Ένα νέο αερόσακο, τον οποίο ονομάζει «κεντρικό πλευρικό αερόσακο» και αναπτύσσεται ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό, δημιούργησε και παρουσίασε η Hyundai.
Όπως ανακοίνωσε επίσημα ο κορεατικός όμιλος (Hyundai Motor Group), ο αερόσακος λειτουργεί για τον διαχωρισμό του χώρου μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και επεκτείνεται στο χώρο μεταξύ των δύο καθισμάτων, ώστε να αποτραπεί ο τραυματισμός των κεφαλιών των δύο επιβατών στην πρώτη σειρά. Αν πάλι δεν υπάρχει κανένας στο κάθισμα του συνοδηγού, τότε ο αερόσακος που είναι εγκατεστημένος στο κάθισμα του οδηγού, θα αναπτυχθεί και πάλι προστατεύοντας τον οδηγό από την πιθανή πλευρική σύγκρουση που θα προέλθει από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τη μάρκα ο νέος αερόσακος αναμένεται να μειώσει τους τραυματισμούς κεφάλι με κεφάλι μεταξύ των μπροστά επιβατών κατά 80%, ενώ είναι κατασκευασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρεί τη μορφή του και να αντέχει το βάρος.
Η Hyundai Motor Group έχει αναπτύξει μια νέα τεχνολογία για την απλούστευση του σχεδιασμού και τη μείωση του βάρους του εξαρτήματος που αναπτύσσει έναν αερόσακο ο οποίος είναι περίπου 500 γραμμάρια ελαφρύτερος από τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Χάρη στο μικρότερο μέγεθος του αερόσακου, οι ομάδες σχεδιασμού του Ομίλου θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία στον τύπο του καθίσματος που προβλέπουν για τα μελλοντικά προϊόντα.
Μάλιστα ο Euro NCAP στις αρχές του 2020 αναμένεται να συνυπολογίζει στις δοκιμές πρόσκρουσης και τις πλευρικές επιπτώσεις και η Hyundai υποστηρίζει πως ο νέος αερόσακος θα λειτουργήσει ευνοϊκά σε αυτή την αξιολόγηση.
Τέλος να σημειώσουμε πως ο κεντρικός πλευρικός αερόσακος θα εξοπλίσει τα επερχόμενα οχήματα του ομίλου Hyundai.