ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Punto: Πως θα καταφέρει να μην μοιάζει στα 208, Corsa & C3;

Νέο Punto: Πως θα καταφέρει να μην μοιάζει στα 208, Corsa & C3;

23.100 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2021)

Τι κάνουν καλά οι Ιταλοί στα μικρά μοντέλα; Και τι πρέπει να κάνουν τώρα για να μπορέσει το επόμενο Punto να γίνει και πάλι το αγαπημένο στις αγορές που η Fiat έχει παράδοση;

H Fiat επαναφέρει το Punto μετά από μακρά απουσία, στην κατηγορία που η μάρκα μεγαλούργησε παλιότερα. Όμως, αυτή τη φορά, και με τρια μοντέλα απέναντί του μόνο μέσα από τον ίδιο τον όμιλο, τι πρέπει να κάνει καλά για να ξεχωρίσει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η Fiat ήταν ο ειδικός κατασκευαστής μικρών αυτοκινήτων για δεκαετίες. Ακόμη και με το τελευταίο Punto, που ξεκίνησε ως Grande το 2005 και τελείωσε σαν άλλο Zastava το 2018 όταν έπαψε η παραγωγή του στη Σερβία, μπόρεσε να κερδίσει ένα κοινό που έπινε νερό στο όνομά του.

Ήδη από το Uno, το μικρά της Fiat ξεχώριζαν για την ευκολία στη χρήση, την χαμηλή συντήρηση, την αξιοπιστία, κάτι ανέλπιστο σύμφωνα με το κλισέ για τα ιταλικά μοντέλα 30 χρόνια πριν, και την χαμηλή τους τιμή. Για αρχή, το νέο Punto πρέπει να συνδυάσει όλα αυτά. Μπορεί;

Κάποια σίγουρα ναι. Η εποχή των κινητήρων Firefly τελείωσε ανεπιστρεπτί. Για τη Fiat όλα τα μηχανικά του Punto θα προέλθουν από το εξαίρετο μπαούλο μηχανικών μερών του ομίλου Stellantis. Είναι βέβαιο πως θα έχουμε το πάτωμα του 208, με όλα τα μηχανικά του μέρη, και φυσικά τα μοτέρ.

Τα μοντέλα που χτίζονται σε αυτά τα μηχανικά είναι όμως τοποθετημένα λίγο πιο ψηλά από ότι θα ήθελε η Fiat το Punto. Δε μιλάμε για ένα μοντέλο της γκάμας του 500, όπου οι Ιταλοί δικαίως απαιτούν κάτι παραπάνω για όλα εκείνα που κάνουν τα μοντέλα αυτά ένα «τσικ» πιο premium στο μάτι.

Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που η Fiat θέλει να γίνει το ψωμοτύρι της μάρκας, σίγουρα στην εγχώρια αγορά, αλλά και στις άλλες αγορές του Νότου και της Εγγύος και Μέσης Ανατολής. Η Fiat πρέπει να κάνει το Punto φθηνό. Όπως έχει κάνει και με το Tipo.

Και η ύπαρξη του Tipo είναι ένα καλό δείγμα για την τακτική των Ιταλών στην γκάμα έξω από το 500. Ακόμη καλύτερα, η Fiat τώρα έχει πολύ περισσότερα περιθώρια για ένα πραγματικά καλό μοντέλο, αφού και τα τρία του «αδελφάκια» παίξουν με αξιώσεις στις κατηγορίες τους.

Από το Tipo μπορεί να δανειστεί όλα τα «κόλπα» που το κάνουν φθηνό. Μερικές γωνίες κομμένες στον εξοπλισμό, για παράδειγμα. Ποιός θέλει οθόνες στο Punto; Ας πάρει Corsa. Ποιός θέλει ηλεκτροκίνηση στο Punto; Ας πάρει 208. Η Fiat μπορεί να κρατήσει το Punto πιο αγνό από τα άλλα. Ίσως όχι τόσο σπαρτιάτικο όσο το Dacia Sandero, όμως μια τοποθέτηση απέναντι στο μικρό του ομίλου Renault να είναι η καλύτερη κίνηση. Και ας κόψει κόστος μεταφέροντας την παραγωγή εκτός Ευρώπης.

Εσείς τι θέλετε να δείτε στο επόμενο Punto; Τι θέλετε να δείτε να «δανείζεται» από τα 208, Corsa και C3, για να παραμείνει καλό, και τι να αφήσει εκτός για να παραμείνει φθηνό; Τι περιμένετε από το Punto για να είναι το επόμενο Fiat που θα αγοράσετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA