Η Nissan αποφάσισε να σταματήσει τη διάθεση των ντίζελ μοντέλων της στην Ευρώπη, υπό το φως των νέων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Τι θα γίνει με τις Renault, Mitsubishi και Mercedes που χρησιμοποιούν τα ντίζελ μοτέρ της ιαπωνικής μάρκας;
Νέες πληροφορίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από ιαπωνικά Μέσα, σύμφωνα με τις οποίες η Nissan Motor Company θα διακόψει τη διάθεση των πετρελαιοκίνητων μοντέλων της στην ευρωπαική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα των Times της Ιαπωνίας, η Nissan πήρε αυτή την απόφαση παρακολουθώντας τις εξελίξεις γύρω από τους νέους σκληρότερους κανονισμούς που αφορούν στα όρια εκπομπών ρύπων.
Ωστόσο, η Nissan δεν είναι η μόνη μάρκα που σταματά ή σκέφτεσαι να σταματήσει την προσφορά των ντίζελ μοντέλων της στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου μιας και έχει προηγηθεί η Toyota με το λανσάρισμα νέων μοντέλων (Yaris, Auris, C-HR) χωρίς πετρελαιοκινητήρα στη γκάμα τους. Πέραν αυτού και η Fiat έχει δηλώσει τις προθέσεις τηςγια το κλείσιμο της αυλαίας των ντίζελ κινητήρων από τη γκάμα της, ενώ ακόμα παλαιότερα η Renault έχει δηλώσει πως θα αποσύρει πλήρως το ντίζελ από το στόλο της έως το 2020.
Κοινή γραμμή όλων των προαναφερθέντων εταιρειών είναι η εξέλιξη των υβριδικών ή ηλεκτρικών συνόλων, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τη Nissan φαίνεται πως θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά μοντέλα, θέτοντας ως στόχο το 50% των πωλήσεων της στην Ευρώπη να απαρτίζεται αποκλειστικά από αυτά έως το 2025.
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως με αυτή της την απόφαση η Nissan συμπαρασύρει στο «χορό» της παύσης των ντίζελ μοντέλων και τη Mitsubishi, η οποία προσχώρησε πρόσφατα στη συμμαχία Renault-Nissan, όπως επίσης και τη Mercedes-Benz η οποία στα πλαίσια της μεταξύ τους συνεργασίας εφοδιάζει κάποια από τα μοντέλα της με τον 1,5 dCi της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας.
Τέλος, τονίζουμε πως υπάρχουν πρόσφατοι ισχυρισμοί από τους ανθρώπους της Bosch σύμφωνα με τους οποίους έχει βρεθεί η χρυσή τομή για την δραματική μείωση των ρύπων NOx (οξείδια του αζώτου), ούτως ώστε να ικανοποιούνται και οι μελλοντικές, αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, με ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες.
Εσείς τελικά τι πιστεύετε ότι θα γίνει; Θα επικρατήσει το κλίμα αποστροφής από το ντίζελ ή θα αναστηθούν οι πετρελαιοκινητήρες ως άλλος Λάζαρος;
Εγώ πάντως το ντιζελάκι qashqai δεν τοπ πουλάω. Αυτοί οι άσχετοι της MERCEDES, της opel (group psa) της bosh ακόμα και της vw γιατι επνδύουν σε τεχνολογίες diesel και παρουσιάζουν κινητήρες.Πάρτε τους ένα τηλέφωνο βρε παιδιά να μην ασχολούνται άλλο, πουλήστε όλοι τωρα τα diesel και πάρτε βενζίνη τώρα μην περάσουν οι μέρες. Τραχάτε όλοι!!!
Μα έκτη πιο ακριβότερη χώρα στην τιμή της βενζίνης, ήμαρτον και που όταν θα φτάσει 1, 70 ευρώ. http://www.in.gr/2018/05/08/economy/oikonomikes-eidiseis/fotia-oi-times-ton-kaysimon/
Με το καλό και gtr-35 diesel!!!
Εγώ πάντως το ντιζελάκι qashqai δεν τοπ πουλάω. Αυτοί οι άσχετοι της MERCEDES, της opel (group psa) της bosh ακόμα και της vw γιατι επνδύουν σε τεχνολογίες diesel και παρουσιάζουν κινητήρες.Πάρτε τους ένα τηλέφωνο βρε παιδιά να μην ασχολούνται άλλο, πουλήστε όλοι τωρα τα diesel και πάρτε βενζίνη τώρα μην περάσουν οι μέρες. Τραχάτε όλοι!!!
Μα έκτη πιο ακριβότερη χώρα στην τιμή της βενζίνης, ήμαρτον και που όταν θα φτάσει 1, 70 ευρώ. http://www.in.gr/2018/05/08/economy/oikonomikes-eidiseis/fotia-oi-times-ton-kaysimon/