
Είναι 3 χιλιάρικα φθηνότερη από την υβριδική Alfa Romeo Junior με τα 136 άλογα.
Mε το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 156 ίππων, που έχουμε δει σε DS 3 E-Tense, Fiat 600e, Jeep Avenger και Peugeot e-2008.
300 κιλά βαρύτερη από την υβριδική των 136 ίππων, η οποία έχει καλύτερη επιτάχυνση 0-100.
Οι μετρήσεις μας έδειξαν πραγματική μέση αυτονομία γύρω στα 310, στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα φτάνει λίγο έξω από Λαμία (238 χλμ.).
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Είναι 3 χιλιάρικα φθηνότερη από την υβριδική Alfa Romeo Junior με τα 136 άλογα
Η Alfa Romeo Junior Elettrica κοστίζει στη βασική έκδοση 25.320 ευρώ (μετά από την κρατική επιδότηση και την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας). Βλέπουμε δηλαδή πως είναι 3 χιλιάρικα φθηνότερη από την ήπια υβριδική των 136 ίππων (28.500 ευρώ).
Mε το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 156 ίππων, που έχουμε δει σε DS 3 E-Tense, Fiat 600e, Jeep Avenger και Peugeot e-2008
H Alfa Romeo Junior Elettrica χρησιμοποιεί τον up-to-date ηλεκτροκινητήρα (κωδικός Μ3) του Stellantis Group. Το συγκεκριμένο σύνολο, που το πρωτοείδαμε στο Jeep Avenger και στη συνέχεια σε άλλες ηλεκτρικές εφαρμογές του ομίλου, λειτουργεί στα 400 Volt και αποδίδει 156 άλογα με 260 Nm ροπής. Η πλατφόρμα που βασίζεται είναι η e-CMP2, όπως και τα ηλεκτρικά DS 3 E-Tense, Fiat 600e, Jeep Avenger, Opel Mokka-e και Peugeot e-2008.
Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση αυτονομία γύρω στα 310, στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα φτάνει λίγο έξω από Λαμία (238 χλμ.)
Η μπαταρία της Elettrica έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 50,8 kWh η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δίνει ενέργεια επαρκή για 310 χλμ. πραγματικής μικτής αυτονομίας σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Βέβαια, αποκλειστικά μέσα στην πόλη, η πραγματική αυτονομία αυξάνεται στα περίπου 370 χλμ., ενώ στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα δεν ξεπερνά τα 240 χλμ., ούσα μικρότερη σε σχέση με άλλες εφαρμογές του ομίλου που χρησιμοποιούν το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα.
300 κιλά βαρύτερη από την υβριδική των 136 ίππων, η οποία έχει καλύτερη επιτάχυνση 0-100
Σε σχέση με την υβριδική και τις επιδόσεις της, η υβριδική Junior των 136 ίππων ούσα σχεδόν 300 κιλά ελαφρύτερη επιταχύνει πιο γρήγορα στο 0-100 (8,6 δλ. έναντι 9,2 της ηλεκτρικής) και προσπερνάει ουσιαστικά το ίδιο ή και πιο σβέλτα (60-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. έναντι 4,5 της ηλεκτρικής και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. έναντι 6,0 της Εlettrica). H μεγάλη διαφορά είναι στην τελική με αυτήν της Elettrica να περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα και της Hybrida να φτάνει τα 206 χλμ./ώρα.
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή της πρώτης ηλεκτρικής Alfa στην ιστορία, της Junior Elettrica.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Επιδόσεις-Αυτονομία: Χωρίς υστερίες, μικρή αυτονομία στο ταξίδι |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Οδηγοκεντρικό και αρκούντως ευρύχωρο |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ισορροπία σε ευκολία, άνεση και δυναμισμό |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |