Νέο Yaris: Πως θα συνεχίσει να είναι best seller;

7.190 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2019)

Τo νέο Toyota Yaris αποκαλύφθηκε. Το γνωρίσαμε από κοντά, μπήκαμε μέσα, το ξεψαχνίσαμε. Θα συνεχίσει να είναι best seller;


Το 1999 το Toyota Yaris σχεδιασμένο από τον Σωτήρη Κωβό ήρθε με στόχο να γίνει πολλά παραπάνω από ένας αντικαταστάτης του Starlet. Kαι έγινε! Συνδυάζοντας νεανικό σχεδιασμό, compact διαστάσεις και αντιστρόφως ανάλογη ευρυχωρία, το Yaris έγινε με το καλημέρα πρωταγωνιστής των πωλήσεων της κατηγορίας του, όπως δείχνουν και τα μέσα μερίδια στις ανά τον κόσμο αγορές, που διατέθηκε: Από 4,2% το πρώτο, στο 5,1% και στο 7,3% στο υπάρχον Yaris, που θα συνεχίσει να πωλείται μέχρι το εμπορικό λανσάρισμα του νέου τον Σεπτέμβριο του 2020. Που θα βασιστεί το νέο για να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία;

Εν αρχή είναι όμορφο με trendy σχεδίαση, κάτι που μετράει πολύ στην κατηγορία. Είναι σαφώς πιο μοντέρνο και πιο ξεχωριστό, αν και σε πολλούς το μπροστινό μέρος θυμίζει… Ford Fiesta. Ένας πόντος.

Το νέο Yaris όχι μόνο διατήρησε τις κόμπακτ διαστάσεις του, αλλά έγινε ακόμη πιο κόμπακτ: Με μήκος 3.940 χλστ είναι 5 χλστ. πιο κοντό από την τρέχουσα γενιά. Παράλληλα όμως αύξησε το μεταξόνιο και το πλάτος του με την καμπίνα να παραμένει ευρύχωρη και πρακτική. Ήθελε όμως και ένα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ, που παρέμεινε στα 286 λτ. Ας είναι, ακόμα έναν πόντο τον κερδίζει.

Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, την GA-B, με καλύτερη θέση οδήγησης και χαμηλότερο κέντρο βάρους, το νέο Yaris υπόσχεται να γίνει εκτός από πρακτικό και οδηγικά ενδιαφέρον. Θα δείξουμε εμπιστοσύνη στο μότο του προέδρου της Toyota (όχι πλέον βαρετά αυτοκίνητα) και προκαταβολικά θα του δώσουμε ακόμα ένα πόντο.

Μετά έρχεται η ενσωμάτωση των σύγχρονων τεχνολογιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας, καθώς και το λανσάρισμα των αερόσακων ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα ώστε να μην συγκρούονται μεταξύ τους οδηγός και συνοδηγός σε κάποιο ατύχημα.

Για τέλος αφήσαμε το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, που υπόσχεται 15% καλύτερη απόδοση με ταυτόχρονη 20% χαμηλότερη κατανάλωση. Σύμφωνα με την Toyota το 80% της κίνησης του νέου υβριδικού Yaris (θα αφορά το 80% των πωλήσεων σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα) θα γίνεται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Toyota Yaris θα παραμείνει το μοναδικό πραγματικά υβριδικό μικρό μοντέλο της αγοράς. Μαζί με την αξιοπιστία και το after sales της Toyota εύκολα βρίσκουμε έναν ακόμη λόγο, που το Yaris θα συνεχίσει να είναι best seller.

Εσείς τι λέτε; Το νέο Yaris θα συνεχίσει την εμπορική επιτυχία των προκατόχων του; Ειδικά στην Ελλάδα, που είναι για 7 σερί χρόνια το απόλυτο best seller μοντέλο, θα συνεχίσει να έλκει το αγοραστικό κοινό; Σκέφτεστε κάποιο λόγο, που θα μπορούσε να κάνει δύσκολη την εμπορική ζωή του νέου Yaris;

ELASTIKA 2024
OPEL