To νέας γενιάς Tiguan κάνει τις τελευταίες του δοκιμές πριν κάνει ντεμπούτο με μοτέρ δάνειο από το Golf, μεγαλύτερες διαστάσεις και υψηλότερο τεχνολογικό προφίλ.
Οι Γερμανοί είναι ξεκάθαρο πως δεν φαίνεται πως έχουν την πρόθεση να αλλάξουν τον σχεδιασμό του SUV σε μεγάλο βαθμό. Με την απαγόρευση των θερμικών αυτοκινήτων να βρίσκεται μάλιστα προ των πυλών, πηγές από το στρατόπεδο της φίρμας αναφέρουν πως η τρίτη γενιά θα μείνει στην αγορά μέχρι το 2030 και έπειτα θα λάβει έναν αμιγώς ηλεκτρικό διάδοχο.
Ελαφρώς μεγαλύτερο αλλά και πιο hi-tech
Οι διαστάσεις του νέου αυτοκινήτου υπολογίζεται πως θα είναι ελαφρά αυξημένες. Ο πρόβολος φαίνεται πως είναι ανασχεδιασμένος με νέα φωτιστικά σώματα, μεγαλύτερη γρίλια και πιο επιθετικούς αεραγωγούς στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, τα δύο φωτιστικά σώματα θα είναι ανεξάρτητα και δεν θα ενώνονται από κάποια μπάρα LED, όπως η VW συνηθίζει.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι πολύ πιθανό να λάβει μια 10άρα οθόνη αφής για την υποστήριξη του συστήματος infotainment, ενώ ο χώρος αποσκευών φημολογείται πως θα αυξηθεί πάνω από τα 520 λίτρα.
Στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων, περιμένουμε πως το νέο Tiguan θα υιοθετήσει τα κινητήρια σύνολα του Golf. Σίγουρα, δεν θα δούμε κάποιο 1,0 λίτρου μοτέρ στην γκάμα αλλά θα δούμε στη βάση τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων, ήπια υβριδικές επιλογές, εκδόσεις πετρελαίου στα 150 και τα 200 άλογα αλλά και μια Plug-in υβριδική επιλογή στα 240 PS. Στην κορυφή, δεν πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να δούμε ένα Tiguan με 2λιτρο μοτέρ.