To Nissan LEAF έχει ηλεκτρική αυτονομία για 241 χιλιόμετρα, ωστόσο η ιαπωνική μάρκα αποφάσισε να παρουσιάσει στην Έκθεση CES την πολυαναμενόμενη e+ έκδοση που διευρύνει την αυτονομία του στα 363 χιλιόμετρα, 122 χιλιόμετρα περισσότερα από το «απλό».
Αυτό γίνεται δυνατό μέσω μιας μπαταρίας λιθίου μεγαλύτερης χωρητικότητας 62 kWh, την ίδια στιγμή που η e+ έκδοση εξοπλίζεται και με ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 217 ίππων και 340 Νm ροπής (ο κινητήρας στο απλό LEAF αποδίδει 149 άλογα και 319 Nm ροπής). Οι Ιάπωνες υπόσχονται πως η μέγιστη τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 10% και ότι η επιτάχυνση από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα είναι τώρα κατά 13% πιο γρήγορη. Όσον αφορά την φόρτιση, το LEAF e+ εξοπλίζεται με ένα νέο Quick Charging σύστημα που επιτρέπει στο μοντέλο να φορτίζεται μέχρι και με 100 kW, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να επαναφορτίζεται το ίδιο γρήγορα με το κανονικό LEAF, παρόλο που έχει πολύ μεγαλύτερη μπαταρία.
Αισθητικά, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές πέρα από το γεγονός ότι το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με 16άρες ζάντες και ελαφρώς διαφορετικό εμπρός μέρος με μπλε λεπτομέρειες. Στον εσωτερικό διάκοσμο, το παρών δίνει μια οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment που προσφέρει μεταξύ άλλων το αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης της μάρκας.
Στον τομέα της τεχνολογίας, προσφέρεται το γνωστό ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης της Νissan, ProPILOT Assist, αλλά και πλήθος άλλων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως: σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση τυφλών σημείων κ.α
Το εμπορικό λανσάρισμα του Νissan LEAF e+ θα ξεκινήσει στην Ευρώπη στα μέσα του 2019 σε τρεις διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις S PLUS, SV PLUS και SL PLUS.