ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έρχεται νέο Lexus UX 300h με περισσότερα άλογα και νέα μπαταρία

Έρχεται νέο Lexus UX 300h με περισσότερα άλογα και νέα μπαταρία

54.129 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2023)

- Πληροφορίες ότι η έκδοση 300h θα αντικαταστήσει την 250h
- Απόδοση 199 ίππων και νέα μπαταρία ιόντων λιθίου
- 12% πιο οικονομικό σε κατανάλωση σε σχέση με το 250h

Πληροφορίες ότι η έκδοση 300h θα αντικαταστήσει την 250h

Στην επέκταση της γκάμας του UX στην Ευρώπη φαίνεται πως θα προχωρήσει η Lexus, σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου. Το μικρομεσαίο SUV, που είναι και ένα από τα best seller μοντέλα της premium ιαπωνικής φίρμας στην Ελλάδα, θα εντάξει στις επιλογές την έκδοση 300h, η οποία αναμένεται να αντικαταστήσει την υπάρχουσα 250h. Το μοντέλο θα προσφερθεί με την αναβαθμισμένη 8άρα οθόνη που υποστηρίζει το σύστημα infotainment, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται ο καινούριος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών. Χωρίς να υπάρχει -προς το παρόν- επιβεβαίωση από το στρατόπεδο της Lexus, αναμένουμε εξελίξεις.

Απόδοση 199 ίππων και νέα μπαταρία ιόντων λιθίου

To UX 300h θα εφοδιάζεται με το πέμπτης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota, που σε αυτή την περίπτωση αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια καινούρια μπαταρία ιόντων λιθίου 60 κυψελών και τάσης 222 Volt. Σημειώστε πως, η νέα μπαταρία αντικαθιστά την προηγούμενη που ήταν νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η ισχύς από τα 184 άλογα ανεβαίνει στα 199 άλογα, ήτοι 15 ίππους παραπάνω. Όσον αφορά στην τετρακίνητη έκδοση, στο πίσω μέρος βρίσκουμε ένα νέο ηλεκτρικό μοτέρ που είναι 5,6 φορές πιο ισχυρό καθώς αποδίδει 41 άλογα (πριν προσέφερε 7 άλογα), κάτι που αναμένεται να βελτιώσει περαιτέρω την οδική συμπεριφορά του SUV εντός και εκτός δρόμου. Το 0-100 στην δικίνητη έκδοση γίνεται τώρα σε 8,1 δλ. (0,4 δλ. πιο γρήγορα) και στην τετρακίνητη σε 7,9 δλ. (0,8 δλ. πιο γρήγορα).

12% πιο οικονομικό σε κατανάλωση σε σχέση με το 250h

Σύμφωνα με όσα μεταφέρουν τα γαλλικά Μέσα, το νέο κινητήριο σύνολο θα είναι κατά 12% πιο οικονομικό σε κατανάλωση, καθώς σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, το UX 300h «καίει» 4,7 λτ./100 χλμ. στην δικίνητη έκδοση και 5,0 λτ./100 χλμ. στην τετρακίνητη. Τέλος, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα είναι τώρα πιο σταθερό κατά το φρενάρισμα και θα έχει καλύτερα κρατήματα.

Περισσότερες πληροφορίες για την άφιξη του μοντέλου περιμένουμε μαζί με την επίσημη ανακοίνωση της Lexus για το νέο UX 300h μέσα στο προσεχές διάστημα.

Mercedes
FALKEN VS CONTINENTAL