Συγκεκριμένα το γαλλικό μοντέλο που μέχρι τώρα συνοδευόταν από τον 1,6 κυβικών εκατοστών τούρμπο κινητήρα με απόδοση 202 ίππων, θα φέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα του Alpine A110. Ο 1.800άρης κινητήρας, που στο Alpine προσφέρει 255 άλογα και 320 Nm ροπής, θα είναι ελαφρώς αποδυναμωμένος, προσφέροντας στο πολυμορφικό μοντέλο 228 άλογα και 300 Nm ροπής, όντας ωστόσο δυνατότερος από τον προηγούμενο 1.600άρη.
Ο 1.800άρης κινητήρας, που στο Alpine προσφέρει 255 άλογα και 320 Nm ροπής, θα είναι ελαφρώς αποδυναμωμένος.
Χάρη στο νέο κινητήρα οι επιδόσεις του μοντέλου βελτιώνονται όπως είναι φυσικό, με τα 0-100 χλμ/ώρα να γίνονται πλέον σε 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ από τα 80χλμ/ώρα στα 120χλμ/ώρα με έκτη σχέση στο κιβώτιο, χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα.
Όπως αναφέρουν στην εταιρεία ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι καινούργιος, αλλά μια εξέλιξη του Energy TCe 200, με ανασχεδιασμένο το σύστημα εισαγωγής του αέρα, κάτι το οποίο έχει προσθέσει στον κινητήρα λιγότερο από πέντε κιλά και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο EDC επτά ταχυτήτων, ενώ η επιπλέον δύναμη του νέου κινητήρα του Espace, έρχεται να επιβαρύνει την κατανάλωση του καυσίμου κατά ένα δέκατο του λίτρου ανά 100 χιλιόμετρα.
Πλέον το μόνο που μένει να δούμε είναι εάν ο κινητήρας TCe 225, θα αντικαταστήσει την έκδοση του TCe 200 και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, όπως το Megane ή το Talisman, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει αν θα ξεπεράσει την παραγωγή των 255 αλόγων, για να τροφοδοτήσει το Megane RS που θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο, με τις φήμες να αναφέρουν πως το νέο μοντέλο, θα έχει τη δύναμη περισσότερων από 300 αλόγων.
Ακόμα και αποδυναμομένος 18αρης Renault - NISSAN θα είναι ισχυρότερος από τον 2.0 TSI BMT 220PS της πάντα κορυφαίας φαου βε. :D