Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα συμπλέκτη, παρουσίασε η εταιρεία Schaeffler.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα συμπλέκτη, παρουσίασε η εταιρεία Schaeffler.

Νέος συμπλέκτης «βάζει» στα υβριδικά χειροκίνητο κιβώτιο

4.568 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2017)

Ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα συμπλέκτη, παρουσίασε η εταιρεία Schaeffler, το οποίο ανοίγει τον δρόμο για τα υβριδικά αυτοκίνητα, ώστε να προσφέρονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το συγκεκριμένο σύστημα ονομάζεται «Ρ2» και αναμένεται να μπει στην  παραγωγή στα τέλη του 2017, στην Κίνα. Το Ρ2 τοποθετείται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, όντας ιδιαίτερα χρήσιμο σε οχήματα που έχουν εγκάρσια τοποθετημένο τον κινητήρα και συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 12kW και ένα ζεύγος συμπλέκτη. Ο ένας συμπλέκτης επιτρέπει την αποσύνδεση του κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων και ο άλλος χρησιμοποιείται για την εξομάλυνση των κραδασμών όταν επανεκκινηθεί ο κινητήρας.

Το Ρ2 τοποθετείται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, όντας ιδιαίτερα χρήσιμο σε οχήματα που έχουν εγκάρσια τοποθετημένο τον κινητήρα.

Το Ρ2 τοποθετείται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, όντας ιδιαίτερα χρήσιμο σε οχήματα που έχουν εγκάρσια τοποθετημένο τον κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η εταιρεία δηλώνει ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα που θα φέρουν το σύστημα Ρ2, θα μπορούν να κινούνται μέσω του ηλεκτροκινητήρα σε χαμηλές στροφές, ενώ το σύστημα θα τους επιτρέπει σε ταχύτητες μέχρι 48χλμ./ώρα να εκμεταλλεύονται τη φόρα που θα έχουν, είτε από την ορμή του κυλίνδρου, είτε όταν κινούνται σε κατηφορικές διαδρομές, καθώς τότε το αυτοκίνητο θα μπορεί να κυλά, δουλεύοντας ο κινητήρας στο ρελαντί ή κλείνοντας τον, αφού προηγούμενος τον έχει αποσυνδέσει από το κιβώτιο ταχυτήτων, εξοικονομώντας με αυτό τον τρόπο καύσιμο.

Η νέα μονάδα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V, το οποίο πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων σπεύδουν να υιοθετήσουν για τα μελλοντικά τους μοντέλα. Οι μπαταρίες των 48V πέραν της δυνατότητας που έχει να διαχειρίζεται τα 12kW, δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να έχουν κατά 75% μικρότερη καλωδίωση, εξοικονομώντας βάρος αλλά και μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος κατασκευής του αυτοκινήτου.
Επιπλέον το σύστημα Ρ2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης, εξοικονομώντας έτσι ηλεκτρική ενέργεια σε μια μπαταρία 48V, ενώ έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται εκ των υστέρων στα ήδη υπάρχοντα υβριδικά αυτοκίνητα, χωρίς να απαιτούνται αλλαγές στα κιβώτια ταχυτήτων.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η μονάδα Ρ2 προορίζεται για να χρησιμοποιηθεί με τη νέα διάταξη του συμπλέκτη της Schaeffler, η οποία, σύμφωνα με ισχυρισμούς, μπορεί να συμβάλει στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 8%.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Citroen