Mια νίκη που ίσως αποδειχθεί καταλυτική για το πρωτάθλημα πήρε μόλις ο Lewis Ηamilton στην πίστα της Σιγκαπούρης. Νέο λάθος στρατηγικής από Ferrari-Vettel. Δείτε την κατάταξη.
Τη νίκη σε ακόμα έναν αγώνα φέτος κατέκτησε ο Lewis Hamilton πολύ πιο εύκολα από όσο αρχικά αναμενόταν, δεδομένου ότι η πίστα της Σιγκαπούρης παραδοσιακά δυσκόλευε τα μονοθέσια της Mercedes. O Βρετανός έστριψε πρώτος και ανενόχλητος στην πρώτη στροφή και διατήρησε την θέση του από την στιγμή που ολοκληρώθηκε η διαδικασία των pit-stop μέχρι και το τέλος του αγώνα.
Δεύτερος τερμάτισε ο εκπληκτικός Max Verstappen που μπορεί να έχασε την θέση του από τον Vettel λίγες στροφές μετά την εκκίνηση αλλά κατάφερε να τον προσπεράσει με undercut κατά την διαδικασία των pit-stop. Mάλιστα βρέθηκε κοντά στον Hamilton όταν οι πρωτοπόροι συνάντησαν ένα «τρενάκι» από πιο αργούς οδηγούς, όμως αμέσως μετά ο Lewis κατάφερε να ξαναυξήσει την διαφορά του σε ασφαλή επίπεδα. Το podium συμπλήρωσε ο Sebastian Vettel που θέλησε να ακολουθήσει πιο επιθετική στρατηγική για δύο pit-stop, όμως γρήγορα αποδείχθηκε ότι ήταν εντελώς λανθασμένη. Ο Γερμανός έτσι δεν μπορούσε να κινηθεί σε γρήγορο ρυθμό στο δεύτερο μέρος του αγώνα, αφού τα ελαστικά του είχαν φθειρεί σημαντικά. Ευτυχώς για αυτόν, οι Βοttas, Raikkonen και Ricciardo που τον ακολουθούσαν δεν ήταν σε θέση να τον φτάσουν.
Οι τρεις οδηγοί που αναφέραμε ήταν στον δικό τους αγώνα και πήραν την καρό σημαία με μόλις λίγα δευτερόλεπτα διαφορά μιας και αν ο Φινλανδός της Mercedes ήταν πιο αργός από τους άλλους δύο, οι στενοί δρόμοι της πίστας δεν έδωσαν την ευκαιρία στους υπόλοιπους να προσπαθήσουν κάποια προσπέραση.
Eκπληκτικός ήταν ο Alonso αφού τερμάτισε στην 7η θέση, πρώτος πίσω από τις τρείς μεγάλες ομάδες, στην 8η τερμάτισε ο Sainz Jr με την Renault ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Leclerc με Alfa Romeo Sauber και Hulkenberg. Αρνητικός πρωταγωνιστής σήμερα ήταν ο Sergio Perez που στην δεύτερη στροφή έστειλε στις μπαριέρες τον teammate του Esteban Οcon ενώ στην συνέχεια σε μια εντελώς άμυαλη κίνηση έπεσε πάνω στον Sirotkin στην προσπάθεια του να τον περάσει.
Καταλήγοντας, ο Ηamilton αυξησε με αυτή τη νίκη του την διαφορά από τον Vettel από τους 30 στους 40 βαθμούς, ενώ η Mercedes αύξησε και άλλο την διαφορά της από την Ferrari στους Κατασκευαστές.
O επόμενος αγώνα θα γίνει στη Ρωσία 28-30 Σεπτεμβρίου.
...άκουγα περιγραφή αγώνα από τον Έλληνα εκφωνητή στην ερτ2 και άκουσα το εξής ωραίο, η ferrari έχει το καλύτερο μονοθέσιο... ΙΠΠΟΔΎΝΑΜΗ... όμως η στρατηγική της ομάδας δεν την αφήνει να βγει πρώτη!!!
Μεγάλε εκφωνητά, κ.τ.λ. με μηνύσεις ή κάτι άλλο καταλαβαίνεις;;; Εσύ μέτρησες την ιπποδύναμη της ferrari και της mercedes και είδες ότι της ferrari είναι μεγαλύτερη; Εσύ μέτρησες και είδες ότι η ferrari έχει καλύτερη αεροδυναμική, κ.τ.λ.; Η έτσι εμπειρικά τα λες καθότι εσύ ΜΑΣΤΟΡΑΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ, ΚΟΝΤΡΑΣ, ΝΤΡΙΦΤΑΣ, ΧΕΡΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ, ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ, ΚΑΡΤΑΣ, ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΓΛΥΦΤΗΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ, ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΗΣ, Κ.Τ.Λ.
Που είδες όλα αυτά και άλλα τόσα η ferrari να είναι πιο δυνατή ενώ έφταιγε η στρατηγική της ferrari;
...άκουγα περιγραφή αγώνα από τον Έλληνα εκφωνητή στην ερτ2 και άκουσα το εξής ωραίο, η ferrari έχει το καλύτερο μονοθέσιο... ΙΠΠΟΔΎΝΑΜΗ... όμως η στρατηγική της ομάδας δεν την αφήνει να βγει πρώτη!!! Μεγάλε εκφωνητά, κ.τ.λ. με μηνύσεις ή κάτι άλλο καταλαβαίνεις;;; Εσύ μέτρησες την ιπποδύναμη της ferrari και της mercedes και είδες ότι της ferrari είναι μεγαλύτερη; Εσύ μέτρησες και είδες ότι η ferrari έχει καλύτερη αεροδυναμική, κ.τ.λ.; Η έτσι εμπειρικά τα λες καθότι εσύ ΜΑΣΤΟΡΑΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ, ΚΟΝΤΡΑΣ, ΝΤΡΙΦΤΑΣ, ΧΕΡΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ, ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ, ΚΑΡΤΑΣ, ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΓΛΥΦΤΗΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ, ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΗΣ, Κ.Τ.Λ. Που είδες όλα αυτά και άλλα τόσα η ferrari να είναι πιο δυνατή ενώ έφταιγε η στρατηγική της ferrari;