ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Jeep Avenger 4xe: Ήπια υβριδικό και τετρακίνητο με 136 ίππους

 Σχολιάστε 
10.916 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2024)
Νέο Jeep Avenger 4xe: Ήπια υβριδικό και τετρακίνητο με 136 ίππους
9 Φωτογραφίες »

- Στα τέλη του 2024 ξεκινούν οι παραγγελίες
- Ήπια υβριδικό με 136 άλογα και ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ πίσω
- Έχει καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διασχίζει νερό βάθους έως 400 χλστ.
- Έχει lime λεπτομέρειες εξωτερικά και νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων

Στα τέλη του 2024 ξεκινούν οι παραγγελίες

Με μια νέα έκδοση με όνομα 4xe ολοκληρώνει την γκάμα του Avenger η Jeep θέλοντας να δώσει και άλλη ώθηση στο μοντέλο που έχει σημειώσει πάνω από 90.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα. Το Avenger 4xe είναι ενισχυμένο με τετρακίνηση και ως αυθεντικό Jeep, έχει μεγάλες εκτός δρόμους ικανότητες. Η λήψη παραγγελιών θα ενεργοποιηθεί κοντά στο τέλος του 2024, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα στις αρχές του 2025.

Ήπια υβριδικό με 136 άλογα και ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ πίσω

Το Avenger 4xe κινείται χάρη σε ένα κινητήριο σύνολο που έχει στον πυρήνα του ένα 48V υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) προκειμένου να προσφέρει 136 άλογα και 230 Nm. Ο εν λόγω κινητήρας επικουρείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 21 kW που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, ώστε να μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο. Το Avenger γίνεται τετρακίνητο χάρη στην τοποθέτηση ενός ακόμη ηλεκτρικού κινητήρα 21 kW που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω άξονα και ο οποίος μπορεί να κινεί τους τροχούς μέσω μειωτήρα με σχέση μετάδοσης 22,7:1. Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή. Το 0-100 km/h γίνεται σε 9,5”. 

Έχει καινούρια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση

Μέχρι τα 30 km/h το Avenger 4xe μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 km/h ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 km/h η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης. Τις μηχανολογικές αλλαγές συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα ολοκληρώνει η ολοκαίνουργια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που χρησιμοποιεί το Avenger 4xe, η οποία εξασφαλίζει τη βέλτιστη κινηματική των πίσω τροχών και αντίστοιχη άνεση στην εκτός δρόμου κίνηση

Έχει καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διασχίζει νερό βάθους έως 400 χλστ.

Το Avenger 4xe έχει 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με την έκδοση e-Hybrid των 100 ίππων, κάτι που δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22ο, 21ο και 35ο αντίστοιχα). Σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι το νέο μοντέλο μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%. Η νέα έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 χλστ. και διαθέτει ελαστικά M+S που χαρίζουν επιπλέον αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Υπάρχει μάλιστα και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL