To νέο αυτό ηλεκτρικό σεντάν που θα προσφερθεί σύντομα στην κινεζική αγορά μπορεί να προσφέρει έως και 1.000 αυτονομίας χάρη στην μπαταρία των 118 kWh με την οποία εξοπλίζεται.
Το νέο της ηλεκτρικό σπορ σεντάν παρουσίασε η Zhiji, μια εταιρεία που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των κινεζικών SAIC, Ζhangjiang Hi-Tech και Alibaba Group. Το όνομα του αυτοκινήτου είναι L7 και η Zhiji υπόσχεται πως το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει το 0-96χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Σε αυτό που πρέπει να εστιάσουμε πάντως είναι ότι η εταιρεία ισχυρίζεται πως το L7 μπορεί να προσφέρει μεγάλη αυτονομία και γρήγορη φόρτιση των μπαταριών. Με φορτιστή 11 KW και μετά από μια ώρα συνεχούς φόρτισης, το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει αυτονομία 80 χιλιομέτρων, ενώ συνολικά, η μπαταρία των 93 kWh προσφέρει 615 χιλιόμετρα αυτονομίας και αυτή των 118 kWh αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων. Όσον αφορά την ισχύ, η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου είναι 540 άλογα και 700 Nm ροπής.
Το L7 εξοπλίζεται με πολλά αυτόνομα συστήματα οδήγησης αλλά μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες. Γνωρίζουμε πως το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με 12 κάμερες, 5 ραντάρ ακριβείας, 12 ραντάρ με υπέρηχο και σύστημα παλμικής ακτινοβολίας λέιζερ. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγάλος, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την 39 ιντσών οθόνη καλύπτει σχεδόν όλο το ταμπλό μέσα στην καμπίνα.
Το Zhiji L7 θα προσφερθεί μόνο σε τρία χρώματα Diana White, Repin Black και Rapheal Tea όταν ξεκινήσουν οι παραγγελίες σύντομα. Οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων θα γίνουν το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Αρχίζω να χάνω τη μπάλα με τα κινεζικά ηλεκτρικά. Τα άλογα πέφτουν σα στραγάλια, η ροπή λες κ μιλάμε για rs6! η αυτονομία (έστω κ στα χαρτιά) στα 1000χλμ.!
Αν βαδίσουν όπως στα smartphone, τώρα που δεν έχουν ανάγκη την τεχνολογία, υποδομή, αξιοπιστία, τεχνογνωσία, των θερμικών μοτέρ, λέω ΑΝ, θα γίνει της «μουρλής».
Όσοι από εμάς έχουμε έστω κ μια μικρή σχέση με την υπέρ-ανταγωνιστική αγορά των smartphone, Xiaomi, Huawai, Honor, OnePlus, Realme, ZTE, κτλ., σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, λανσάρουν κάθε χρόνο κ από ένα ή και δυο flagship killers.
Τα πάνω κάτω στις αυτοκινητοβιομηχανίες, έφτασαν!
Αρχίζω να χάνω τη μπάλα με τα κινεζικά ηλεκτρικά. Τα άλογα πέφτουν σα στραγάλια, η ροπή λες κ μιλάμε για rs6! η αυτονομία (έστω κ στα χαρτιά) στα 1000χλμ.! Αν βαδίσουν όπως στα smartphone, τώρα που δεν έχουν ανάγκη την τεχνολογία, υποδομή, αξιοπιστία, τεχνογνωσία, των θερμικών μοτέρ, λέω ΑΝ, θα γίνει της «μουρλής». Όσοι από εμάς έχουμε έστω κ μια μικρή σχέση με την υπέρ-ανταγωνιστική αγορά των smartphone, Xiaomi, Huawai, Honor, OnePlus, Realme, ZTE, κτλ., σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, λανσάρουν κάθε χρόνο κ από ένα ή και δυο flagship killers. Τα πάνω κάτω στις αυτοκινητοβιομηχανίες, έφτασαν!