Το χει γραμμένο η Μi(c)ra του να πετύχει. Το Nissan Micra 5ης γενιάς είναι γεγονός. Με μοντέρνα σχεδίαση, turbo κινητήρες, και diesel, προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και κορυφαία ποιότητα βάζει στόχο για την κορυφή κοιτάζοντας στα μάτια τα ευρωπαϊκά best seller.
Το Nissan Micra 5ης γενιάς, παρουσιάστηκε επισήμως και όπως φαίνεται και από τις πρώτες εικόνες του στο δρόμο, έχουμε να κάνουμε με ένα εξολοκλήρου νέο σχεδιασμό, ο οποίος δανείζεται αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο μοντέλο (Sway), χωρίς πάντως να είναι το ίδιο με αυτό. Η κατασκευή του ήταν στοχευμένη στο ευρωπαϊκό κοινό, τη μεγαλύτερη αγορά hatchback του κόσμου. Για αυτό πλέον σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, οι διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες, έχει περισσότερο εσωτερικό χώρο και έχει εφοδιαστεί με νέους κινητήρες τούρμπο μικρότερου κυβισμού.
Όπως έγραψα και στο παρελθόν, αυτοκίνητο για OSCAR!!!!!!Αλλα σχεδιαστικά έκαναν το ατόπημα να κόψουν το καπό εγκάρσια και να σχηματίσουν κάπως εως πολύ δυσμενή εικόνα στην υπέροχα μοναδική επιθετικοαγωνιστική μάσκα του!!!Πόσο διαφορετικό και πολύ πιο όμορφο και εντυπωσιακό θα έδειχνε με ενιαίο το καπό του!!!!Δεν γίνεται να μην κάνουν την μ......οι σχεδιαστές!!! Αυτό θα συγχωρηθεί πρώτον από τα εκάστοτε γούστα και κατά δεύτερον από την τιμή του την οποία αν ο αντιπρόσωπος κρατήσει κοντά στις 10.000 και με ευέλικτα χαμηλότοκα χρηματοδοτικά προγράμματα θα μονοπωλήσει την αγορά ........!!!!!!
Έχω την αίσθηση ότι θα πάει πολύ καλά.όσο και να λέμε ότι η εμφάνιση δεν μετράει στην επιλογή τελικά φαίνεται ότι μετράει αρκετά.Παράδειγμα το 208 αλλά και το clio.τα τελευταία μοντέλα πούλησαν αρκετά λόγω εμφάνισης.όσο για κινητήρα όλα τον ίδιο φοράνε.
Οδηγικά εξαιρετικό κι ευχάριστο. Ικανοποιεί αυτούς που ζητούν το παραπάνω.
Πολύ καλές επιδόσεις για τα κυβικά του, κι απίθανη σχεδιάση μέσα έξω. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μόλις 900 κυβικά ?
Το περιμένω με πιο δυνατό κινητήρα, μάλλον 1,6λιτρα και 200 ίπποι, για να χαρώ μαζί του
Ποιες 10.000 ευρώ φίλοι μου. Δεν πήρατε είδηση ότι οι περισσότερες εταιρίες αύξησαν κατακόρυφα τις τιμές με πρόσχημα την αναπροσαρμογή του φόρου, είτε διότι έμπαιναν μέσα ή/και γιατί οι κατασκευαστές αύξησαν τις τιμές για Ελλάδα, που όντως ήταν χαμηλότερες από άλλες χώρες της Ευρώπης. To προηγούμενο δεν άξιζε ούτε 8.000, ήταν κατασκευασμένο στην Ινδία και πούλησε στην Ελλάδα λόγω της φήμης και αξιοπιστίας του μοντέλου. Το αυτοκίνητο είναι RENAULT CLIO και ανάλογες θα είναι και οι τιμές.
Αν το αυτοκινητο μεινει στα 10000 χιλιαρικα οπως εγραψε ο φιλος αναγνωστης θα κανειμ θραυση.Νομιζω οτι αυτο εναι το κλειδι της υποθεσης και οχι ο σχεδιασμος. Εδω εκανε θραυση το απερχομενο μοντελο που ειναι αθλιο σχεδιαστικα εσωτερικα αλλα και εξωτερικα.Απορω πως ερχεται δευτερο σε πωλησεις μετα το yaris.Mαλλον η τιμη εχει παιξει το ρολο της και κυριως στη βενζινη γιατι εκει σκιζει στις πωλησεις.
Όπως έγραψα και στο παρελθόν, αυτοκίνητο για OSCAR!!!!!!Αλλα σχεδιαστικά έκαναν το ατόπημα να κόψουν το καπό εγκάρσια και να σχηματίσουν κάπως εως πολύ δυσμενή εικόνα στην υπέροχα μοναδική επιθετικοαγωνιστική μάσκα του!!!Πόσο διαφορετικό και πολύ πιο όμορφο και εντυπωσιακό θα έδειχνε με ενιαίο το καπό του!!!!Δεν γίνεται να μην κάνουν την μ......οι σχεδιαστές!!! Αυτό θα συγχωρηθεί πρώτον από τα εκάστοτε γούστα και κατά δεύτερον από την τιμή του την οποία αν ο αντιπρόσωπος κρατήσει κοντά στις 10.000 και με ευέλικτα χαμηλότοκα χρηματοδοτικά προγράμματα θα μονοπωλήσει την αγορά ........!!!!!!
Το νέο Nissan Micra μαζί με το νέο C3 θα πάρει τα σώβρακα απ' τις γερμανικές ψαροκασέλες της vw .
Έχω την αίσθηση ότι θα πάει πολύ καλά.όσο και να λέμε ότι η εμφάνιση δεν μετράει στην επιλογή τελικά φαίνεται ότι μετράει αρκετά.Παράδειγμα το 208 αλλά και το clio.τα τελευταία μοντέλα πούλησαν αρκετά λόγω εμφάνισης.όσο για κινητήρα όλα τον ίδιο φοράνε.
Για σχολές οδηγών καλό ειναι. Για οδηγούς όχι.
Δυστυχως τα ομορφα ερχονται σε εποχη πληρους ανεχειας...γ@μ@ την ατυχια μου!
Δεν νομίζω ότι θα ειναι φτηνό όπως γράφει ο φίλος δέκα χιλιάδες μπορεί να κοστίζει αλλά δεν θα εχει ουτε κλιματισμό...
Οδηγικά εξαιρετικό κι ευχάριστο. Ικανοποιεί αυτούς που ζητούν το παραπάνω. Πολύ καλές επιδόσεις για τα κυβικά του, κι απίθανη σχεδιάση μέσα έξω. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μόλις 900 κυβικά ? Το περιμένω με πιο δυνατό κινητήρα, μάλλον 1,6λιτρα και 200 ίπποι, για να χαρώ μαζί του
Ποιες 10.000 ευρώ φίλοι μου. Δεν πήρατε είδηση ότι οι περισσότερες εταιρίες αύξησαν κατακόρυφα τις τιμές με πρόσχημα την αναπροσαρμογή του φόρου, είτε διότι έμπαιναν μέσα ή/και γιατί οι κατασκευαστές αύξησαν τις τιμές για Ελλάδα, που όντως ήταν χαμηλότερες από άλλες χώρες της Ευρώπης. To προηγούμενο δεν άξιζε ούτε 8.000, ήταν κατασκευασμένο στην Ινδία και πούλησε στην Ελλάδα λόγω της φήμης και αξιοπιστίας του μοντέλου. Το αυτοκίνητο είναι RENAULT CLIO και ανάλογες θα είναι και οι τιμές.
Αν το αυτοκινητο μεινει στα 10000 χιλιαρικα οπως εγραψε ο φιλος αναγνωστης θα κανειμ θραυση.Νομιζω οτι αυτο εναι το κλειδι της υποθεσης και οχι ο σχεδιασμος. Εδω εκανε θραυση το απερχομενο μοντελο που ειναι αθλιο σχεδιαστικα εσωτερικα αλλα και εξωτερικα.Απορω πως ερχεται δευτερο σε πωλησεις μετα το yaris.Mαλλον η τιμη εχει παιξει το ρολο της και κυριως στη βενζινη γιατι εκει σκιζει στις πωλησεις.