Το μοτέρ που έχει γράψει τη δική του ιστορία, κοσμώντας τα μηχανοστάσια των Skyline R32, R33 και R34, μπαίνει ξανά στην παραγωγή από τη Nissan. Δείτε πόσο κοστίζει...
Ο λόγος που οφείλουμε την τιμή της... επίσκεψης του θρυλικού εξακύλινδρου μοτέρ της ιαπωνικής φίρμας είναι το πρόγραμμα Nismo Heritage Parts που ξεκίνησε πριν δύο χρόνια και αφορά στην παραγωγή εξαρτημάτων παλαιότερων μοντέλων και κινητήρων με... βαριά φανέλα. Πλέον, προστίθεται στη λίστα και ο RB26DETT που εφοδίαζε τα Skyline R32, R33 και R34, τον οποίο οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται, μπορεί να τον προμηθεύτει απευθείας από το εργοστάσιο.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι, υπενθυμίζουμε πως, ο εν λόγω εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει χωρητικότητα 2,6 λτ. και αποδίδει 280 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. με 353 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ.. Επιπλέον, έχει στη φαρέτρα του διπλή υπερτροφοδότηση (σ.σ. twin-turbo που λέμε και στα ελληνικά), ενώ ιδιαίτερης μνείας αξίζουν οι ατέρμονες δυνατότητες βελτίωσής του χωρίς καν να χρειαστούν επεμβάσεις στα εντόσθια (έμβολα, μπιέλες κ.ο.κ.).
Κλείνοντας, σημειώνουμε πως, στο ιαπωνικό σάιτ της Nismo μπορείτε να βρείτε όλα τα εξαρτήματα που κατασκευάζονται εκ νέου στο εργοστάσιο της Nissan, ενώ υπάρχουν και τιμές σε Γιέν. Ενδεικτικά, το μπλόκ του κινητήρα κοστίζει από 1.370 ευρώ για το R32 έως και 3.420 ευρώ για το R34 και η κυλινδροκεφαλή λίγο πάνω από 1.500 ευρώ.