Η Porsche βρίσκεται σε συζητήσεις με έναν συνεργάτη για την ανάπτυξη νέων κυψελών μπαταρίας που θα χρησιμοποιηθούν στο επόμενο υπέρ-αυτοκίνητό της, αλλά η τεχνολογία απέχει ακόμη χρόνια από το να είναι έτοιμη, σύμφωνα με τον Michael Steiner, επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας.
«Βρισκόμαστε στη μέση της ανάπτυξης της δικής μας μπαταρίας νέας γενιάς», είπε πρόσφατα ο Steiner. «Με τη θυγατρική μας εταιρεία, Cellforce Group, έχουμε κάποια δείγματα [τέτοιων μπαταριών] σε κυψέλες ίδιου μεγέθους που χρησιμοποιούμε για την τωρινή Taycan. Οπότε δεν είναι απλώς θέμα έρευνας, είναι πραγματικό».
H Porsche 919 παρουσιάστηκε μόνο ως concept το 2017 αλλά δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή.
To 2025 η Porsche θα γνωρίζει τι μπορεί να προσφέρει η νέα της μπαταρία
Ο Steiner είπε ότι αναμένει να γνωρίζει για το τι θα είναι ικανή η νέα μπαταρία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Στη συνέχεια, η Porsche θα αναπτύξει περαιτέρω την τεχνολογία για να την κάνει διαθέσιμη στα νέα υψηλών επιδόσεων μοντέλα της. «Και όταν είμαστε αρκετά καλοί όσον αφορά την ογκομετρική ενεργειακή πυκνότητα –πολύ σημαντικό για τα supercars– τότε μπορεί να υπάρχει η ευκαιρία να δείξουμε τι θα μπορούσε να κάνει στο δρόμο».
Αργεί ο ερχομός του αντικαταστάτη της 918 Spyder
Αν και η Porsche είχε δηλώσει προηγουμένως ότι θα ήταν έτοιμη να φέρει έναν αντικαταστάτη της 918 Spyder το 2025, ο Steiner είπε ότι η εταιρεία δεν έχει ξεκινήσει ακόμη να αναπτύσσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ως εκ τούτου, θα χρειαστούν άλλα δύο με τρία χρόνια, πέρα από τον χρόνο ανάπτυξης της μπαταρίας, για να μπει σε παραγωγή ένα καινούριο hypercar.