2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Νέο Subaru Levorg
(8/1/2016)
Με σπορ DNA - Μπορεί να είναι sports tourer στην εμφάνιση, «πατάει» όμως στο πάτωμα του WRX STI, κάτι που σημαίνει …πολλά.
Το όνομα Subaru στην Ελλάδα έχει συνδυαστεί κατά κύριο λόγο με το σκληροπυρηνικό WRX και κατά δεύτερο με το Forester, ενώ η γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας τα τελευταία χρόνια έχει εμπλουτιστεί με την προσθήκη των Outback και XV. Το νέο μέλος της οικογένειας Subaru είναι το Levorg. Για όσους απορούν για την ονομασία του, πρόκειται για συνδυασμό των λέξεων «legacy», «revolution» και «touring», επαληθεύοντας την δέσμευση της ιαπωνικής φίρμας να συνεχίσει την θρυλική κληρονομιά της.
Σχεδίαση
Ο μεγάλος αεραγωγός στο καπό παραπέμπει ευθέως στο WRX και η πρώτη ματιά συμπληρώνεται από τη «πολεμική» μάσκα και τον δυναμικό προφυλακτήρα. Αυτή είναι η πρώτη εντύπωση, αυτή που μένει, όπως λένε. Το επιβλητικό Levorg έχει σπορ γραμμές παντού και είναι ξεχωριστό. Η μάσκα, οι θόλοι των τροχών και τα μαρσπιέ, η αεροτομή στην πίσω πόρτα, η shark tale κεραία, όλα διαμορφώνουν μια έντονα δυναμική και σπορ εικόνα.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η εξαιρετική ποιότητα και η εργονομία. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν 2 οθόνες, που παρέχουν όλη την δυνατή πληροφόρηση στον οδηγό. Το τιμόνι έχει σπορ σχεδίαση και διαθέτει τα απαραίτητα χειριστήρια ελέγχου του συστήματος infotainment, όπως και paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου. Πολύ καλά τα καθίσματα, είναι ξεκούραστα και προσφέρουν επαρκή πλευρική στήριξη.
Κινητήρας
Το Levorg διατίθεται με κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, απόδοσης 170 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με το γνωστό συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης της Subaru (Symmetrical All-Wheel Drive), καθώς και με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο τύπου lineatronic CVT, με paddles στο τιμόνι. Παράλληλα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο οδήγησης του Levorg που ο ίδιος επιθυμεί, μεταξύ του «S» (Sport) και «i» (Intelligent) για πιο οικονομική οδήγηση, ανάλογα πάντα με τα κέφια του. Ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής, το Levorg διαθέτει αρκετά συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, τυφλού σημείου, αλλαγής λωρίδας κ.α.
Οδηγώντας
Στον δρόμο προς το Γαλαξίδι, όπου έγινε η παρουσίαση του Levorg είχαμε την δυνατότητα να το οδηγήσουμε τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και στον επαρχιακό δρόμο, όπου διαπιστώσαμε την υψηλού επιπέδου οδηγική συμπεριφορά του, αλλά και τη συγγενική σχέση με το WRX STI. Σε συνδυασμό με τις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, παραμένει σταθερό, προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα να κινηθεί και σε ακόμη πιο γρήγορους ρυθμούς με ασφάλεια, ικανοποιώντας ακόμη και τους πιο «ανήσυχους». Το τιμόνι είναι ακριβές, ενώ τόσο η άμεση απόκριση του κινητήρα όσο και η σωστή κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου, συντελούν στο πολύ καλό τελικό αποτέλεσμα. Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, προφανώς επηρεάζεται από το πόσο βαρύ πόδι έχει ο εκάστοτε οδηγός, όπως διαπιστώσαμε και κατά την διάρκεια του ταξιδιού μας. Σε νορμάλ ρυθμό και με τη βοήθεια της επιλογής «i» (Intelligent), το Levorg κινήθηκε σχετικά κοντά στα νούμερα που ανακοινώνει η εταιρεία (7,1 λτ./χλμ.). Αν όμως επιλέξεις το «S» (Sport) τότε το νούμερο γίνεται διψήφιο.
Συμπέρασμα
Το νέο Subaru Levorg αποτελεί μια πλήρη πρόταση για τον «ανήσυχο» οικογενειάρχη, που θέλει να μετακινηθεί με άνεση και ασφάλεια, αλλά θέλει και το «WRX» του, ένα πλήρες πακέτο δηλαδή, με τετρακίνηση, χώρους, ικανοποιητικές επιδόσεις, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και εμφάνιση που «ψαρώνει».
Το εσωτερικό του Levorg έχει εξαιρετική ποιότητα και εργονομία.