Η Renault μεταμορφώνει το μικρομεσαίο hatchback της σε Crossover, επενδύοντας σε μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία. Μπορεί να έχει την ίδια επιτυχία με το «αδελφό» Qashqai;
Τα συμβατικά hatchback μοντέλα όλο και μειώνονται. Και δε μιλάμε για την ηλεκτροκίνηση, αν και η μεταμόρφωση γίνεται συγχρόνως. Μιλάμε για την αλλαγή σχήματος, αφού μετά από το Citroen C4, τώρα είναι σειρά του Renault Megane να μεταμορφωθεί.
Το σχήμα θα το λέγαμε με πρώτη ματιά «SUV», όμως θα πρέπει να συνηθίσουμε πλέον σε αυτό το νέο είδος αυτοκινήτου, που έχει αρκετά χαρακτηριστικά της Crossover κατηγορίας, αλλά δεν είναι ακριβώς και SUV. Ναι, το αυτοκίνητο είναι πιο ψηλό, κάτι που φαίνεται όμως περισσότερο στο πάνω μέρος των θόλων των τροχών, και λιγότερο στην απόσταση από το έδαφος. Και το Megane, σύμφωνα με ό,τι ξέρουμε από το πρωτότυπο Megane eVision, δεν θα κάνει καμία προσπάθεια να φέρνει σε «παραδοσιακό» όχημα ελεύθερου χρόνου.
Έτσι μιλάμε για ένα μικρομεσαίο «τούμπανο», υπερυψωμένο αλλά με χαμηλή οροφή, κάτι που όπως είπαμε κάνει και το C4 C-Cross. Όμως η Renault κάνει λόγο για συμπαγείς διαστάσεις, με μήκος που δεν θα ξεπερνά τα 4,2 μέτρα, δηλαδή λίγο μεγαλύτερο από το Captur, την πρόταση των Γάλλων στα μικρά SUV. Παρόλα αυτά, χάρη στη νέα πλατφόρμα, το μελλοντικό Megane θα έχει τους τροχούς στα άκρα, με θετικό αντίκτυπο στο μεταξόνιο, που σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο πλάτος, θα το κάνουν σημαντικά πιο ευρύχωρο.
Η Renault ετοιμάζεται εξάλλου για μια μεγάλη αλλαγή που συνδυάζει τόσο το επαναλανσάρισμα αρκετών μοντέλων, όπως το Megane σε διαφορετικές, σύγχρονες κατηγορίες, αλλά και τον εξηλεκτρισμό της μάρκας. Με τίτλο το λογοπαίγνιο «Renaulution», το επόμενο Megane θέλει να είναι το πρώτο στη νέα αυτή κατηγορία μικρομεσαίων, αν και η Citroen πρόλαβε να κόψει το νήμα.
Κλείνοντας, σημειώστε πως δεν μιλάμε για ένα ακόμη Qashqai, αλλά για μια νέα τελείως κατηγορία, που κάνει το Qashqai να δείχνει παραδοσιακό, σχεδόν συμβατικό SUV τουλάχιστον στο μάτι. Γιατί και εκείνο με τη σειρά του κάνει μια προσωπική επανάσταση με το καινοτόμο υβριδικό σύστημα ePower που βάζει τον ηλεκτροκινητήρα σε πρώτο πλάνο και τον βενζίνης σε υποστηρικτικό ρόλο.
Είναι όμως αυτή η μεταμόρφωση κάτι που θέλετε από το Megane; Θα σας ξαναφέρει στα μικρομεσαία της Renault ένα τέτοιο υβρίδιο μικρομεσαίου και SUV; Τι λέτε; Συμφωνείτε με την Renault που μεταμορφώνει το Megane;