ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η βασική ιδέα ήταν να προσομοιωθεί ο αντίκτυπος που θα είχε μία σύγκρουση σε ταχύτητες μεγαλύτερες από εκείνες που χρησιμοποιούνται στις κανονικές δοκιμές σύγκρουσης.

Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρθηκε πυρκαγιά από τη μπαταρία.

Nissan Leaf θυσιάζεται (+vids)

3.288 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2019)

Η πρώτη γενιά του Nissan Leaf αντικαταστάθηκε το 2017 από το νέο μοντέλο που έφερε βελτιώσεις σε όλα τα μέτωπα, όμως η DEKRA θέλησε να δει πως θα ανταποκρίνονταν το αρχικό μοντέλο σε δοκιμές σύγκρουσης με ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτές που χρησιμοποίησε πριν χρόνια ο Euro NCAP.

Η βασική ιδέα του όλου concept ήταν να προσομοιωθεί ο αντίκτυπος που θα είχε μία σύγκρουση με ένα δέντρο ή μία κολόνα σε ταχύτητες μεγαλύτερες από εκείνες που χρησιμοποιούνται στις κανονικές δοκιμές σύγκρουσης και στη συνέχεια να δούμε πώς θα μπορούσαν να βελτιωθούν οι μέθοδοι διάσωσης έκτακτης ανάγκης για να σωθούν οι επιβάτες που βρίσκονται παγιδευμένοι μέσα στο αυτοκίνητο. Για αυτό το λόγο η DEKRA συνεργάστηκε με ερευνητές του Πανεπιστημιακού Ιατρικού Κέντρου Gοttingen σε μια προσπάθεια να προσδιοριστεί εάν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εξίσου ασφαλή με αυτά που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.
 
Για να μιλήσουμε με αριθμούς το 2012 το Leaf πρώτης γενιάς είχε περάσει το πλευρικό crash test του Euro NCAP με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Από τη μεριά της η DEKRA έριξε το Leaf πάνω σε μία κολόνα με 75 χλμ./ώρα, ενώ αμέσως μετά με ταχύτητα 84 χλμ./ώρα το μοντέλο δοκιμάστηκε και στην μετωπική σύγκρουση, ενώ στο Euro NCAP η ίδια δοκιμή είχε γίνει στα 64 χλμ./ώρα.
 
Να τονίσουμε πως μία βασική διαφορά εκτός της ταχύτητας είναι πως στην πλευρική σύγκρουση της DEKRA το αυτοκίνητο κινείται προς την κολόνα, ενώ στην αντίστοιχη δοκιμή του Euro NCAP το αυτοκίνητο είναι ακίνητο και δέχεται το χτύπημα.  
 
Παρόλο τις μεγαλύτερες ταχύτητες και την αυξημένη σφοδρότητα της σύγκρουσης που κυριολεκτικά συνθλίβουν το αυτοκίνητο, σε καμία περίπτωση δεν αναφέρθηκε πυρκαγιά από τη μπαταρία με τους εμπειρογνώμονες να καταλήγουν στο συμπέρασμα πως: «Οι μεγάλοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων ευρείας παραγωγής κατάφεραν να επιτύχουν τουλάχιστον το ίδιο επίπεδο ασφάλειας που γνωρίζουμε από τα οχήματα καύσης».
 
Τα πρώτα δύο βίντεο αφορούν τις δοκιμές της DEKRA, ενώ το τρίτο αυτές του Euro NCAP που είχαν γίνει το 2012 όπου το Leaf έχει βαθμολογηθεί με πέντε αστέρια.
 

Hyundai
fiat