Ακόμη μία σειρά ελεγχόμενων τρακαρισμάτων πραγματοποίησε το Euro NCAP. Αυτή τη φορά κατέστρεψε τα Skoda Superb, Hyundai i20 και Fiat Panda Cross.
Skoda Superb, Hyundai i20 και Fiat Panda Cross μπήκαν αυτή τη φορά στο στόχαστρο του Euro NCAP. Το μοναδικό από τα παραπάνω αυτοκίνητα το οποίο κατάφερε να πάρει πέντε αστέρια είναι το Skoda Superb. Τέσσερα αστέρια πήρε το νέο Hyundai i20 ενώ το Panda Cross έμεινε στα τρία αστέρια.Συγκεκριμένα, το μοντέλο της Skoda πήρε 86% στην προστασία ενηλίκων και παιδιών, 71% στην προστασία πεζών και 76% στα ηλεκτρονικά συστήματά του.Το Hyundai i20 έφτασε το 85% στην προστασία ενηλίκων επιβατών, 73% στην προστασία ανηλίκων, στους πεζούς 79% και στα ηλεκτρονικά του συστήματα 64%.Τέλος το Fiat Panda Cross έχασε πολύτιμο έδαφος κυρίως λόγω του σχεδιασμού του εμπρός μέρους, ο οποίος εξασφάλισε κακή απόδοση στην προστασία πεζών με ποσοστό 50%. Αυτό σε συνδυασμό με την έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας στα οποία πήρε 46% έφερε τα 3 στα 5 αστέρια. Και αυτό γιατί στην προστασία επιοβατών και παιδιών δεν πήγε άσχημα παίρνοντας 70% και 77% αντίστοιχα.
TA OXHMATA STIS DOKIMES PROSKROYSHS DEN EXOUN BENZINH OUTE O KINHTHRAS EINAI SE THERMOKRASIA LEITOURGIAS.[DEN LEITOURGEI KAN].AN EMPLAKEITE SE SOBARO ATYXHMA KLEISTE AMESA TO DIAKOPTH TOY OXHMATOS!
"shaft" ο EuroNcap έχει αλλάξει τα κριτήρια με τα οποία βαθμολογεί τα αυτοκίνητα...πλέον είναι πολύ πιο αυστηρά... Εάν το προηγούμενης γενιάς i20 έπαιρνε μέρος τώρα θα βαθμολογούνταν με το πολύ 3 αστέρια
TA OXHMATA STIS DOKIMES PROSKROYSHS DEN EXOUN BENZINH OUTE O KINHTHRAS EINAI SE THERMOKRASIA LEITOURGIAS.[DEN LEITOURGEI KAN].AN EMPLAKEITE SE SOBARO ATYXHMA KLEISTE AMESA TO DIAKOPTH TOY OXHMATOS!
"shaft" ο EuroNcap έχει αλλάξει τα κριτήρια με τα οποία βαθμολογεί τα αυτοκίνητα...πλέον είναι πολύ πιο αυστηρά... Εάν το προηγούμενης γενιάς i20 έπαιρνε μέρος τώρα θα βαθμολογούνταν με το πολύ 3 αστέρια
Πώς γίνεται και το προηγούμενο I20 είχε 5 αστέρια? Ποιό είναι ασφαλέστερο το παλιό ή το νέο?