμένοι μαύροι, ενώ οι πίσω κολόνες, η γραμμή οροφής και οι ράγες οροφής σε ασήμι. Ανάλογα με το χρώμα, τα πρόσθετα μέρη στο κάτω μέρος του αμαξώματος έρχονται είτε σε Gray Tech είτε σε μαύρο.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό, η εισαγωγική ID.4 1st προσφέρει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς LED με λειτουργία φωτισμού στροφής, εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό 30 χρωμάτων, Front Assist / Lane Assist, κάμερα οπισθοπορείας RearView, Predictive Adaptive Cruise Control, σύστημα πλοήγησης «Discover Pro», δερμάτινο θερμαινόμενο πολυλειτουργικό τιμόνι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρονικός κλιματισμός Air Care Climatronic 2 ζωνών κ.ά.
Η Kosmocar-Volkswagen, επίσημη αντιπροωπεία της γερμανικής φίρμας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την άμεση διαθεσιμότητα των ID.4 1st και ID.4 1st Max για παραγγελία, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 46.800 ευρώ, ή αλλιώς από 40.139 ευρώ με την επιδότηση. Δείτε παρακάτω πόσο κοστίζει το νέο VW ID.4 πριν και μετά την κρατική επιδότηση.
Phillipa προσωπικά Έχω και γιαπωνέζικο βενζινα αυτοκίνητο και γερμανικό ντιζελ (από Βουλγαρία το πήρα ούτε χρόνο δεν έχει) δεν είμαι κολλημένος με συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων αλλά προσωπικά και τώρα να αγόραζα ξανά καινούριο πάλι βενζινα ή ντίζελ θα αγόραζα.Καταλαβαίνω τη διάθεση των ΜΜΕ να σπρώξουν τα ηλεκτροκίνητα ή τωρινή γραμμή τους αυτή είναι,αλλά προσωπικά δεν με πείθουν ότι συμφέρει να αγοράσω κάτι τέτοιο.Πανάκριβη η αγορα ηλεκτρικού,Πανάκριβες οι μπαταρίες, μικρή αυτονομία,άθλια τελική ταχύτητα,μηδενική μεταπώληση και μη σώσει και ....τρακαρεις
VAG αυτό που λές είναι σκέτη παραπληροφόρηση! Τα 520 χιλιόμετρα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, είναι πολύ κοντά στα πραγματικά μέσα στην πόλη, όπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πράγματι στην εθνική οδό η αυτονομία θα είναι πολύ μικρότερη, αλλά θα προσεγγίζει τα 350χλμ και όχι τα 200 που γράφεις. Για του λόγου το αληθές to ID3 με 420χλμ ονομαστική αυτονομία, σε τεστ youtuber, τα ξεπέρασε με μέση ταχύτητα 90km/h και προσέγγισε τα 270χλμ 130km/h.
Κοντά 50 χιλιάρικα για ένα ηλεκτρικό που έχει αυτονομία καμιά διακοσαριά χλμ (Αφήστε τα αυτά τα 520 αυτονομιας)Και που χάνει την αξία του σε χρόνο DT Ποιος λογικός αγοράζει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όταν οι τιμές από τις μπαταρίες ωχ ωχ ωχ
Phillipa προσωπικά Έχω και γιαπωνέζικο βενζινα αυτοκίνητο και γερμανικό ντιζελ (από Βουλγαρία το πήρα ούτε χρόνο δεν έχει) δεν είμαι κολλημένος με συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων αλλά προσωπικά και τώρα να αγόραζα ξανά καινούριο πάλι βενζινα ή ντίζελ θα αγόραζα.Καταλαβαίνω τη διάθεση των ΜΜΕ να σπρώξουν τα ηλεκτροκίνητα ή τωρινή γραμμή τους αυτή είναι,αλλά προσωπικά δεν με πείθουν ότι συμφέρει να αγοράσω κάτι τέτοιο.Πανάκριβη η αγορα ηλεκτρικού,Πανάκριβες οι μπαταρίες, μικρή αυτονομία,άθλια τελική ταχύτητα,μηδενική μεταπώληση και μη σώσει και ....τρακαρεις
.....Πολυ περισσοτερα τα μειονεκτηματα απο τα πλεονεκτηματα.
VAG αυτό που λές είναι σκέτη παραπληροφόρηση! Τα 520 χιλιόμετρα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, είναι πολύ κοντά στα πραγματικά μέσα στην πόλη, όπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πράγματι στην εθνική οδό η αυτονομία θα είναι πολύ μικρότερη, αλλά θα προσεγγίζει τα 350χλμ και όχι τα 200 που γράφεις. Για του λόγου το αληθές to ID3 με 420χλμ ονομαστική αυτονομία, σε τεστ youtuber, τα ξεπέρασε με μέση ταχύτητα 90km/h και προσέγγισε τα 270χλμ 130km/h.
Κοντά 50 χιλιάρικα για ένα ηλεκτρικό που έχει αυτονομία καμιά διακοσαριά χλμ (Αφήστε τα αυτά τα 520 αυτονομιας)Και που χάνει την αξία του σε χρόνο DT Ποιος λογικός αγοράζει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όταν οι τιμές από τις μπαταρίες ωχ ωχ ωχ