Το Volkswagen Golf στη νέα του γενιά θα έρθει ως ηλεκτρικό και είναι πιθανό μέσα στο προσεχές διάστημα το πρωτότυπο στο οποίο θα βασιστεί να κάνει την εμφάνισή του.
Η Volkswagen εργάζεται πάνω στην ανανέωση της υπάρχουσας 8ης γενιάς του Golf, μοντέλο το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2024. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως οι Γερμανοί δεν έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στην επόμενη 9η γενιά του best-seller τους, η οποία όπως είναι ήδη γνωστό θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Σήμερα έρχονται νέες πληροφορίες από το εξωτερικό, οι οποίες αναφέρουν πως μέσα στο επόμενο διάστημα, πιθανότατα τον επόμενο μήνα, θα ντεμπουτάρει το πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το νέο ηλεκτρικό Golf. Το πρωτότυπο που θα αποκαλυφθεί, θα μεταμορφωθεί σε μοντέλο παραγωγής το 2025, όντας το πρώτο ηλεκτρικό που θα βασιστεί στην πλατφόρμα MEB+, τη βελτιωμένη έκδοση της ΜΕΒ, που μεταξύ άλλων θα προσφέρει πιο γρήγορους χρόνους φόρτισης. Παράλληλα, πιστεύεται πως θα είναι σε θέση να υποστηρίξει διπλούς κινητήρες, για τετρακίνηση.
Tο πρωτότυπο ID.2 θα μετονομαστεί σε Golf
Το πιο ενδιαφέρον ωστόσο που λέγεται είναι πως το πρωτότυπο θα ονομάζεται ID.2, ωστόσο όταν θα μπει σε φάση παραγωγής θα ονομαστεί Golf, για να συνεχίσει το δημοφιλές όνομα και στην ηλεκτρική εποχή, όπως έχει τονίσει πρόσφατα σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schäfer.
Μικρότερο από το τυπικό Golf αλλά με ανάλογους χώρους
Όσον αφορά τις διαστάσεις, λέγεται ότι θα είναι μεγαλύτερο από ένα Polo, αλλά πιο κοντό από το συμβατικό Golf, με μήκος στα 4.250 χιλιοστά. Η ηλεκτρική πλατφόρμα θα επιτρέψει στους σχεδιαστές να δώσουν κοντούς προβόλους και μεγάλο μεταξόνιο για ανάλογους χώρους με αυτούς του Golf. Το βάρος του μοντέλου θα είναι μεταξύ 1.600 και 1.700 κιλών, ενώ αργότερα η VW θα δημιουργήσει και πιο «καυτή» GTI έκδοση.
Στην Ισπανία η κατασκευή του ηλεκτρικού Golf
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως το πιθανότερο σενάριο θέλει το συμβατικό Golf με κινητήρες εσωτερικής καύσης και το ηλεκτρικό Golf να συνυπάρχουν για κάποια χρόνια στις αγορές. Όμως τα δύο μοντέλα θα κατασκευαστούν σε διαφορετικά εργοστάσια, αφού το ηλεκτρικό θα συναρμολογείται από τη SEAT στο εργοστάσιό της στην πόλη Martorell στην Ισπανία, την ώρα που το τυπικό Golf θα παράγεται στο γερμανικό εργοστάσιο στην πόλη Wolfsburg.
Ετοιμάζει facelift αλλά και νέα ηλεκτρική γενιά.
- Τον επόμενο μήνα το ντεμπούτο του πρωτότυπου.
- Βασισμένο στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα ΜΕΒ+.
- Μικρότερο από το τυπικό Golf αλλά με ανάλογους χώρους.
- Στην Ισπανία η κατασκευή του ηλεκτρικού Golf.
Μεταξύ του τυπικού Golf με βενζίνη και ενός νέου Golf ηλεκτρικού, ποιο θα επέλεγες;