Το Yaris βάζει για πρώτη φορά τον οδηγό πριν την πρακτικότητα. Αποκτά επιθετική εμφάνιση, σπορ εικόνα και δυναμικά χαρακτηριστικά. Όμως τα μοτέρ του μας μπερδεύουν. Γιατί ούτε ντίζελ έχει, ως πρακτικό, ούτε τούρμπο, ως πιο ενδιαφέρον. Γιατί;
Η είδηση στο Yaris δεν είναι στη σχεδίαση. Σαφώς, η πρώτη ματιά μετράει, και ειδικά για το Yaris που έχει κάνει καριέρα ως το πρακτικότερο, χρηστικότερο και βολικότερο μικρό της αγοράς, αυτή η αλλαγή μετράει πολύ.
Έτσι με μια τεράστια μάσκα, διχρωμίες, και έντονους θόλους, το Yaris δείχνει πιο σπορ από ποτέ. Όμως το «ζουμί» είναι στο σασί. Το νέο Yaris εγκαινιάζει τη νέα πλατφόρμα GA-B που κάνει το αυτοκίνητο 30% πιο άκαμπτο και φέρνει το κέντρο βάρους 15% χαμηλότερα. Συστατικά που εμφανώς τονίζουν την στροφή του Yaris να φέρει τον οδηγό στο επίκεντρο.
Και θα περίμενε κανείς πως η Toyota θα έπαιζε με τα μοτέρ σε δύο μέτωπα. Από τη μία, εκ του ασφαλούς, με το καταπληκτικό της μικρό ντίζελ, θα κρατούσε τον πρακτικό χαρακτήρα στο Yaris. Από την άλλη με την προσθήκη τούρμπο σε ένα μοτέρ βενζίνης, θα πρόσθετε και τον σπορτίφ χαρακτήρα και τις επιδόσεις που ταιριάζουν στη φρέσκια εικόνα και το ικανό σασί της νέας γενιάς.
Όμως δεν κάνει τίποτε από τα δύο. Το ντίζελ είναι επισήμως νεκρό και δεν θα το ξαναδούμε στην Toyota. Πάει. Όμως και ο χιλιάρης μένει χωρίς τούρμπο και στη νέα του γενιά. Που σημαίνει πως οποιαδήποτε αύξηση απόδοσης θα έρθει από μειώσεις τριβών και βελτίωση της αποδοτικότητας. Χωρίς τούρμπο και ο νέος τρικύλινδρος 1.500άρης που προέρχεται απευθείας από τους V6 του μεγάλου Camry και έχει αποδοτικότητα 40%, σαν ντίζελ.
Γιατί όμως ούτε το ένα, ούτε το άλλο; Η Toyota ξέρει. Η αγορά θέλει υβριδικό. Μόνο. Περιμένει στην Ευρώπη το Yaris να πουλάει σχεδόν αποκλειστικά ως υβριδικό. Και έτσι η νέα γενιά του υβριδικού συνόλου συνδυάζεται με νέες μπαταρίες Li-Ion (από NiMH του προηγούμενου) που σημαίνει χαμηλό βάρος, μεγαλύτερη αυτονομία, 15% μειωμένη κατανάλωση και 20% χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με το υβριδικό Yaris που αντικαθιστά.
Με τόση έμφαση στο υβριδικό εσείς τι λέτε; θα το προτιμήσετε; θα είναι το υβριδικό το επόμενο Yaris που θα αγοράσετε; Έχει δίκιο η Toyota; Ή όχι;
O νούμερο 1 στην πλαστικούρα θα εννοείς,τα ποιο βαριεστημένα αυτοκίνητα του κόσμου.Άσε δε που τα τελευταία χρόνια δεν προλαβαίνει να ανακαλει (τουρκικά Auris) για διορθώσεις..Πάει η Τουοτα που ξέρατε..Πόσα στ αλήθεια είναι Made in Japan?
Αυτή η εμμονή της εταιρίας στα φιλικά, οικογενειακά μοντέλα, στερεί από την αυτοκίνηση την ευκαιρία να μεταφερθεί στο δρόμο, στον μέσο οδηγό (τόσο σε ικανότητα, όσο και στην τσέπη), η γνώση της toyota που κρατά μονάχα για συγκεκριμένα μοντέλα (βλέπε brz και supra) που στοχεύουν στους λίγους. Sorry αλλά σε αυτόν τον τομέα τα ευρωπαϊκά και οι κορεάτες κλείνουν στόματα.
Για μας τους "αρχαίους" φάνς της Τοyota, που αλλιώς μάθαμε τη κλασσική οδηγική ευχαρίστη,
μακριά από τα άνευρα, φασονατζίδικα και άχρωμα υβριδικά και ηλεκτρικά που επιτάσσει
το σύγχρονο marketing και μόνο το άκουσμα της
υποψίας είδησης, ότι ήδη στο Japan κυκλοφόρησε μικρός χιλιάρης τούρμπο σε μικρό
SUV και έπεται 1600-άρης τούρμπο αλλά GRMN,
μας αφήνει μια αχτίδα αισιοδοξίας!
Κάποια στιγμή αναφερατε τον 1.2 τούρμπο της εταιρείας στο νέο γιαρις και νομίζω ότι το αυτοκίνητο θα ηταν αστραπη αλλα το κακο με την τουοτα ειναι ότι σε γενικές γραμμές δεν βγάζει γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής, πάντα προτιμά αυτοκίνητα φιλικά στο περιβάλλον και πιστεύω ότι χάνει πολλά που έχει μόνο αυτήν την επιλογή.
Έκανε μία δεκαετία να φτιάξει νέο Yaris, αν δεν αλλάξει και κινητήρες τότε να δω τι θα πουλήσει.
Ξέχασα στην Ελλάδα ότι και να βγάλει η Toyota θα μοσχοπούλησει...
Σιγά και μην αφήσει η Τουοτα χωρις ντίζελ και βενζινα το μικρό της στην Ευρώπη.Σιγουρα θα το φέρει και σε ντίζελ και σε τούρμπο το μικρό.Αλλιως ειδικά Ελλάδα τη βλέπω τελευταία σε πωλήσεις
Αθάνατε έλληνα... Παντογνώστη του καφενείου, κολλημένε. Η Toyota παγκοσμίως στις πωλήσεις έχει στη πρώτη δεκάδα τέσσερα, πέντε μοντέλα και με δύο μοντέλα της στο νούμερο ένα και δύο παγκοσμίως (στις πωλήσεις). Η άλλη σεβαστή, φανταστική εταιρεία η VW έχει παγκοσμίως στις πωλήσεις δύο μοντέλα στην έκτη και έβδομη θέση. Επίσης η VW (όπως και άλλες μεγάλες ετσιρείες) εξελείσουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα γιατί δεν μπορούν να ανταγωνισθούν την Toyota στα υβριδικά. Λοιπόν ξέρετε εσείς και όχι η Toyota; Τα υβριδικά της εταιρείας έχουν τρομερές πωλήσεις στν Ευρώπη. Οσο για το ντήζελ; Είναι νεκρό για πάντα. Εκτός απο το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τις ευλογίες των πολιτικών μας πουλούσαν παραμύθι τόσα χρόνια για τα (δήθεν) πλεονεκτήματα των κινητήρων ντήζελ οι έρευνες αποκάλυψαν οτι το ντήζελ σκοτώνει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο στις πόλεις. Μας παραμύθιαζαν με τα μίνι αυτοκίνητα πόλεων με ντήζελ κινητήρες όπου λόγω μικρών αποστάσεων στις πόλεις και πολλά ξεκίνα-σταμάτα ο κόσμος άδειαζε (και αδειάζει) τα πορτοφόλια του στα συνεργεία.
Στέφανος
Κρίμα πολύ κρίμα για τα diesel που τα έσφαξε και θέλει να το γυρίσει σχεδόν αποκλειστικά στα υβριδικά. Σκέφτομαι στην 10ετία που θα χρειαστεί 1500 euros, στην Αγγλία τόσο έχουν, για να αλλάξεις τις μπαταρίες και με βάζει σε δίλημμα ως υποψήφιο αγοραστή αν αξίζει ή όχι. Όμορφο design αν είναι και οι χώροι του λίγο καλύτεροι σίγουρα θα είναι και πάλι το best seller ασχέτως καυσίμου.
Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Πιστεύεται οτι αξίζει περισσότερο το μοντελο του 20 στην εκδοση hybrid απ'οτι η προηγουμενη εκδοση? του 19? Και μιλαω για αγορα αυτην την εποχή Η να περιμενουμε τον Σεπτεμβρη
...η απάντηση στον υπέρτιτλο ''ΓΙΑΤΙ''.., είναι γιατί έτσι! Προφανώς και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον πλανήτη ξέρει καλύτερα από εμάς. Νομίζω πως και στην Ελλάδα εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της TOYOTA επιβεβαιώνουν τις επιλογές της.
O νούμερο 1 στην πλαστικούρα θα εννοείς,τα ποιο βαριεστημένα αυτοκίνητα του κόσμου.Άσε δε που τα τελευταία χρόνια δεν προλαβαίνει να ανακαλει (τουρκικά Auris) για διορθώσεις..Πάει η Τουοτα που ξέρατε..Πόσα στ αλήθεια είναι Made in Japan?
Αυτή η εμμονή της εταιρίας στα φιλικά, οικογενειακά μοντέλα, στερεί από την αυτοκίνηση την ευκαιρία να μεταφερθεί στο δρόμο, στον μέσο οδηγό (τόσο σε ικανότητα, όσο και στην τσέπη), η γνώση της toyota που κρατά μονάχα για συγκεκριμένα μοντέλα (βλέπε brz και supra) που στοχεύουν στους λίγους. Sorry αλλά σε αυτόν τον τομέα τα ευρωπαϊκά και οι κορεάτες κλείνουν στόματα.
Για μας τους "αρχαίους" φάνς της Τοyota, που αλλιώς μάθαμε τη κλασσική οδηγική ευχαρίστη, μακριά από τα άνευρα, φασονατζίδικα και άχρωμα υβριδικά και ηλεκτρικά που επιτάσσει το σύγχρονο marketing και μόνο το άκουσμα της υποψίας είδησης, ότι ήδη στο Japan κυκλοφόρησε μικρός χιλιάρης τούρμπο σε μικρό SUV και έπεται 1600-άρης τούρμπο αλλά GRMN, μας αφήνει μια αχτίδα αισιοδοξίας!
Google στον τίτλο"Γιατί να Αγοράσεις Αυτοκίνητο Diesel το 2019;" Ελπίζω να επιλυθούν οι απορίες ορισμένων φίλων σχετικά με τα αυτοκίνητα ντίζελ.
δε ξερει ο παγκοσμιος Νο1 πωλητης αυτοκινητων αλλα ο έλληνας ξερει τα παντα ...
Κάποια στιγμή αναφερατε τον 1.2 τούρμπο της εταιρείας στο νέο γιαρις και νομίζω ότι το αυτοκίνητο θα ηταν αστραπη αλλα το κακο με την τουοτα ειναι ότι σε γενικές γραμμές δεν βγάζει γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής, πάντα προτιμά αυτοκίνητα φιλικά στο περιβάλλον και πιστεύω ότι χάνει πολλά που έχει μόνο αυτήν την επιλογή.
Diesel μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Έχει για Toyota
Έκανε μία δεκαετία να φτιάξει νέο Yaris, αν δεν αλλάξει και κινητήρες τότε να δω τι θα πουλήσει. Ξέχασα στην Ελλάδα ότι και να βγάλει η Toyota θα μοσχοπούλησει...
Σιγά και μην αφήσει η Τουοτα χωρις ντίζελ και βενζινα το μικρό της στην Ευρώπη.Σιγουρα θα το φέρει και σε ντίζελ και σε τούρμπο το μικρό.Αλλιως ειδικά Ελλάδα τη βλέπω τελευταία σε πωλήσεις
Αθάνατε έλληνα... Παντογνώστη του καφενείου, κολλημένε. Η Toyota παγκοσμίως στις πωλήσεις έχει στη πρώτη δεκάδα τέσσερα, πέντε μοντέλα και με δύο μοντέλα της στο νούμερο ένα και δύο παγκοσμίως (στις πωλήσεις). Η άλλη σεβαστή, φανταστική εταιρεία η VW έχει παγκοσμίως στις πωλήσεις δύο μοντέλα στην έκτη και έβδομη θέση. Επίσης η VW (όπως και άλλες μεγάλες ετσιρείες) εξελείσουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα γιατί δεν μπορούν να ανταγωνισθούν την Toyota στα υβριδικά. Λοιπόν ξέρετε εσείς και όχι η Toyota; Τα υβριδικά της εταιρείας έχουν τρομερές πωλήσεις στν Ευρώπη. Οσο για το ντήζελ; Είναι νεκρό για πάντα. Εκτός απο το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τις ευλογίες των πολιτικών μας πουλούσαν παραμύθι τόσα χρόνια για τα (δήθεν) πλεονεκτήματα των κινητήρων ντήζελ οι έρευνες αποκάλυψαν οτι το ντήζελ σκοτώνει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο στις πόλεις. Μας παραμύθιαζαν με τα μίνι αυτοκίνητα πόλεων με ντήζελ κινητήρες όπου λόγω μικρών αποστάσεων στις πόλεις και πολλά ξεκίνα-σταμάτα ο κόσμος άδειαζε (και αδειάζει) τα πορτοφόλια του στα συνεργεία. Στέφανος
Τὰ πετρελαιοκίνητα κακῶς τὰ συζητᾶμε - εἶναι ἤδη παρελθόν. Τὰ τοῦρμπο τὰ φοβοῦνται γιὰ θέματα ἀξιοπιστίας. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἐξήγησι._
Κρίμα πολύ κρίμα για τα diesel που τα έσφαξε και θέλει να το γυρίσει σχεδόν αποκλειστικά στα υβριδικά. Σκέφτομαι στην 10ετία που θα χρειαστεί 1500 euros, στην Αγγλία τόσο έχουν, για να αλλάξεις τις μπαταρίες και με βάζει σε δίλημμα ως υποψήφιο αγοραστή αν αξίζει ή όχι. Όμορφο design αν είναι και οι χώροι του λίγο καλύτεροι σίγουρα θα είναι και πάλι το best seller ασχέτως καυσίμου.
Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Πιστεύεται οτι αξίζει περισσότερο το μοντελο του 20 στην εκδοση hybrid απ'οτι η προηγουμενη εκδοση? του 19? Και μιλαω για αγορα αυτην την εποχή Η να περιμενουμε τον Σεπτεμβρη
...η απάντηση στον υπέρτιτλο ''ΓΙΑΤΙ''.., είναι γιατί έτσι! Προφανώς και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον πλανήτη ξέρει καλύτερα από εμάς. Νομίζω πως και στην Ελλάδα εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της TOYOTA επιβεβαιώνουν τις επιλογές της.