Αρκετά δημοφιλές αποδείχτηκε το Renault Clio R.S. καθώς το φέρατε στη δεύτερη θέση των 10 πιο γκαζιάρικων δοκιμών μας.
Test:Clio R.S.
71.917 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)
Με κινητήρα 1,6 turbo 200 ίππων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εκρηκτικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και αεροδυναμική σχεδίαση το Renault Clio R.S. έχει τα προσόντα ενός hot hatch.
Το νέο Renault Clio R.S., στην τέταρτη γενιά του, εστιάζει σε μια νέα έννοια του hot hatch, δηλαδή είναι εναρμονισμένο στις απαιτήσεις της εποχής που προστάζουν χαμηλότερες εκπομπές CO2 και κατανάλωση, χωρίς όμως να θυσιάζεται απόλυτα η οδηγική απόλαυση. Ενδεικτικό είναι πως σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο έχει την ίδια ιπποδύναμη (200 PS στις 6.000 σ.α.λ.), όμως μειωμένη κατανάλωση κατά 2 λίτρα (6,3 από 8,2 λτ./100 χλμ.) και 25% χαμηλότερες εκπομπές CO2 (144 από 190 γρ./χλμ.). Επίσης, για πρώτη φορά στην ιστορία του εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο στο πρόγραμμα στο Race ολοκληρώνει τις αλλαγές σε λιγότερο 150 msec!
Απόλαυση a la carte
Στο σημείο αυτό να σημειώσουμε, πως το νέο Clio R.S. διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport και Race) ώστε να ανταποκρίνεται τόσο στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης, όσο και σε αντίστοιχες πίστας. Έτσι, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλεχθεί μεταβάλλονται η χαρτογράφηση του κινητήρα, το κιβώτιο, η απόκριση στο γκάζι, η υποβοήθηση του τιμονιού και ο βαθμός επέμβασης του ESC. Ενδεικτικό είναι πως στην επιλογή Race το ESC είναι πλήρως απενεργοποιημένο και οι αλλαγές του EDC (Efficient Dual Clutch) γίνονται μόνο χειροκίνητα. Πέραν όμως αυτών, που είναι λίγο πολύ αναμενόμενα, υπάρχει μέσω του συστήματος R-SOUND EFFECT (προαιρετικά) η δυνατότητα να αναπαραχθεί στην καμπίνα μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος ο ήχος διάσημων αγωνιστικών (!) όπως το Alpine A110, R8 Gordini και Nissan GTR.
Σχεδίαση με τεχνογνωσία από την F1
Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, το Clio R.S. -χωρίς να είναι κραυγαλέο- ξεχωρίζει με το διακριτικό αεροδυναμικό κιτ του, το οποίο περιλαμβάνει νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές μπροστά, πλαϊνά σπόιλερ, πίσω διαχύτη και διπλές απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος. Μάλιστα, ο διαχύτης και η αεροτομή παράγουν 80 και 20% περισσότερο κάθετο φορτίο, ενδεικτικό της αεροδυναμικής μελέτης που έχει γίνει. Σίγουρα το μαύρο χρώμα του μοντέλου της δοκιμής είναι ουδέτερο, για αυτό και αν θέλετε να ξεχωρίζετε από λίγο πιο μακριά, προτιμήστε το σε ένα έντονο κίτρινο.
Εξελιγμένη είναι η μπροστινή ανάρτηση του Clio R.S., η οποία μπροστά φέρει αμορτισέρ αγωνιστικού τύπου, όπου στο σώμα του αμορτισέρ υπάρχει δεύτερο για βέλτιστα οδικά χαρακτηριστικά. Το αποτέλεσμα: το Clio RS να στρίβει πολύ γρήγορα και με ασφάλεια.
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, πραγματικό στολίδι ειδικά στην έκδοση με το κόκκινο περλέ χρώμα.
αν το σέατ λεόν το καινούργιο είχε αυτό το σκάφος, δε θα το έπιανε κανένα αυτοκίνητο σε πωλήσεις..
Aγαπητο Autotriti μπορει να φτιαξατε ενα ωραιο top ten,αλλα η σειρα οποια και να ειναι τα κρητιρια θα επρεπε να ειναι λιγο διαφορετικη.Π.Χ δεν μπορει να ειναι το (πολυ καλο για την κατηγορια του)clio στο νουμερο 2 και να ειναι στο 4 το πιο γρηγορο πιο ανετο-πρακτικο και στα ιδια χρηματα leon cupra......
Γαλλικο πλαισιο... Ιαπωνεζικο μοτερ!!!! Απο εκει κ περα το κραζεις κατι που ειναι το καλητερο στην ταξη του (1.6 turbo) .... Οσα δεν φτανει η αλεπου...
"Μεγάλωσε ο μπαγλαμάς κι έγινε σαν βαπόρι" Μανώλης Ρασούλης. Πολλά παρά πολλά eura για το Clio.
αν οι εποχες ηταν διαφορετικες θα το επαιρνα....τωρα δυστυχως επιβαλλεται το diesel....clio uber alles!
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, πραγματικό στολίδι ειδικά στην έκδοση με το κόκκινο περλέ χρώμα. αν το σέατ λεόν το καινούργιο είχε αυτό το σκάφος, δε θα το έπιανε κανένα αυτοκίνητο σε πωλήσεις..
Aγαπητο Autotriti μπορει να φτιαξατε ενα ωραιο top ten,αλλα η σειρα οποια και να ειναι τα κρητιρια θα επρεπε να ειναι λιγο διαφορετικη.Π.Χ δεν μπορει να ειναι το (πολυ καλο για την κατηγορια του)clio στο νουμερο 2 και να ειναι στο 4 το πιο γρηγορο πιο ανετο-πρακτικο και στα ιδια χρηματα leon cupra......
Γαλλικο πλαισιο... Ιαπωνεζικο μοτερ!!!! Απο εκει κ περα το κραζεις κατι που ειναι το καλητερο στην ταξη του (1.6 turbo) .... Οσα δεν φτανει η αλεπου...