ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέος επικεφαλής τεχνικής υποστήριξης & after sales στον Όμιλο Συγγελίδη

1.002 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2025)
Νέος επικεφαλής τεχνικής υποστήριξης & after sales στον Όμιλο Συγγελίδη

Chief of Technical Operations and After Sales Business Development Manager του Ομίλου Συγγελίδη ο κ. Χρήστος Θεοδωρόπουλος.
Αναλαμβάνει την ηγεσία των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και την ανάπτυξη του after sales.
Το Syngelidis group εκπροσωπεί και εισάγει στην Ελλάδα αυτοκίνητα των Peugeot, Citroen, DS, Opel, MG, Mazda.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Νέο στέλεχος after sales στον Όμιλο Συγγελίδη

Από 1η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, ο κ. Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Chief of Technical Operations and After Sales Business Development Manager. ​​​​​​Σημειώστε πως ο όμιλος Συγγελίδη εκπροσωπεί και εισάγει στην Ελλάδα αυτοκίνητα των εταιρειών Peugeot, Citroen, DS, Opel, MG, Mazda.
 

Ο κ. Θεοδωρόπουλος έχει 20 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο του αυτοκινήτου

Ο κ. Θεοδωρόπουλος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς και πτυχίο στη Διοίκηση Ευρωπαϊκών Επιχειρήσεων από το Βρετανικό Κολλέγιο και το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, όπως και μεταπτυχιακό τίτλο (MBA) από το ίδιο ίδρυμα.

Στη νέα του θέση, αναλαμβάνει την ηγεσία των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας και την ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στον τομέα του After Sales, με στόχο τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες των εταιρειών που εκπροσωπεί ο Όμιλος Συγγελίδη στη χώρα μας.

Ο κύριος Πέτρος Πιπερίδης, Γενικός Διευθυντής των μαρκών Peugeot, Citroen, DS Automobiles και Opel του Ομίλου, σημείωσε: «Με 20 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο του αυτοκινήτου και εξειδικευμένες σπουδές, ο κ. Θεοδωρόπουλος διαθέτει σε βάθος γνώση και καινοτόμες προσεγγίσεις, οι οποίες αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της στρατηγικής του Ομίλου μας στο After Sales, και στην ικανοποίηση του πελάτη που ο Όμιλός μας υπηρετεί με ιδιαίτερη ευαισθησία».

Mercedes
SEAT