Η αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει προσηλωμένη στην κατασκευή κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, παρά το γεγονός ότι πολλοί εκ των ανταγωνιστών της προετοιμάζονται για μια γρήγορη μετάβαση στους υβριδικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες. Συγκεκριμένα παρουσίασε τέσσερις οι οποίοι ανήκουν στην επερχόμενη γενιά, που ονομάζεται Smart Stream. Οι κινητήρες αυτοί διαθέτουν ελαφρύτερα εξαρτήματα, νέες τεχνικές καύσης και βελτιωμένη θερμική απόδοση.
Ακόμη η Hyundai σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία CVVD (Σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων). Η συγκεκριμένη τεχνολογία, πάνω στην οποία δουλεύει η εταιρεία από το 2011, θα εφαρμοστεί αρχικά στον turbo κινητήρα 1,6 λτ. Smart Stream G. Η διαφορά του συγκεκριμένου συστήματος είναι πως το άνοιγμα και το κλείσιμο της βαλβίδας του κυλίνδρου χρονομετρείται ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα σε διάφορους τρόπους οδήγησης, όπως η οικολογική ή η δυναμική οδήγηση, σύμφωνα με τα λεγόμενα των δημιουργών του.
Στόχος είναι μέχρι το 2022 η σειρά Smart Stream να αποτελείται από δέκα βενζινοκινητήρες, έξι πετρελαιοκινητήρες και έξι κιβώτια ταχυτήτων.
Πάντως, ενώ η εταιρεία επικεντρώνεται στη βελτίωση των συμβατικών κινητήρων της, η τάση της ηλεκτροκίνησης δεν έχει περάσει απαρατήρητη. Η Hyundai θα εισάγει περισσότερα οχήματα με υβριδικό σύστημα, κυψέλες καυσίμου και ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά δεν πιστεύει ότι θα "λάβουν ευρύτερη αποδοχή" μέχρι το 2025. Επιπλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει ήδη στην επόμενη γενιά κινητήρων υδρογόνου
Ακομα και αυτοκινητα για το Διαστημα να φτιαξει καποιοι κολλημενοι δεν θα της δινουν σημασια επειδη δεν ειναι ευρωπαϊκη. Ε ρε Genesis που θελουν μερικοι...
Ακομα και αυτοκινητα για το Διαστημα να φτιαξει καποιοι κολλημενοι δεν θα της δινουν σημασια επειδη δεν ειναι ευρωπαϊκη. Ε ρε Genesis που θελουν μερικοι...